To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510234911-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Miasto Mysłowice: Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596748-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000,
ul. Ul. Powstańców
1,
41-400
Mysłowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 223 40 75, e-mail
um_zamowienia@myslowice.pl, faks
32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.17.2020.LŁ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych zgodnie z wzorem określonym przez właściwe przepisy na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, które będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia przewidywana ilość tablic wynosi: o tablice samochodowe (w tym tablice zwyczajne, indywidualne, profesjonalne, do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe): 40 000 szt., tj. ok. 13 330 szt. rocznie, o tablice motocyklowe i motorowerowe (w tym tablice zwyczajne, indywidualne, profesjonalne, do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe): 1 300 szt tj. ok. 430 szt. rocznie. Ilości, o których mowa wyżej są orientacyjne, ustalone na podstawie zużycia przez okres ostatnich 3 lat oraz przewidywanego zapotrzebowania i mogą ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia łącznie kwoty brutto, określonej w paragrafie 4 projektu umowy. Zmiana ilości tablic rejestracyjnych nie wymaga aneksu. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację całości dostawy powyższych ilościach. W zakres zamówienia wchodzi również odbiór i niszczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zużytych tablic rejestracyjnych. Wykonawca przyjmuje na siebie odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji (przygotowanych przez punkty rejestracji w postaci paczek po 25 szt. o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania) i ich fizyczną kasację zgodnie z wyżej wymienioną normą. Koszty załadunku i rozładunku tablic rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych przygotowanych do złomowania oraz koszty ich złomowania obciążają wykonawcę. Tablice rejestracyjne muszą być dostarczone w terminie określonym przez wykonawcę w złożonej ofercie, jednakże nie dłuższym niż: - 72 godziny dla tablic rejestracyjnych zamawianych w trybie awaryjnym reklamacyjnym lub wtórniki (1kpl), - 72 godziny dla partii tablic rejestracyjnych. Zamawiający może złożyć zamówienie na tablice rejestracyjne e-mailem, telefonicznie, za pomocą aplikacji lub pisemnie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił 48 miesięcy gwarancji na tablice rejestracyjne będące przedmiotem zamówienia, której bieg rozpoczyna się dla każdej partii tablic rejestracyjnych od dnia ich bezusterkowego odbioru przez zamawiającego. Jednorazowa dostawa partii tablic rejestracyjnych będzie zawierała maksymalnie 300 kompletów. Zamówienie w trybie awaryjnym i reklamacyjnym wraz z dostawą oraz wtórników może dotyczyć jednego kompletu tablic rejestracyjnych. Przez zgłoszenie w trybie reklamacyjnym zamawiający rozumie niezgodność wykonania tablic rejestracyjnych ze złożonym zamówieniem, niedomalowanie tablicy, uszkodzenie, błędny numer itp. Przez zgłoszenie w trybie awaryjnym zamawiający rozumie tryb, w którym będzie realizowana dostawa wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku kradzieży. 2. Rozwiązania równoważne. 2.1) W opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. 2.2) W opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. 2.3) Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44423400-5
Dodatkowe kody CPV: 34928470-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
445197.56
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AIM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
547593
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
445197.56
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
547593
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.