eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 510229692-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591987-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30135100000000, ul. Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3148756, e-mail przetargi@pdps-ostrowina.pl, faks 713 148 754.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pdps-ostrowina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/03/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, zwanego dalej "olejem", zgodnie ze specyfikacją podaną w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy - olej opałowy. 4. Dostawy oleju będą realizowane do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica (gm. Oleśnica). 5. Przewidywana ilość dostawy w okresie trwania umowy wynosi 250 000 litrów oleju i stanowi wielkość szacunkową. 6. Zamawiający posiada 2 zbiorniki o pojemności całkowitej 30 000 litrów każdy. 7. Dostawa oleju odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie telefonicznie lub emailem wskazując ilość zamawianego oleju, termin i miejsce dostawy. Termin jednorazowej dostawy oleju nie może być dłuższy niż 2 dni daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy, a strony zgodnie ustalą jej termin. 8. Jeżeli w toku odbioru zostaną stwierdzone braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 2 dni dostarczyć brakującą ilość oleju. W przypadku, gdy termin dostawy brakującej ilości oleju upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, dostawa winno nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach. W przypadku nie wykonania powyższego obowiązku, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość dostawy, zachowując sobie prawo do naliczania kar umownych za nieterminową dostawę wynikającą z wyłącznej winy Wykonawcy. 9. Wykonawca będzie dostarczał olej autocysterną wyposażoną w urządzenie dystrybucyjne - instalację pomiarową do paliw płynnych. Autocysterna powinna posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji/certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie. 10. Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju winna być zgodna ze wskazaniami zalegalizowanego licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem (tzw. karta wlewu) i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dostarczony olej winien spełniać wymogi określone w SIWZ. 11. W imieniu Zamawiającego odbioru zamówionej partii oleju będzie dokonywał jego upoważniony przedstawiciel. Dokumentem odbiorczym będzie protokół odbioru (załącznik do umowy). 12. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego odmówi przyjęcia oleju w przypadku, gdy zostanie stwierdzone, że dostarczony olej nie posiada aktualnego certyfikatu jakości potwierdzającego jego parametry. 13. Dostarczony olej powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 oraz posiadać świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry: Gęstość w temperaturze 15 st.C: Max. 0,86 kg/l ; Wartość opałowa: Min. 42,60 MJ/kg; Temperatura zapłonu: Min. 56 st.C; Temperatura płynięcia: Max. -20 st.C; Zawartość siarki: Max 0,10%; Zawartość wody: Max. 200 mg/kg; Zawartość zanieczyszczeń stałych: Max. 24 mg/kg; Pozostałość po skoksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej: Max. 0,30%; Pozostałość po spopieleniu: Max. 0,01%. 14. Podstawę do wystawienia faktury za dostawę danej partii towaru stanowić będzie protokół odbioru (załącznik do umowy), podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia. Zmiana taka nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych. 16. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 513250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarosław Kwiatkowski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANS-OLL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Felicjanów 11A, 62-710 Władysławów
Kod pocztowy: 62-710
Miejscowość: Władysławów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 553500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 553500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 562725.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.