eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa pojazdów czterokołowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231859-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego: dostawa pojazdów czterokołowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603435-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540217506-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 70686900000000, ul. ul. Piłsudskiego 65, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 061 550, e-mail zarzad@gopr.pl, faks 018 2061550 wew. 13.
Adres strony internetowej (url): www.gopr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa pojazdów czterokołowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

L.dz. 293b/I/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów czterokołowych typu quad do celów ratownictwa górskiego z napędami alternatywnymi, rok produkcji 2020 r. dla Grupy Podhalańskiej GOPR, miejsce dostawy : 34-700 Rabka Zdrój, Aleja 1000 lecia 1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowych pojazdów rok produkcji nie starszy niż 2019 r., rocznik modelowy 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do niniejszej siwz. Uwaga! Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdów czterokołowych różnych producentów, spełniających wymagania techniczne określone w załączniku nr 1 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). W takiej sytuacji Wykonawca ma sporządzić/wypełnić opis oferowanego przedmiotu zamówienia ( o którym mowa w pkt 11.3.3 lit. a siwz) oddzielnie dla każdego oferowanego pojazdu danego producenta, podając ilość sztuk oferowanych pojazdów czterokołowych danego producenta składających się na całość zamówienia, a w tabeli w kolumnie "Parametry oferowane" ma podać w sposób jednoznaczny parametry oferowanych pojazdów, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego. 2. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (pojazdy i napędy alternatywne) - 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego) bez limitu przebiegu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego ich usunięcia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia przekazania Wykonawcy pojazdu do wskazanych przez Wykonawcę autoryzowanych stacji serwisowych. 4. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zał. nr 1 do siwz ) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające taką samą lub lepszą jakość oferowanych odpowiedników np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli, jakości, certyfikat, lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości musi wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.11.33.00 - 33.11.33.00


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182926.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WAWROSZ Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Warszawska 158
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223429.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223429.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223429.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.