eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Olesno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510233116-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Gmina Olesna: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Olesno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578674-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olesna, Krajowy numer identyfikacyjny 52572500000000, ul. ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3597841-44 w. 204, e-mail olesno.opo@gminy.pl, faks 343 597 283.
Adres strony internetowej (url): www.olesno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Olesno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr IX.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Olesno. 3.2 Utrzymanie zimowe dróg na terenie Miasta i Gminy Olesno obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: a. odśnieżanie z całej szerokości ulic, dróg gruntowych, dróg asfaltowych, zatok autobusowych i utrzymaniem stałej przejezdności, b. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków powodujących szorstkość nawierzchni, c. posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu, 3.3 W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych, ulic, zatok autobusowych) na terenie miasta i gminy oraz parkingu przy ul. Wachowskiej; b) zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (np. piasek, sól); c) wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego (w przypadku obfitych opadów); d) zapewnienie całodobowego dyżuru gotowości sprzętu oraz bieżącej kontroli stanu dróg w ramach "Akcji Zima"; e) zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej lub faks, e-mail z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od pracownika Zamawiającego - zlecenie potwierdzone SMS lub faks lub e-mail oraz zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach; f) codziennego kontaktu z wszystkimi sołtysami Gminy Olesno w celu sprawdzania przejezdności dróg gminnych oraz przedkładania Zamawiającemu wykazu kontaktów; g) przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym; h) podstawienia sprzętu służącego do wykonania przedmiotu zamówienia w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy sprzętu; 3.4 Prace powinny być wykonywane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg oraz by nie utrudniać innym użytkownikom korzystania z dróg będących przedmiotem zamówienia. 3.5 Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie. 3.6 Materiały potrzebne do realizacji zamówienia (m.in. piach, piach z solą ) zapewnia Wykonawca. 3.7 Prognozowana ilość godzin sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Równiarka drogowa - 50 godzin; Nośnik z pługiem - 450 godzin; Nośnik z piaskarką (piach z solą) - 50 godzin; Załadunek i wywóz nagromadzonego śniegu - 50 godzin. Zadanie częściowe nr 2: Nośnik z pługiem - 400 godzin; Nośnik z piaskarką (piach z solą) - 200 godzin; Załadunek i wywóz nagromadzonego śniegu - 50 godzin. 3.8 UWAGA !!! Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane powyżej ilości szacunkowe są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres prac dla poszczególnych zadań częściowych będzie większy niż określono w formularzu cenowym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej. Zadanie częściowe nr 1 Sprzęt Prognozowana ilość godzin Maksymalna ilość godzin Równiarka drogowa 50 100 Nośnik z pługiem 450 900 Nośnik z piaskarką (piach) 50 100 Załadunek i wywóz nagromadzonego śniegu 50 100 Zadanie częściowe nr 2 Sprzęt Prognozowana ilość godzin Maksymalna ilość godzin Nośnik z pługiem 400 800 Nośnik z piaskarką (piach z solą) 200 400 Załadunek i wywóz nagromadzonego śniegu 50 100 3.9 Warunki skorzystania z prawa opcji: a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy. c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Kus Bernard
Email wykonawcy: bernard.kus@wp.pl
Adres pocztowy: 46-300 Olesno, ul. Rynek 15/37
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126900.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie częściowe nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Kus Bernard
Email wykonawcy: bernard.kus@wp.pl
Adres pocztowy: 46-300 Olesno, ul. Rynek 15/37
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117180.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.