To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-25
Ogłoszenie nr 510228842-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.
Gmina Wisznice: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Akademia Sukcesu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502170-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wisznice, Krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000,
ul. ul. Rynek
35,
21-580
Wisznice, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 782 102, e-mail
kwierzchowski@wisznice.pl, faks
833 782 039.
Adres strony internetowej (url): www.wisznice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Akademia Sukcesu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FE.271.1.2019.AL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu "Akademia sukcesu", polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego. 2. Część 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: - 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe - 39162100-6 - pomoce dydaktyczne - 38410000-2 - przyrządy pomiarowe - 38630000-0 - przyrządy astronomiczne i optyczne - 37520000-9 - zabawki - 37420000-8 - sprzęt gimnastyczny - 22114000-2 - słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 2.2. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 2.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ. 3. Część 2 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego. 3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: - 30200000-1 - urządzenia komputerowe - 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy - 30213100-6 - komputery przenośne - 30231300-0 - monitory ekranowe - 30232100-5 - drukarki i plotery - 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3.2. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 3.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dla Części 1 i 2 zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ. 9. Gwarancja: 9.1. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 1 zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ). 9.2. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 2 zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 38410000-2, 38630000-0, 37520000-9, 37420000-8, 22114000-2, 30200000-1, 30236000-2, 30213100-6, 30231300-0, 30232100-5, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63727.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. MERITUM Adam Kruk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78852.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
114970.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JB Multimedia Jerzy Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149537.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy XDR dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.