To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231340-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:"Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa" (BO 19/III/4).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603694-n-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:"Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa" (BO 19/III/4).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):zp87/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót przy ul. Hanki Ordonówny i Jana Kilińskiego w rejonie budynków nr 3 - 3c i nr 4a, 4b, 4c do ciągu pieszego przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego- wg planu sytuacyjnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - Część I: modernizacja ciągów pieszych, - Część II: rozbudowa istniejącego przyłącza energetycznego nN. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj" składa się z: - wykonania rozbiórek istniejących krawężników i obrzeży na ławie betonowej, - demontaż istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej ciągów pieszych, - montaż nowych krawężników, obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nowe nawierzchnie, - wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - rozbudowy istniejącego przyłącza energetycznego nN, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli sieci, - zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami, - wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 1585 oraz 2476 obręb 0011 będących własnością Gminy Sosnowiec. Część I: Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: ? sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, ? sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (drogowej), ? sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (drogowej), ? sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, ? przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), ? wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, ? uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość drogi, przy których należy wykonać rewitalizację przestrzeni miejskiej wynosi ok. 230,0 mb. w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego i ceglanego zmiennej szerokości od 2,0 m do 3,5 m, - demontaż istniejących krawężników i obrzeży, - korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej z rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, - montaż krawężników: krawężnik betonowy wysoki 15x30 cm, - montaż krawężników: krawężnik niski/najazdowy betonowy 15x22 cm, - montaż obrzeży betonowych, - regulacja istniejących urządzeń (skrzynki zaworów na sieciach kanalizacyjnych i wodociągowych, pokrywy studzienek telekomunikacyjnych i sieci teleinformatycznych, skrzynki zaworów na sieciach gazowych), - regulacja zabezpieczeń okienek piwnicznych, b) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej: - krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm, - krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm, - ława betonowa z oporem z betonu C12/15, - obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm, - kostka brukowa betonowa, bezfazowa, typu Behaton, kolor szary i ceglany, grubości 8 cm, - asfaltobeton w-wa ścieralna, - materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Część II Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: ? sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, ? sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (elektrycznej), ? sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (elektrycznej), ? sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, ? przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), ? wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, ? uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość wzdłuż której należy wykonać rozbudowę istniejącego przyłącza energetyczno wynosi ok. 135,00 mb. w tym: - demontaż istniejącego słupa betonowego, - montaż nowych słupów aluminiowych anodowanych malowane w kolorze grafitowym, - montaż fundamentów betonowych, - montaż nowej linii kablowej. - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45202000-5
Dodatkowe kody CPV: 45233161-5, 45233250-6, 31311000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: MODERNIZACJA CIAGÓW PIESZYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156695.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlano-Brukarskie Paweł Zaziąbło
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156695.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rozbudowa istniejącego przyłacza energetycznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III
- Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego "Drzewa i zieleń urządzona na Woli"
więcej: Podłączenia energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.