To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 510231344-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
MEGREZ Sp. z o.o.: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH ORAZ NADZORU AUTORSKIEGO NAD SYSTEMEM INFORMATYCZNYM W OBSZARZE MEDYCZNYM I ADMINISTRACYJNYM (InfoMEDICA/AMMS)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550189208-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
MEGREZ Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24087228600000,
ul. ul. Edukacji
102,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 325 51 71, e-mail
zp@szpitalmegrez.pl, faks
32 325 52 84.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalmegrez.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH ORAZ NADZORU AUTORSKIEGO NAD SYSTEMEM INFORMATYCZNYM W OBSZARZE MEDYCZNYM I ADMINISTRACYJNYM (InfoMEDICA/AMMS)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):24/20/ZP/WR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zobowiązania Wykonawcy w ramach nadzoru autorskiego i serwisu dla funkcjonującego w Megrez Sp. z o.o. systemu InfoMedica/AMMS zawiera umowa oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do protokołu ze spotkania negocjacyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asseco Poland S.A.,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
418200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 1 lit. a), art 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór autorski i obsługa serwisowa oprogramowania będącego produktem wykonawcy
(InfoMedica oraz AMMS), używanego przez zamawiającego, Megrez Spółkę z o.o. z siedzibą w Tychach (dalej "Zamawiający"). Z uwagi na
zmieniające się potrzeby Zamawiającego, a także zmieniające się przepisy prawa jest niezbędne stałe aktualizowanie systemu. Dodatkowo
system informatyczny jest podstawą funkcjonowania sieci komputerowej Zamawiającego, a zatem niezbędne jest stałe zapewnienie jego
nieprzerwanego i bezawaryjnego funkcjonowania. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone
tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, a także z przyczyn
technicznych o obiektywnym charakterze (art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych ("P.z.p.")). Asseco posiada
autorskie prawa majątkowe do wskazanego powyżej systemu, zaś przedmiot zamówienia obejmuje ingerencję w kod źródłowy
oprogramowania. Żaden wykonawca, którego Zamawiający mógłby zaprosić do negocjacji nie jest w stanie zaoferować usług, które mogłyby
być równoważne z usługami, jakie jest w stanie zaoferować Assecco. Zamawiający ani żaden inny podmiot poza Asseco nie jest uprawniony
do dokonywania aktualizacji programu w takim zakresie, w jakim wynika to z potrzeb Zamawiającego, a zatem zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) P.z.p. jest uzasadnione. Dodatkowo intencją Zamawiającego jest to, żeby aktualizacje, a w szczególności czynności serwisowe były dokonywane niezwłocznie po wezwaniu przez Zamawiającego. Zamawiający jest podmiotem świadczącym usługi medyczne, a zatem sprawne działanie jego systemów informatycznych jest niezbędne do zapewnienia szybkiego i sprawnego udzielania świadczeń medycznych. Wyłącznie Asseco, twórca produktu, jest w stanie dokonywać czynności serwisowych niezwłocznie, z uwagi na znajomość systemu teleinformatycznego. Zachodzi zatem podstawa, aby zastosować również art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) P.z.p. Asseco złożyła oświadczenie, że jest ona jedynym uprawnionym z autorskich praw majątkowych do programu komputerowego, które nie zostały przeniesione na inny podmiot. Oznacza to więc, że spółka ta jest jedynym wykonawcą, któremu można udzielić zamówienia w świetle art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) i b) P.z.p., a zatem zasadne jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 27/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja instalacji c.o. w Przedszkolu nr 11 przy ul. Bukowej 29 w Tychach w systemie projektuj-buduj
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Zarządzanie środowiskiem bazodanowym Oracle wraz ze wsparciem.
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.