eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 000 000, 00 PLN na pokrycie deficytu budżetu Gminy Ujazd oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510233849-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Wójt Gminy Ujazd: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 000 000, 00 PLN na pokrycie deficytu budżetu Gminy Ujazd oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592631-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 54012509-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 55099900000000, ul. Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 192 123, e-mail ugujazd@ujazd.com.pl, faks 447 192 129.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug.ujazd.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 000 000, 00 PLN na pokrycie deficytu budżetu Gminy Ujazd oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.1.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 000 000, 00 PLN na pokrycie deficytu budżetu Gminy Ujazd oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 3.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 3.1.1. Kwota kredytu: do 4 000 000,00 zł (słownie: do cztery miliony złotych); 3.1.2. Okres spłaty kredytu - kredyt spłacany będzie w latach 2021 - 2028 w miesięcznych ratach; 3.1.3. Okres kredytowania- Zamawiający zaciągnie kredyt na 8 lat z okresem spłaty kapitału od 01.01.2021r. do 29.12.2028.; 3.1.4. Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN; 3.1.5. Przeznaczenie kredytu - pokrycie deficytu budżetu Gminy Ujazd oraz spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów; 3.1.6. Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową, na której Skarbnik dokona kontrasygnaty; 3.1.7. Koszt kredytu: składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M (stawka WIBOR 1M stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania wyznaczana będzie każdorazowo według zasad stosowanych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że ustalona będzie dla pierwszego oraz każdego następnego okresu obrachunkowego, wg notowań nie starszych niż z 1 miesiąca poprzedzającego dany okres obrachunkowy) i stałej marży; 3.1.8. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy; 3.1.9. Dysponowanie kredytem: kredyt będzie pobrany jedną transzą na pisemny wniosek Zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy w terminie: maksymalnie 96 godzin od otrzymania wniosku o uruchomieniu transzy. Podany czas uruchomienia kredytu będzie podstawą oceny ofert na zasadach określonych w pkt. 14 SIWZ. Przewiduje się uruchomienie 1 transzy. Transza: w terminie do dnia 28 grudnia 2020 r. w kwocie 4 000 000, 00 zł. słownie: cztery miliony złotych). 3.1.10. Odsetki: za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. Odsetki należą się tylko za okres od wypłaty kredytu do jego spłaty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 405042.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jana Pawła II nr 3
Kod pocztowy: 96-230
Miejscowość: Biała Rawska
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105131.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105131.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176413.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.