To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 510232448-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu: Dostawa, instalacja i konfiguracja macierzy dyskowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590958-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5401944803-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000,
ul. Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 777 90 23, e-mail
cui@cui.wroclaw.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i konfiguracja macierzy dyskowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUI-ZZ.3200.35.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Przedmiotem zamówienia jest: 3.2.1. dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego macierzy dyskowej (zwane również dalej "dostawą") oraz jej instalacja i konfiguracja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeprowadzenie warsztatów i testów (zwane również dalej "wdrożeniem") zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" (SOPZ) - w ramach zamówienia podstawowego. 3.2.2. dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego drugiej macierzy dyskowej (zwane również dalej "dostawą") oraz jej instalacja i konfiguracja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zwane również dalej "wdrożeniem") zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" - w ramach prawa opcji; 3.2.3. udzielenie 5 letniej gwarancji i świadczenie serwisu naprawczego (w tym udzielenie wsparcia/pomocy technicznej) przez producenta sprzętu na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia wraz z dedykowanym oprogramowaniem układowym i narzędziowym, zwane dalej "urządzeniami", w okresie i zakresie, o których mowa w § 10 umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2.4. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający korzysta z prawa opcji polegającego na a) Realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.2.2. b) Opcja, o której mowa w lit. a) jest uprawnieniem Zamawiającego, a brak realizacji zamówienia w ramach prawa opcji nie może rodzić żadnych roszczeń Wykonawcy o jego udzielenie. c) Składając ofertę, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia podstawowego i prawa opcji. d) Zamawiający skorzysta z prawa opcji poprzez przesłanie do Wykonawcy pisemnego zgłoszenia na adres poczty elektronicznej wskazanej w umowie. e) Zamawiający deklaruje, że zgłoszenie, o którym mowa w lit. d) zostanie przesłane najpóźniej do 31 grudnia 2020 r. 3.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty, specyfikacje techniczną dostarczanej macierzy. Specyfikacja musi zawierać co najmniej: nazwę, model i producenta macierzy oraz parametry w zakresie wymagań technicznych wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Umowy. Specyfikacja techniczna stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Oferty niezawierające Specyfikacji Technicznej podlegają odrzuceniu jako nie odpowiadające treści SIWZ. 3.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i wymagania jakościowe znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
690000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADT Group Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
857310.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.