eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hanna › "Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230033-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Wójt Gminy Hanna: "Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591765-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Hanna, Krajowy numer identyfikacyjny 03023751700000, ul. Rynek 2/1, 22-220 Hanna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833798023, 833798023, e-mail srodowisko@gminahanna.pl, przetargi@gminahanna.pl, faks 833798003.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminahanna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPiŚ.271.11.2020.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna; 4.1.1. Wymagania techniczne: 1) Koparka bezwypadkowa od pierwszego właściciela, nie starsza niż rok produkcji 2010 r. spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 2) Silnik w dobrym stanie technicznym, szesnastozaworowy z turbodoładowaniem o pojemności nie mniejszej niż 4,4 l i mocy znamionowej od 109 KM; 3) Skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna minimum 4 biegi w przód i 4 w tył pozwalająca na zmianę biegów pod obciążeniem oraz wspomaganie zmiany kierunku jazdy przód/tył; 4) Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie z możliwością awaryjnego sterowania maszyną; 5) Komplet łyżek: - w tym łyżka dzielona i widły; - łyżka do kopania o szerokości 70 cm; - łyżka do kopania o szerokości 30 cm; 6) Tylne ramię zmiennej długości rozsuwane hydraulicznie(teleskopowe); 7) System automatycznego samopoziomowania łyżki ładowarkowej; 8) Przebieg do 5 tysięcy mtg; 9) Opony przód / tył do 30 % zużycia; 10) Głębokość kopania - 5,6 m; 11) Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, max. poziom hałasu 74db; 12) Koparka w dobrym stanie wizualnym i technicznym; 13) Serwisowana w autoryzowanym serwisie; 4.1.2. Wymagania szczegółowe: 1) Pojazd musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego; 2) Pojazd musi posiadać aktualne badania serwisowe i opłacone OC ważne min. 6 miesiąc od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca do oferowanego pojazdu musi załączyć: - Książkę pojazdu; - Książkę serwisu; 4.1.3. Oferowany przedmiot zamówienia na dzień składania oferty musi stanowić własność Sprzedawcy. 4.1.4. Zamawiający dokona sprawdzenia pojazdu pod względem technicznym w autoryzowanym serwisie obsługi, na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis obsługi złego stanu przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. 4.1.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość jazdy próbnej. Ponadto Zamawiający ma prawo w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej widocznych wad pojazdu do niezawarcia umowy z Wykonawcą. 4.1.6. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie warunki techniczne przedstawione w wymaganiach technicznych dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. 4.1.7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył kompletne urządzenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: Gminę Hanna, ul. Rynek 2/1, 22-220 Hanna woj. lubelskie na koszt własny. 4.1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4.1.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. 4.2. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w załącznikach SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując załączniki powinien założyć, że każdemu odniesieniu projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w załącznikach do SIWZ towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ i załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w projektach wykonawczych i specyfikacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ i załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty montażowe, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty montażowe, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43200000-5


Dodatkowe kody CPV: 43261000-0, 43261100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych CO i WK Józef Skurski
Email wykonawcy: uzisbp@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Łomaska 93A
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242310.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.