eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:"Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa" (BO 19/III/4).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-29

Ogłoszenie nr 510231340-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:"Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa" (BO 19/III/4).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603694-n-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:"Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa" (BO 19/III/4).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

zp87/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót przy ul. Hanki Ordonówny i Jana Kilińskiego w rejonie budynków nr 3 - 3c i nr 4a, 4b, 4c do ciągu pieszego przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego- wg planu sytuacyjnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - Część I: modernizacja ciągów pieszych, - Część II: rozbudowa istniejącego przyłącza energetycznego nN. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj" składa się z: - wykonania rozbiórek istniejących krawężników i obrzeży na ławie betonowej, - demontaż istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej ciągów pieszych, - montaż nowych krawężników, obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nowe nawierzchnie, - wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - rozbudowy istniejącego przyłącza energetycznego nN, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli sieci, - zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami, - wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 1585 oraz 2476 obręb 0011 będących własnością Gminy Sosnowiec. Część I: Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: ? sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, ? sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (drogowej), ? sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (drogowej), ? sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, ? przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), ? wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, ? uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość drogi, przy których należy wykonać rewitalizację przestrzeni miejskiej wynosi ok. 230,0 mb. w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego i ceglanego zmiennej szerokości od 2,0 m do 3,5 m, - demontaż istniejących krawężników i obrzeży, - korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej z rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, - montaż krawężników: krawężnik betonowy wysoki 15x30 cm, - montaż krawężników: krawężnik niski/najazdowy betonowy 15x22 cm, - montaż obrzeży betonowych, - regulacja istniejących urządzeń (skrzynki zaworów na sieciach kanalizacyjnych i wodociągowych, pokrywy studzienek telekomunikacyjnych i sieci teleinformatycznych, skrzynki zaworów na sieciach gazowych), - regulacja zabezpieczeń okienek piwnicznych, b) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej: - krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm, - krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm, - ława betonowa z oporem z betonu C12/15, - obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm, - kostka brukowa betonowa, bezfazowa, typu Behaton, kolor szary i ceglany, grubości 8 cm, - asfaltobeton w-wa ścieralna, - materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Część II Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: ? sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, ? sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (elektrycznej), ? sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (elektrycznej), ? sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, ? przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), ? wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie), ? wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, ? uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno - budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 4 egzemplarze, na nośniku CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa - 2 egzemplarze, na nośniku CD - 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość wzdłuż której należy wykonać rozbudowę istniejącego przyłącza energetyczno wynosi ok. 135,00 mb. w tym: - demontaż istniejącego słupa betonowego, - montaż nowych słupów aluminiowych anodowanych malowane w kolorze grafitowym, - montaż fundamentów betonowych, - montaż nowej linii kablowej. - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45202000-5


Dodatkowe kody CPV: 45233161-5, 45233250-6, 31311000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MODERNIZACJA CIAGÓW PIESZYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156695.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlano-Brukarskie Paweł Zaziąbło
Email wykonawcy: pawel@brukujznami.pl
Adres pocztowy: os. Paluchy 34 B
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156695.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156695.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156695.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozbudowa istniejącego przyłacza energetycznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.