eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich oraz Sobowidzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510236678-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich oraz Sobowidzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598295-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540207604-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 22051722400000, ul. ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 322 02 48, e-mail zgkimtrabkiwielkie@interia.pl, faks 58 682 83 19.
Adres strony internetowej (url): http://zgkimtrabki.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich oraz Sobowidzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.ZGKiM/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich oraz oczyszczalni ścieków w Sobowidzu. Pod pojęciem ochrony rozumie się stałą obecność osoby świadczącej ochronę, w określonym miejscu i czasie, celem udaremnienia lub odparcia zamachu na mienie chronione, udaremnienie jego zaboru lub uszkodzenia oraz niedopuszczenie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony. 1.Usługa ochrony ma być wykonywana w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.: dla oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich: a) w dni od poniedziałku do piątku w godz. 16ºº - 7ºº dnia następnego; b) w soboty od 16ºº - do 8ºº dnia następnego; c) w niedzielę od 8ºº - do 7ºº w poniedziałek d) w święta i dni ustawowo wolne ochrona całodobowa. dla oczyszczalni ścieków w Sobowidzu: a) w dni od poniedziałku do piątku w godz. 15ºº - 7ºº dnia następnego; b) w soboty od 7ºº - do 7ºº w poniedziałek; c) w święta i dni ustawowo wolne ochrona całodobowa. 2. Ochrona ma być świadczona przez min.1 pracownika dla oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i przez min. 1 pracownika dla oczyszczalni ścieków w Sobowidzu. Osoby dokonujące ochrony mają być zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca przed realizacją zamówienia dostarczy wykaz tych pracowników do ZGKiM. 3.Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na umowę o pracę; b)przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia ochrony przedmiotu zamówienia c)Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegającej na ochronie obiektów i mienia dla oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników ochrony, przewiduje się sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności i naliczenia kary umownej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.Wykonawca kierować będzie do ochrony przedmiotowego obiektu pracowników niekaranych. 5.Zaleca się zatrudnienie do ochrony obiektów oczyszczalni ścieków, osób zamieszkujących teren Gminy Trąbki Wielkie. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego umundurowania, ubrania służbowego swoim pracownikom, identyfikatorów oraz wyposażenia ich w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni przez Wykonawcę w środki łączności telefonii komórkowej, których numery zostaną udostępnione Zamawiającemu w momencie realizacji zamówienia. 8.Wykonawca powinien posiadać patrol zmotoryzowany wspierający pracowników ochrony w czasie pracy lub podczas interwencji. 9.Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej jego działalności, w tym za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy brutto, której to ksero dostarczą przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy Zamawiający poprosi o dostarczenie ksera polisy OC i jej opłacenia. 10.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia socjalne wyposażone w media (woda, prąd, węzeł sanitarny), gdzie pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie posprzątać po sobie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 12.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom jedynie w zakresie, który nie został zastrzeżony jako kluczowa część zamówienia - patrz punkt XX SIWZ. 13. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej ( po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie z ZGKiM) w celu zapoznania się z obiektem, terenem i mieniem do właściwego skalkulowania oferty i możliwości zapewnienia właściwej ochrony. 14.Ochrona realizowana będzie zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia; opisem przedmiotu zamówienia oraz zapisami SIWZ i umowy. II.Ogólny zakres świadczenia usługi i obowiązków pracowników ochrony : a)usługa ochrony ma polegać na fizycznej ochronie obiektu, mienia i terenu oczyszczalni Ścieków w Trąbkach Wielkich oraz Sobowidzu. - Ochrona fizyczna obejmuje: a) ochronę mienia Zamawiającego jako obiektu i terenu przed kradzieżą lub zniszczeniem; b) kontrolę porządku i ruchu osobowego na nadzorowanym obiekcie i terenie; c)zapobieganie próbom zakłócenia porządku publicznego, udaremnianie i przeciwdziałanie popełnianiu wykroczeń i przestępstw w zakresie zaboru i dewastacji mienia; d)patrolowanie terenu; e) kontrolowanie osób wchodzących na teren oczyszczalni; f)podejmowanie natychmiastowej akcji ratowniczej we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia; g)informowanie na bieżąco Zamawiającego o zaistniałych zdarzeniach, h) powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczyć miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania; i)monitorowanie systemów alarmowych pracy urządzeń oczyszczalni i przepompowni, j)wykonywanie innych czynności uzgodnionych przez strony umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 668341.68
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony KINGPOL SECURITY Jarosław Czyrson
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: A.Mickiewicza 2B
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471785.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471785.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 794736.24
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.