eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pozostałe modernizacje budynku oraz remont stołówki w ramach wydatków związanych z realizacją projektu "Posiłek w szkole i w domu" - środki z dotacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach przy ul. Grzegorzka 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-29

Ogłoszenie nr 510231747-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Katowicach: Pozostałe modernizacje budynku oraz remont stołówki w ramach wydatków związanych z realizacją projektu "Posiłek w szkole i w domu" - środki z dotacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach przy ul. Grzegorzka 4

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600564-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24127717200000, ul. Grzegorzka 4, 40-309 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 256 61 48, e-mail zsp3katowice@interia.pl, faks 32 256 62 06.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pozostałe modernizacje budynku oraz remont stołówki w ramach wydatków związanych z realizacją projektu "Posiłek w szkole i w domu" - środki z dotacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach przy ul. Grzegorzka 4

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/650/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem stołówki, świetlicy, sal lekcyjnych, gabinetu lekarskiego oraz piwnic, w szczególności: 1. "Pozostałe modernizacje budynku": 1.1. Zakres robót objęty opisem technicznym - stołówka: ? demontaż sidingu ze ścian i słupów, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? obłożenie ścian i słupów glazurą wraz z przygotowaniem powierzchni, ? wywóz i utylizacja gruzu. 1.2. Zakres robót objęty opisem technicznym - świetlica: ? demontaż sidingu ze ścian, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem, ? malowanie grzejników, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu. 1.3. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 101: ? demontaż płyt meblowych ze ścian , ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu. 1.4. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 102: ? demontaż sidingu ze ścian, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu. 1.5. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 9: ? demontaż drewnianej boazerii na ścianach, ? uzupełnienia tynków na ścianach, ? zmycie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów frbami emulsyjnymi, ? malowanie ścian farbami olejnymi, ? wywóz i utylizacja gruzu. 1.6. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 30: ? demontaż sidingu ze ścian, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem, ? malowanie grzejników i instalacji CO, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu.. 1.7. Zakres robót objęty opisem technicznym - sala nr 214: ? demontaż sidingu ze ścian, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem, ? malowanie grzejników i instalacji CO, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu.. 1.8. Zakres robót objęty opisem technicznym - pokój nauczycielski: ? demontaż sidingu ze ścian, ? uzupełnienia tynków na ścianach i suficie, ? malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi wraz z przygotowaniem, ? wykonanie tapety natryskowej wraz z przygotowaniem, ? malowanie grzejników i instalacji CO, ? montaż listew przyściennych, ? wywóz i utylizacja gruzu 1.9. Zakres robót objęty opisem technicznym - piwnice: ? demontaż stalowych drzwi, ? wykonanie nadproża, ? uzupełnienie tynków, ? Odnowienie powłok malarskich, ? montaż drzwi stalowych El 30 dymoszczelne, ? wywóz i utylizacja gruzu: 2."Remont stołówki związany z wydatkami związanymi z realizacją projektu "Posiłek w szkole i w domu": 2.1. Zakres robót objęty opisem technicznym - stołówka ? zerwanie posadzki PCV, ? przygotowanie podłoża pod posadzki z glazury, ? obłożenie posadzki glazurą ? naprawa parapetów z lastrico, ? wywóz i utylizacja gruzu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45430000-0, 45453000-7, 45442100-8, 45262600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88078.35
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa ADMIST Sosnowska Stanisława
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 15
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133996.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126365.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198851.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.