eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510235717-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt o numerze R063, wdrażany pod nazwą "LowTEMP of Interreg Baltic Sea Region" realizowany przy wsparciu Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598773-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000, ul. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 627 38 18, e-mail zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks 58 663 16 66.
Adres strony internetowej (url): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZP/576/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegających na rozbudowie kotłowni gazowej o powietrzną, absorpcyjną pompę ciepła zasilaną gazem ziemnym na terenie Przedszkola pod Topolą (właściciel obiektu - Miasto Rumia) przy ul. Leśnej 4 w Rumi. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz - Program Funkcjonalno-Użytkowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej technicznej w zakresie doboru i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym również STWiORB i kosztorysów; 2) dostawa i montaż absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 3) wykonanie z materiałów własnych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 4) wykonanie pomiarów energetycznych instalacji i urządzeń wraz ze spełnieniem warunków dopuszczających do ruchu eksploatacyjnego urządzeń i instalacji; 5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej; 6) uzyskanie pozwolenia na budowę; 7) przeprowadzenie rozruchów próbnych; 8) przeprowadzenie 72-godzinnego ruchu próbnego wykonanej instalacji; 9) inne prace i czynności względnie opłaty wynikłe w toku realizacji zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, 10) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym; 11) dokonywanie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 12) szkolenie załogi Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja techniczna winna składać się z: a) Projektu budowlanego - 3 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 i A3 i wyższej (jeśli wymaga tego przejrzystość opracowania) w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF oraz DWG (plik DWG w wersji edytowalnej); b) STWiORB-u - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF; c) Kosztorysu Inwestorskiego (szczegółowego) - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF; d) Przedmiaru robót - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich rozbieżności Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie wypełnił zobowiązania wynikającego z podpisanej umowy. 5. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę niezbędne będzie uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w Projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji, w zgodności z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 1 do siwz). 6. Wykonawca sporządzi dokumentację kosztorysową na wszystkie do wykonania roboty budowlane w formie kosztorysów ofertowych sporządzonych według metody szczegółowej z zastosowaniem średnich cen jednostkowych środków produkcji pozyskanych z powszechnie dostępnych publikacji o cenach stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający ustanawia ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych. 8. Dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych Zamawiający ustala następujące elementy: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę i projekty wykonawcze wraz z kosztorysami, b) Wykonanie robót budowlanych. 9. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych (słownie: siedem) dokona uzgodnienia zakresu dokumentacji pod warunkiem jej kompletności i zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 10. Warunkiem rozpoczęcia prac jest uzyskanie pozwolenia na budowę i innych wymaganych prawem decyzji administracyjnych. 11. Termin wejścia na budowę należy ustalić z Zamawiającym wg zatwierdzonego harmonogramu robót. 12. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględni konieczność nieprzerwanej pracy istniejącej kotłowni gazowej. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 8 godzinną przerwę na niezbędne prace przyłączeniowe. Każdorazowa przerwa powinna być ustalona z Zamawiającym. 13. Wykonawca winien przekazać na piśmie Zamawiającemu informację z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem (licząc od dnia wejścia na budowę). 14. Miejscem robót, dostaw, prac montażowych i towarzyszących jest kotłownia zlokalizowana na terenie miasta Rumia przy ul. Leśnej 4. 15. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 16. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) etap I - do dnia 31.12.2019 r. - wykonanie Projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę i projektami wykonawczymi wraz z kosztorysami, b) etap II - najpóźniej do dnia 31.03.2020 r. - Wykonanie robót budowlanych. 17. Pod pojęciem terminu wykonania przedmiotu Umowy należy rozumieć datę: a) zakończenia wszelkich prac projektowych wraz z wymaganymi dokumentami oraz ich złożenie Zamawiającemu i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz b) zakończenia wszelkich robót budowlanych objętych zakresem wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej technicznej dla zadania Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232141-2


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45223000-6, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALPAT Sp. Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Promienna 1A
Kod pocztowy: 81-603
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159408.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159408.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159408.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.