To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510230131-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Urząd Gminy: Budowa instalacji solarnych dla mieszkańców gminy Poraj- etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Ślaskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586254-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540189949-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 54519400000000,
ul. ul. Jasna
21,
42-360
Poraj, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 145 251, e-mail
poraj@ug.pl, faks
343 145 006.
Adres strony internetowej (url): www.poraj.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji solarnych dla mieszkańców gminy Poraj- etap I"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż 80 instalacji kolektorów słonecznych, wspomagających podgrzewanie wody dla celów socjalnych budynków mieszkalnych Gminy Poraj. Kolektory zlokalizowane na terenie posesji (2szt., 3szt. lub 4 szt.) i połączone ze zbiornikiem o pojemności 200l, 300l lub 400l, umieszczonym w pomieszczeniu do tego celu przeznaczonym. 2. Prace instalacyjne obejmują: - montaż kolektorów słonecznych na dachu budynku, elewacji lub gruncie, - posadowienie zasobnika solarnego CWU, - Podłączenie zasobnika solarnego CWU do instalacji CWU, - Wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z zasobnikiem, - Montaż grupy pompowej solarnej, - Napełnienie instalacji solarnej czynnikiem solarnym, - Wykonanie prób ciśnienia instalacji, - Montaż regulatora i czujników temperatury, - Programowanie regulatora, - Uruchomienie instalacji. 3. Ilość poszczególnych rodzajów instalacji / wielkości instalacji przedstawia poniższa tabela: Wielkość instalacji (ilość zestawów) Docelowe miejsce instalacji kolektorów Ilość 2x200 Dach płaski 5 2x200 Dach skośny 4 2x200 Dach skośny + konstrukcja 2 3x300 Dach płaski 14 3x300 Dach skośny 15 3x300 Dach skośny + konstrukcja 10 3x300 Elewacja 11 3x300 Grunt 1 4x400 Dach płaski 6 4x400 Dach skośny 1 4x400 Dach skośny + konstrukcja 9 4x400 Grunt 2 Razem 80 4. Zamawiający zastrzega, że na każdym etapie realizacji inwestycji, tj. przed wykonaniem montażu, zmianie może ulec rozkład ilości docelowych miejsc instalacji kolektorów, wymienionych w tabeli powyżej, przy czym ilości zestawów są stałe i nie ulegną zmianie, tj. zestaw 2x200 - 11szt., 3x300 - 51 szt., 4x400 - 18szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45330000-9, 45223100-7, 45331000-6, 45310000-3, 09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1070110.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO-TEAM Sp.O.O. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1011988.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.