To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510229839-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Powiat Otwocki: Świadczenie całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) w granicach administracyjnych powiatu otwockiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599512-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Otwocki, Krajowy numer identyfikacyjny 13268681000000,
ul. ul. Górna
13,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 778-1-300, e-mail
przetargi@powiat-otwocki.pl, faks
22 778-1-302.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-otwocki.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat-otwocki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) w granicach administracyjnych powiatu otwockiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SAI.272.1.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) w granicach administracyjnych powiatu otwockiego. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi wykonywane na terenie powiatu otwockiego w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) polegające na: a) usuwaniu pojazdów na wyznaczony parking strzeżony z dróg położonych na terenie powiatu otwockiego, b) przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego i opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje realizację ww. przedmiotu w okresie od daty zawarcia umowy, do dnia 31 grudnia 2020 r.. Opcja obejmuje realizację ww. przedmiotu zamówienia maksymalnie w okresie 3 miesięcy po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego. Realizację opcjonalnego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uruchomi pod warunkiem, że parking Zamawiającego nie będzie uruchomiony. Okres na jaki Zamawiający uruchomi realizację przedmiotowego zamówienia w ramach opcji (tj. 1 m-c, 2 m-c, 3 m-c) zależał będzie od terminu uruchomienia własnego parkingu. Realizacja opcjonalnego przedmiotu zamówienia nastąpi po uprzednim przesłaniu przez Zamawiającego informacji do Wykonawcy o uruchomieniu opcjonalnego przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem okresu na który zostanie uruchomione zamówienie opcjonalne oraz kontrasygnatą Skarbnika. 2. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia świadczone będą całodobowo, przez siedem dni w tygodniu (także w niedzielę i święta). 3. Usługi usuwania pojazdów na wyznaczony parking strzeżony z dróg położonych w obrębie powiatu otwockiego obejmują: a) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu z miejsca przebywania pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 min, b) załadunek i zabezpieczenie pojazdu, w tym ładunku znajdującego się na pojeździe usuwanym, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking strzeżony, c) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadów nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów. d) transport pojazdu usuniętego z drogi na parking strzeżony, e) rozładunek pojazdu. 4. Usługi przechowywania pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu otwockiego obejmują: a) przyjęcie pojazdu na parking i zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu, b) ewidencjonowanie przyjętych pojazdów, c) zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów z uszkodzonymi kabinami oraz części samochodowych, d) zabezpieczenie ładunku znajdującego się na pojeździe usuwanym przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą, w czasie przechowywania do czasu wydania pojazdu osobie uprawnionej, e) zabezpieczenie pojazdów i ich części oraz ładunku przed dostępem osób postronnych, f) wydanie pojazdu osobie uprawnionej, g) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami. 5. Czynności Wykonawcy: a) przyjęcie zlecenia holowania pojazdu, b) załadunek pojazdu holowanego, c) uprzątnięcie miejsca, z którego jest usuwany pojazd, d) rozładunek pojazdu na parkingu, e) zabezpieczenie pojazdu na parkingu, f) dozorowanie pojazdów przechowywanych na parkingu, g) ewidencjonowanie pojazdów przyjętych na parking i wydanych osobom uprawnionym, h) naliczanie opłaty dla właściciela (posiadacza) pojazdu z tytułu usunięcia i przechowywania na parkingu strzeżonym w odpowiednich wysokościach określonych w uchwale Rady Powiatu Otwockiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i parkowanie pojazdów na dany rok kalendarzowy. 6. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu, polegająca na: a) dojechaniu do miejsca zdarzenia i odstąpienie od wykonania usługi, a) dojechaniu do miejsca zdarzenia i podjęcie czynności załadunku pojazdu a następnie odstąpienie od usługi. 7. Wykonawca świadczący usługi ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną przed właścicielem pojazdu z tytułu uszkodzenia, utraty pojazdu lub ładunku przewożonego pojazdem. Na czas realizacji umowy Wykonawca musi posiadać polisę OC na kwotę nie niższą niż 300.000 PLN
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50118000-5
Dodatkowe kody CPV: 98351100-9, 63712400-7, 50118110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152409.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Remień MOTOREX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232900.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152409.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Remień MOTOREX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232900.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.