eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup i dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232409-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.: Zakup i dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596990-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24149164600000, ul. ul. Grenadierów 21, 41-216 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119, e-mail biuro@mpgo.sosnowiec.pl, faks 32 263 47 23.
Adres strony internetowej (url): http://www.mpgo.sosnowiec.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MPGO.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego w ilości 50.000 litrów (maksymalna ilość szacunkowa) do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Grenadierów 21 w Sosnowcu. W kotłowni Zamawiającego znajduje się 10 zbiorników o pojemności 200 litrów każdy oraz 2 zbiorniki o pojemności 900 litrów oleju opałowego, łączna pojemność wszystkich zbiorników 3.800 litrów. 2. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011 lub równoważną i posiadać m.in. następujące parametry technologiczne: - wartość opałowa (kaloryczność) - nie mniej niż 42,6 MJ/kg - gęstość w temp. 15 °C - nie więcej niż 860 kg/m3 - lepkość kinematyczna w temp. 20°C - nie więcej niż 6,00 mm2/s - temperatura zapłonu - nie mniej niż 56 °C - zawartość siarki - nie więcej niż 0,10% - zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg - zawartość zanieczyszczeń stałych - nie więcej niż 24 mg/kg. 3. Przewidywana ilość oleju opałowego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 50.000 litrów. Sumaryczna wielkość dostaw oleju opałowego może ulec zmniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 30% podanej ilości oleju. Oznacza to, że Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania 30% podanej ilości oleju (15.000 litrów), a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 4. Dostawy objęte przedmiotem umowy wykonywane będą partiami, przez cały okres obowiązywania umowy, według bieżących potrzeb Zamawiającego na jednostkowe zamówienie Zamawiającego, przekazane do Wykonawcy faksem/mailem lub telefonicznie na 2 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy. W jednostkowym zamówieniu Zamawiający określi w szczególności: ilość paliwa i termin dostawy. Dostawy będą odbywać się w godzinach od 7.00 do 14.00 wyznaczonego dnia dostawy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2015, poz. 90, ze zm.). 5. Jednorazowa dostawa oleju opałowego wyniesie maksymalnie 2.600-2.700 litrów w okresie zimowym około raz na 10-14 dni, a w okresie letnim raz na 30-40 dni. W okresie zimowym tankowanie będzie odbywać się do zbiorników, w których będzie jeszcze od 400 do 600 litrów oleju. Za początek okresu zimowego Zamawiający uzna okres od 1 listopada do 31 marca, w którym przez 7 dni temperatura w nocy tj. pomiędzy godz. 22:00, a godz. 6:00 utrzymuje się poniżej 10 stopni C. Jeśli temperatury będą wyższe to dostawa oleju opałowego będzie obowiązywać jak w okresie letnim. 6. Dostawy oleju będą realizowane transportem Wykonawcy do kotłowni Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować autocysterną przeznaczoną do przewożenia oleju opałowego wyposażoną w licznik tankowania z aktualnym świadectwem legalizacji licznika tankowania. Pojazd, którym Wykonawca będzie dostarczał olej, musi spełniać wymagania przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych i przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni stan techniczny urządzeń przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych. Podczas każdej dostawy Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodny z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Autocysterna musi być także wyposażona w drukarkę umożliwiającą zrobienie wydruku z dostawy zawierającego informacje o temperaturze i ilości dostarczonego produktu. 7. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego następować będzie w temperaturze referencyjnej 15 stopni C wg wskazań zalegalizowanego urządzenia pomiarowego z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@paliwa24.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dworska 6
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112545
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112545
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.