eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn."Ekologiczny Przemyśl - wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)" część I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227717-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl: Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn.: "Ekologiczny Przemyśl - wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)" część I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III "Czysta energia" działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.2 Redukcja emisji.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594636-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540199994-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, Krajowy numer identyfikacyjny 68675300000000, ul. ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6782962, 6752072, e-mail przetarg@um.przemysl.pl, faks 166 786 449.
Adres strony internetowej (url): www.przemysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn.: "Ekologiczny Przemyśl - wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)" część I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl z istniejących na kotły na ekogroszek klasy 5 z automatycznym podawaniem paliwa. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 7 instalacji kotłów na ekogroszek klasy 5 z certyfikatem Ecodesign, z automatycznym zasypem paliwa, stanowiących kompletne funkcjonalne Instalacje, obejmujące w szczególności: 1) opracowanie dla każdego uczestnika Projektu indywidualnej koncepcji wykonania kotłowni w zakresie wymiany istniejącego źródła ciepła na kocioł na ekogroszek klasy 5 z automatycznym podawaniem paliwa; 2) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotła c.o. na paliwo stałe; 3) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego zasobnika ciepłej wody użytkowej w instalacjach w których mieszkańcy będą mieli montowane zasobniki c.w.u. w ramach projektu; 4) dostawę i montaż w oparciu o opracowaną wcześniej koncepcję wykonania kotłowni 7 kotłów centralnego ogrzewania 5 klasy efektywności energetycznej oraz 5 zasobników na ciepłą wodę użytkową (posiadających certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą w zakresie zgodności z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną), na paliwo podstawowe - ekogroszek, wraz z dostosowaniem do miejsca montażu w budynku (zgodnie z opisem technicznym kotłów zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ), tj.: a) kocioł KES 3 o mocy 24 kW - 1 sztuka, b) kocioł KEP 4 o mocy 14 kW - 2 sztuk, c) kocioł KEP 5 o mocy 20 kW - 4 sztuk, d) zasobnik na ciepłą wodę użytkową ZCW1 o pojemności nominalnej 150 litrów - 1 sztuki, e) zasobnik na ciepłą wodę użytkową ZCW3 o pojemności nominalnej 300 litrów - 4 sztuk; 5) odbiór kominiarski dopuszczający kotłownię do użytkowania; 6) wpięcie kotła do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania budynku i ciepłej wody użytkowej; 7) napełnienie instalacji centralnego ogrzewania wodą; 8) uzupełnienie ubytków ścian, ew. stropów po przejściach przewodów; 9) uruchomienie i regulacja kotłowni, udział w odbiorze technicznym instalacji; 10) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 11) przekazanie Zamawiającemu przy odbiorze każdej Instalacji w jej lokalizacji Dokumentacji Instalacji zawierającej: a) schemat instalacji, b) prostą instrukcję użytkowania instalacji w języku polskim (język niespecjalistyczny), c) protokoły badań i sprawdzeń z wynikiem pozytywnym, w tym protokół szczelności instalacji hydraulicznych oraz przewodów kominowych, d) deklaracje zgodności na wbudowane urządzenia i materiały instalacyjne, atesty higieniczne na urządzenia mające kontakt z ciepłą wodą użytkową, e) karty techniczne zamontowanych urządzeń, f) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, g) kartę gwarancyjną na wykonane roboty, h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji wraz z przekazaniem instrukcji użytkowania, i) protokół odbioru Instalacji podpisany przez Przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy przy udziale Użytkownika, j) przeprowadzenie corocznych przeglądów gwarancyjnych (o ile będą wymagane przez producenta urządzeń). 3. Jeżeli zaistnieje konieczność dokonania zgłoszenia do organu administracji architektonicznej właściwej miejscowo robót nie wymagających pozwolenia na budowę koncepcja wykonania kotłowni musi posiadać formę dokumentacji technicznej zawierającej wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia. 4. Jeżeli zaistnieje konieczność uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę koncepcja wykonania kotłowni musi posiadać formę projektu budowlanego zawierającego wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia i sprawdzenia oraz zaświadczenia o których mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (w tym przypadku po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek ustanowienia Kierownika Budowy i zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego właściwego miejscowo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44621220-7


Dodatkowe kody CPV: 45331110-0, 71320000-7, 71321200-6, 71520000-9, 71323100-9, 45300000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45330000-9, 45331200-8, 45310000-3, 45000000-7, 51900000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDRO-MET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: andrzej@hydro-met.info
Adres pocztowy: Futoma 750D
Kod pocztowy: 36-030
Miejscowość: Błażowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.