eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa środków ochrony osobistej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510226996-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Zakład Karny w Koronowie: Dostawa środków ochrony osobistej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591353-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Koronowie, Krajowy numer identyfikacyjny 31962900000000, ul. ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0 52 382 22 11, e-mail dkw_koronowo@sw.gov.pl, faks 0 52 382 09 00.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZAKŁAD KARNY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony osobistej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw.2232.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Maseczka jednorazowego użytku, medyczna - 284 000 szt. CPV: 18143000-3, produkt o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi, oznakowane znakiem CE. - powinien spełniać wymagania normy EN 14683 - skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR, - oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR, - biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinien być wykonany z materiału spełniającego powyższe wymagania Maseczka powinna być: - wykonany z trójwarstwowej włókniny, - jednorazowa, - medyczna, - posiadać gumkę umożliwiającą założenie maseczki na uszy, - w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy - zakrycie nosa, ust i brody, - w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, - rozmiar wyrobu "na płasko" co najmniej 17,5 cm x 9 cm. - opakowanie 50 szt. Dla części 1 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami ). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie do 50% ilości zakupu maseczek o identycznej specyfikacji. Część 2: Indywidualny zestaw ochrony biologicznej IZOB typ 3,4,5,6 - 218 kpl., CPV: 35113410-6, oznakowane znakiem CE Skład zestawu (każdy zestaw zapakowany oddzielnie): - kombinezon ochronny 1 szt - półmaska filtrująca 1 szt. - okulary ochronne 1 szt. - rękawice nitrylowe 4 szt. - nakładki na buty 2 szt. - worek na odpady medyczne 1 szt. Kombinezon z dodatkowymi wysokimi nakładkami na buty o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi powinien spełnić wymagania normy PN-EN 14126, dotyczącej odzieży ochronnej, oznakowane znakiem CE. Półmaska ochronna klasy FFP3 - wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami, PN-EN 149+A1:2010 Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych, oznakowane znakiem CE Pozostałe elementy: - zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski, - zawór wydechowy z tworzywa sztucznego, - taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego, - zapinki taśm nagłowia Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Okulary Ochronne umożliwiające jednoczesne noszenie szkieł korekcyjnych, okulary przeciwodpryskowe, zauszniki regulowane na długości, zgodność z normami EN 166:2002-04, oznakowane znakiem CE Okulary ochronne powinny charakteryzować: współczynnikiem przepuszczania świata - nie mniej niż 74,4 %, powinny być wyposażone co najmniej w osłonki boczne chroniące bezpośrednią okolice oczu, okolica nosa wyposażona w zabezpieczenie zapobiegające otarciom, powinny być wykonane z materiałów niepalnych. Rękawice ochronne nitrylowe, dobra odporność mechaniczna, wytrzymałe, odporne na rozciąganie, spełniające normy EN 374:2003, oznakowane znakiem CE Worek na odpady medyczne: - kolor czerwony, - mocne i wytrzymałe, - odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, - wzmocnione o boczny zgrzew dna, który zapobiega rozerwaniu, - posiadające certyfikat PZH.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18143000-3


Dodatkowe kody CPV: 35113410-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: INDYWIDUALNE ZESTAWY OCHRONY BIOLOGICZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U.P. BHP ALA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelska 30
Kod pocztowy: 10-407
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23864.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23864.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44216.28
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MASECZKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302407.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDICA sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150292.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.