eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz › ,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-24

Ogłoszenie nr 510227924-N-2019 z dnia 24-10-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek: ,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586133-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540176712-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, Krajowy numer identyfikacyjny 38916080018000, ul. ul. Długa 1, 38-440 Iwonicz, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 350 618, e-mail dpsdiwonicz@pro.onet.pl, faks 134 350 618.
Adres strony internetowej (url): www.dpsd-iwonicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Iwoniczu". Zakres robót obejmuje m.in. : 1. Demontaż istniejących urządzeń kotłowni 2. Wykonanie niezbędnych robót budowlanych 3. Montaż urządzeń, osprzętu i armatury gazowej kotłowni kondensacyjnej 4. Wykonanie rurociągów 5. Wykonanie izolacji termicznych w kotłowni 6. Wykonanie instalacji kominowej 7. Wykonanie instalacji wentylacyjnej 8. Wykonanie instalacji gazowej z aktywnym systemem bezpieczeństwa 9. Wykonanie AKPiA oraz oświetlenia kotłowni 10. Wykonanie rozdzielni elektrycznej z zabezpieczeniami 11. Wykonanie prób i odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz STWiOR 12. Rozruch kotłowni 13. Przeprowadzenie odbioru kominiarskiego i UDT kotłowni 14. Przeszkolenie personelu zamawiającego z prawidłowej obsługi, eksploatacji i konserwacji kotłowni 15. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanej gazowej kotłowni kondensacyjnej 16. Umieszczenie w kotłowni schematu technologicznego. Uwagi i dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, w którym przebywają osoby niepełnosprawne, w związku z tym Wykonawca zapewni bezpieczeństwo dla wszystkich osób przebywających i pracujących w obiekcie. 2. Wykonawca zapewni ciągłość przygotowania ciepłej wody użytkowej w obiekcie. 3. Wykonawca zapewni ciągłość w przygotowaniu ciepła dla centralnego ogrzewania 4. Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym niezbędne krótkotrwałe wyłączenia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla obiektu. 5. Wykonawca wykorzysta do montażu istniejący (nowy) zasobnik ciepłej wody użytkowej 6. Wszystkie urządzenia, osprzęt, armatura zastosowane do wykonania kotłowni będą fabrycznie nowe. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa (w zakresie dotyczącym technologii kotłowni i wykonania AKPiA kotłowni) Załącznik nr 7a do SIWZ Przedmiar robót dot. kotłowni Załącznik nr 7b do SIWZ Przedmiar robót dot. AKPiA Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71321200-6, 71321000-9, 71321000-9, 74231540-4, 45000000-0, 44621220-7, 45331110-0, 45333000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45330000-9, 45331200-8, 45300000-3, 45000000-0, 51900000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 467804.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hejan Technika Grzewcza i Sanitarna Henryk Janusz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grottgera 13A
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 493736.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 591131.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.