eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Remonty nawierzchni bitumicznych i betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2019r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-23

Ogłoszenie nr 510226837-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Remonty nawierzchni bitumicznych i betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591915-N-2019 z dnia 31.08.2019r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 13271045000000, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 484 23 00 , e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): http://konstancinjeziorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni bitumicznych i betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych i betonowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2019 r. Zadaniem Wykonawcy będzie systematyczna, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego zleceń szczegółowych, naprawa dróg o nawierzchni asfaltowej i betonowej, zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych dotyczy naprawy ubytków, wyłuszczeń oraz nieciągłości nawierzchni asfaltowych oraz remontu nawierzchni z kostki betonowej , kamiennej, płyt mon, eko-płyt . Opis standardowych czynności remontowych został podany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Zestawienie wszystkich robót, wraz z zaplanowaną ilością podane zostało w przedmiarze oraz formularzu ofertowym. 2. Opis standardowych czynności remontowych podany został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3. Zestawienie robót, wraz z planowaną do wykonania ilością jednostek, podane jest w poniższym przedmiarze robót. Lp. Poz. SST Nazwa robót Jednostka miary Ilość jednostek I II III IV 1. SST.1 pkt.2.1 Koryta lub nasypy wykonywane ręcznie na całej szerokości chodników o głębokości / wysokości do 20 cm, na gruntach kategorii I-II z wywozem lub dostarczeniem gruntu oraz formowaniem poboczy o szer. do 0,75m m2 1 000 2. SST.1 pkt.2.2 Rozbiórka krawężników /oporników ułożonych na ławie betonowej, wraz z rozbiórką ławy betonowej m 250 3. SST.1 pkt.2.3 Rozbiórka krawężników/oporników ułożonych na podsypce piaskowo-cementowej m 300 4. SST.1 pkt.2.4 Rozbiórka chodnika z płyt betonowych m2 200 5. SST.1 pkt.2.5 Rozbiórka krawężników/oporników, ich ponowne ustawienie i regulacja, z wykorzystaniem materiałów z odzysku - Zamawiającego. Krawężniki o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław z oporem z betonu C8/10 na podsypce cementowo - piaskowej m 100 6. SST.1 pkt.2.6 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m 100 7. SST.1 pkt.2.7 Naprawa chodnika z kostki betonowej szarej oraz kolorowej o gr. 8 cm, z wykorzystaniem materiału z odzysku - Zamawiającego. Naprawiana powierzchnia do 30m2 m2 100 8. SST.1 pkt.2.8 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 300 9. SST.1 pkt.2.9 Naprawa chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej lub kolorowej o gr. 8 cm z wykorzystaniem materiał z odzysku - Zamawiającego. Naprawiana powierzchnia powyżej 30m2 m2 100 10. SST.1 pkt.2.10 j. w. lecz - z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 300 11. SST.1 pkt.2.11 Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 12 cm m2 200 12. SST.1 pkt.2.12 Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 8 cm m2 300 13. SST.1 pkt.2.13 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm m2 300 14. SST.1 pkt.2.14 Naprawa chodnika z płyt betonowych 50x50x7 z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 20 15. SST.1 pkt.2.15 Naprawa nawierzchni z płyt betonowych, ażurowych 60x40x10 z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m2 20 16. SST.1 pkt.2.16 Naprawa nawierzchni z płyt betonowych drobnowymiarowych (trylinki) z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m2 50 17. SST.1 pkt.2.17 Naprawa nawierzchni z płyt żelbetowych typu MON z materiałów nowych -Wykonawcy m2 10 18. SST.1 pkt.2.18 Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej betonem C 12/15 szt. 5 19. SST.1 pkt.2.19 Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych betonem C 12/15 szt. 7 20. SST.1 pkt2.20 Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych betonem C 12/15 szt. 5 21. SST.1 pkt.2.21 Naprawa nawierzchni z kostki kamiennej z granitu strzegomskiego, jednostronnie ciętej, piaskowanej 10x10cm o gr. 8 cm - materiał Wykonawcy m2 10 22. SST.1 pkt.2.22 Naprawa nawierzchni z kostki kamiennej łupanej z granitu strzegomskiego o gr. 8-11cm jednostronnie piaskowanej- materiał Wykonawcy m2 10 23. SST.1 pkt.2.23 Naprawa nawierzchni z brukowca (otoczaka, kamienia narzutowego), o wymiarach 13-17 cm - materiał Wykonawcy m2 10 24. SST.1 pkt.2.24 Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm m2 200 25. SST.1 pkt.2.25 Wywiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, w miejsce wskazane przez Zamawiającego m3 100 26. SST.1 pkt.2.26 Wykonanie progów spowalniających z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8cm - materiał Wykonawcy m2 100 27. SST.1 pkt.2.27 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową o grubości warstwy 5 cm, o powierzchni do 5 m², z ręcznym obcinaniem krawędzi. m2 150 28. SST.1 pkt.2.28 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, z użyciem rozściełacza do układania mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy, po zagęszczeniu - 5 cm, powierzchnia nawierzchni powyżej 5 m². m2 2 000 29. SST.1 pkt.2.29 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową wraz z wzmocnieniem podbudowy warstwą wyrównawczą (mieszanka mineralno-asfaltowa) o śr. gr. 2 cm - 50 kg/m2, z użyciem rozściełacza do układania mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy, po zagęszczeni - 5 cm, powierzchnia nawierzchni powyżej - 5 m². m2 200 30. SST.1 pkt.2.30 Zabezpieczenie technologiczne ubytków nawierzchni destruktem asfaltowym - do 1 m3. m3 4 31. SST.1 pkt.2.31 Zabezpieczenie technologiczne ubytków nawierzchni destruktem asfaltowym powyżej - 1 m3. m3 100 4. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń ani roszczeń w jakiejkolwiek formie, jeśli ilość robót rzeczywiście wykonanych, a następnie rozliczonych na podstawie obmiarów powykonawczych, będzie inna niż podana ww. przedmiarze robót. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1 Zadanie realizowane będzie na podstawie pisemnych, szczegółowych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane drogą elektroniczną lub faksem, a następnie potwierdzane w formie pisemnej. Jako dzień otrzymania zlecenia przez Wykonawcę liczy się dzień przesłania wiadomości drogą elektroniczną lub faksem. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu fakt otrzymania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 5.2 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót w terminie do 10 dni roboczych od dnia wprowadzenia Wykonawcy na budowę. Termin ten może być przedłużony ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub inne nieprzewidziane czynniki techniczne, nie leżące po stronie Wykonawcy. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia robót, wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego, po pisemnym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego oraz wskazaniu przez Wykonawcę przyczyn przedłużenia terminu zakończenia robót, z udokumentowanym uzasadnieniem, że przyczyny przedłużenia wykonania robót i powód ich przedłużenia nie leży po stronie Wykonawcy. 5.3 W przypadku, gdy uszkodzenie nawierzchni mogłoby spowodować zagrożenie dla użytkowników dróg lub ich pojazdów, wymagany jest jednodniowy termin rozpoczęcia prac. Termin ten nie będzie mógł być przedłużony ze względu na niewłaściwe warunki atmosferyczne. 5.4 Roboty w ramach zleceń szczegółowych należy realizować nieprzerwanie, w ciągu kolejnych dni roboczych, aż do całkowitego zakończenia realizacji zlecenia. Ilekroć mowa jest o dniach roboczych, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5.5 W przypadku przerwania realizacji robót lub przekroczenia terminu zakończenia realizacji roboty, o którym mowa w ppkt 5.2 Zamawiający wyśle wiadomość elektroniczną lub faksem do Wykonawcy z wezwaniem do zakończenia robót, wskazując jednocześnie nowy termin zakończenia robót, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę. Niepodjęcie robót przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin, od momentu otrzymania powyższego wezwania lub przekroczenie terminu, który zostanie wskazany w powyższym wezwaniu, uprawnia Zamawiającego do naliczania kary umownej określonej w umowie (załącznik nr 7 do SIWZ), począwszy od dnia następnego po dniu przekazania wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. 5.6 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty o których mowa w SST w pkt 2.1-2.31 minimum na okres 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5.7 Szczegółowy opis robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia jest zawarty w Specyfikacjach Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Zlecenia szczegółowe będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych oraz obmiaru powykonawczego, zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obmiary powykonawcze będą uwzględniały faktyczne czynności wykonane przez Wykonawcę w celu osiągnięcia wymaganego efektu technicznego i estetycznego. 5.8 Suma wartości wszystkich zleceń szczegółowych wykonanych w oparciu o zawartą umowę, nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia wskazanej w umowie (załącznik nr 7 do SIWZ), która będzie wiązała Zamawiającego i Wykonawcę. 5.9 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5.10 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 5.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 5.12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej, o której mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w STWiOR za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 5.13 W przypadku, gdy w STWiOR pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w złożonej ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech oraz producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisanej przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące Podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o których mowa w ust. 6 pkt. 2) lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGREM Michałowski Jan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Domaniew 47
Kod pocztowy: 05-840
Miejscowość: Brwinów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299683.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299683.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299683.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.