eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID - 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510226719-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z: Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID - 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589156-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540192672-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Krajowy numer identyfikacyjny 10625117000000, ul. ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 358 13 00, e-mail ilona.dabrowska@przytezni.pl, faks 52 358 13 03.
Adres strony internetowej (url): www.przytezni.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID - 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-5-2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Przebudowa i modernizacja infrastruktury z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów sanitarnych związanych z COVID - 19 w segmencie A w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. , na działce nr 150 obręb 3 Inowrocław Zadanie zostanie zrealizowane w całości przy dofinansowaniu ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I 1. Etap I obejmujący wykonanie całości prac prawej strony segmentu A Zakres robót obejmuje : 1. Demontaż wszelkich instalacji: wod - kan. , C.O. wyposażenia sanitarnego, stolarki drzwiowej wewnątrz, wyposażenia meblowego zespołów mieszkalnych wraz z wywozem i utylizacją. 2. W pionie okien korytarzowych na zewnątrz , ustawienie rusztowania jako komunikacja między kondygnacjami w trakcie prowadzenia robót. 3. Wyburzenie ścianek działowych z utylizacją gruzu. 4. Demontaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych od strony korytarzy z utylizacją. 5. Dyslokacja i wykonanie nowych otworów drzwiowych w ciągach korytarzowych. 6. Rozbiórka istniejących podłoży pod posadzki w pokojach i korytarzach ( do wierzchu warstwy konstrukcyjnej stropu DZ 3 ). 7. Murowanie projektowanych ścianek działowych. 8. Montaż instalacji elektrycznych, telewizyjnych, internetowych, przywoławczych, dostępu i p. poż. 9. Montaż instalacji wod. - kan. i centralnego ogrzewania z połączeniem przez stołówkę z instalacją w piwnicy. 10. Wymiana okien i zestawów okienno-balkonowych, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 11. Demontaż balustrad balkonowych. 12. Montaż balustrad balkonowych ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego. 13. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 14. Wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacjami przeciw wilgotności, akustycznymi i termoizolacyjnymi. 15. Montaż sufitów podwieszanych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach oraz zabudów pionów i poziomów z instalacjami. 16. Osadzenie nowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami obwiedniowymi. 17. Wykonanie robót malarskich w wszystkich pomieszczeniach i ułożenie na ścianach okładzin ściennych z szkliwionych płytek oraz luster w łazienkach. 18. Montaż kompletnego osprzętu elektrycznego dla poszczególnych pomieszczeń. 19. Ułożenie posadzek z tarketu, paneli PCV, terakoty(R9 i R11) i spieku w kabinach natryskowych. 20. Wyposażenie i montaż w łazienkach baterii, umywalek i sanitariatów. 21. Montaż sufitów podwieszonych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach. Na dwa tygodnie przed planowanym zakończeniem wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w formie papierowej, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Etap II obejmujący prowadzenie prac nieuciążliwych umożliwiających prowadzenie działalności leczniczej w segmencie A oraz wykonanie prac z wyłączeniem lewej strony segmentu A, z zastrzeżeniem że będzie on realizowany w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy. Przy braku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków zewnętrznych, w tym z Krajowego Planu Odbudowy zadanie może zostać zrealizowane w zakresie Etapu I Zakres robót obejmuje : 1. Demontaż wszelkich instalacji: wod - kan. C.O. wyposażenia sanitarnego, stolarki drzwiowej wewnątrz, wyposażenia meblowego zespołów mieszkalnych wraz z wywozem i utylizacją. 2. W pionie okien korytarzowych na zewnątrz , ustawienie rusztowania jako komunikacja między kondygnacjami w trakcie prowadzenia robót. 3. Wyburzenie ścianek działowych z utylizacją gruzu. 4. Demontaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych od strony korytarzy z utylizacją. 5. Dyslokacja i wykonanie nowych otworów drzwiowych w ciągach korytarzowych. 6. Rozbiórka istniejących podłoży pod posadzki w pokojach i korytarzach ( do wierzchu warstwy konstrukcyjnej stropu DZ 3 ). 7. Murowanie projektowanych ścianek działowych. 8. Montaż instalacji elektrycznych, telewizyjnych, internetowych, przywoławczych, dostępu i p. poż. 9. Montaż instalacji wod. - kan. i centralnego ogrzewania z połączeniem z instalacją w piwnicy. 10. Wymiana okien i zestawów okienno-balkonowych, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 11. Wymiana okien na zestawy portfonier, w oknach klamki zamykające i otwierające okna zamontować na 1/3 wysokości skrzydła od krawędzi dolnej. 12. Demontaż balustrad balkonowych. 13. Montaż balustrad balkonowych i portfonier ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego. 14. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 15. Wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacjami przeciw wilgotności, akustycznymi i termoizolacyjnymi. 16. Montaż sufitów podwieszanych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach oraz zabudów pionów i poziomów z instalacjami. 17. Osadzenie nowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami obwiedniowymi. 18. Wykonanie robót malarskich w wszystkich pomieszczeniach i ułożenie na ścianach okładzin ściennych z szkliwionych płytek oraz luster w łazienkach. 19. Montaż kompletnego osprzętu elektrycznego dla poszczególnych pomieszczeń. 20. Ułożenie posadzek z tarketu, paneli PCV, terakoty(R9 i R11) i spieku w kabinach natryskowych. 21. Wyposażenie i montaż w łazienkach baterii, umywalek i sanitariatów. 22. Montaż sufitów podwieszonych w ciągach korytarzowych, przedsionkach i łazienkach. Na dwa tygodnie przed planowanym zakończeniem wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w formie papierowej, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczno - wykonawcza, przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych robót. 3.W przypadku zaniechania przez Zamawiającego realizacji Etapu II z powodu nie otrzymania dofinansowania, nie będą miały zastosowania postanowienia zawarte w dalszych zapisach SIWZ, które odnoszą się do Etapu II. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zaniechaniu realizacji Etapu II z powodu braku dofinansowania nie później niż do dnia 31.05.2021r. 4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 5. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 6. Roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym / w tym roboty uciążliwe związane z nadmiernym hałasem, np. praca wiertarek, młotów, itp./ 7. Wykonawca zobowiązany jest do składowania wszelkich odpadów w pojemnikach ustawionych na terenie budowy, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym oraz do wywożenia odpadów na bieżąco, a po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy do całkowitego uporządkowania terenu budowy w terminie siedmiu dni od dnia zakończenia wykonywania robót. 8. Wykonawca odpowiada za organizację i zabezpieczenie ruchu na terenie wykonywania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zminimalizowania uciążliwego wpływu prowadzonych robót na otaczające środowisko i użytkowników otaczających obiektów. 10. Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedłożenie kosztorysu ofertowego wraz z ofertą ma za zadanie potwierdzić prawidłowość dokonanej wyceny robót (miedzy innymi również wykluczenie rażąco niskiej ceny) oraz zgodność oferowanych robót z treścią SIWZ. 11. Użyte w projekcie i opracowaniach technicznych nazwy własne materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i inne oraz przedstawione nazwy producentów stanowią jedynie wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych. Projektant dopuszcza stosowanie innych, "lub równoważnych": materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych pod warunkiem zachowania tożsamych lub wyższych parametrów technicznych. Zamiana materiałów na "lub równoważne" o tych samych parametrach fizykochemicznych i wartościach użytkowych wymaga ponadto zgody Zamawiającego. 11. Wymóg zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, a także podwykonawca oraz dalszy podwykonawca zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na cały okres realizacji zamówienia. 2. Obowiązek określony w ust. 1 dotyczy w szczególności pracy związanych z następującymi czynnościami: wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania robót betonowo - murowych, wykonanie robót sanitarnych w zakresie wykonania instalacji wodno- kanalizacyjnej, wentylacji, wykonanie robót elektrycznych w zakresie wykonania instalacji elektrycznej i ppoż. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, a także podwykonawcy oraz dalszego podwykonawcy, w zakresie spełniania przez nich wymogu, o którym mowa w ust. 1. 4. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych, o których mowa w ust. 3, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 1, i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości co do spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 1, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca, podwykonawca oraz dalszy podwykonawca, zobowiązani są na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 6. Za dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę oraz dalszego podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1, mogą być uznane przez Zamawiającego w szczególności: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności nie powinna zawierać adresów, nr PESEL pracowników, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, które wykonują w trakcie realizacji przedmiotu umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności nie powinna zawierać adresów, nr PESEL pracowników. 7. Niezatrudnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów w żądanym przez Zamawiającego w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować naliczeniem kar umownych, o której mowa w § 11 umowy. 8. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: a) na żądanie Wykonawcy w przypadku nienależytego wykonywania przez niego przedmiotu umowy, b) na wniosek Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach. 9. Zmiana pracownika dokonywana będzie na podstawie pisma Zamawiającego, które zawierać będzie dane pracownika oraz przyczyny wystąpienia o dokonanie zmiany. 10. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania osób wykonujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę, zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie - zał. nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45442100-8, 45450000-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4065000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Reko" s.c. W. Wielich, E. Kuzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marcinkowskiego 84 A
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6139982.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6139982.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6139982.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 43 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.