eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta Tuchola w sezonach2019/2020, 2020/2021 oraz 2021/2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-23

Ogłoszenie nr 510226613-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.

Gmina Tuchola: Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta Tuchola w sezonach: 2019/2020, 2020/2021 oraz 2021/2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600424-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 92351156000000, ul. pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): przetargi212@tuchola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie miasta Tuchola w sezonach: 2019/2020, 2020/2021 oraz 2021/2022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.29.2019.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia określają: ? CPV 90611000-3 Usługi sprzątania ulic ? CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania ? CPV 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń ? opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie czystości na ulicach, pieszo - jezdniach, parkingach, ścieżkach pieszo - rowerowych, chodnikach w granicach administracyjnych miasta Tuchola w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie dróg i chodników zgodnie z określonymi standardami utrzymania. Wykonawca rozpoczyna prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg od dnia 01 listopada 2019 roku od godz. 00.00. Sezon zimowy kończy się 31 marca 2020 roku, analogicznie w kolejnych latach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowej w sposób nie wywołujący uciążliwości i niebezpieczeństwa dla podmiotów trzecich, w tym użytkowników dróg, oraz ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu wypadków, szkód powstałych w związku z prowadzeniem zimowego utrzymania dróg. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania miasta sieć ulic objętych zimowym utrzymaniem podzielono na trzy standardy w zależności od znaczenia komunikacyjnego ulicy. Standardy zimowego utrzymania ulic określono w załączniku nr 1c do niniejszej specyfikacji. W celu prawidłowego wywiązywania się Wykonawcy ze świadczenia swoich usług, do niniejszej specyfikacji załączono również mapę zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola stanowiącą załącznik nr 1a oraz lokalizację rozmieszczenia skrzynek z piaskiem, załącznik nr 1b. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji tj. rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od momentu wystąpienia zjawiska. Szczegółowy opis zakresu usług wchodzących w skład zimowego utrzymania czystości znajduje się w załączniku nr 1 - Specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD). Ponadto Wykonawca zapewnia: * pełną gotowość sprzętu - od dnia zawarcia umowy, * w razie potrzeby - całodobową pracę sprzętu, * sprzęt zastępczy - w razie awarii sprzętu Wykonawcy, * wyposażenie pracowników obsługujących sprzęt w telefony komórkowe oraz zaopatrzenie pracowników wykonujących prace związane z ww. zamówieniem w kamizelki pozwalające zidentyfikować Wykonawcę świadczącego ww. usługę. W okresie przed spodziewanymi opadami śnieżnymi należy dokonać przeglądu i remontu sprzętu (osprzętu) do odśnieżania. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Sprzęt do rozsypywania materiałów uszorstniających i mieszanek musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych materiałów i mieszanek oraz równomierny wydatek na m2. Wykonawca zapewni także całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. W przypadku braku śniegu i zjawisk pochodnych zimowe utrzymanie czystości polega na zamiataniu nawierzchni (oczyszczaniu z piasku i innych nieczystości) ulic, pieszo - jezdni, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, chodników, ścieków przykrawężnikowych z częstotliwością: 1) 1 raz w tygodniu - ulice: Świecka, Nowodworskiego oraz plac Wolności, 2) 1 raz na dwa tygodnie - pozostałe ulice, pieszo - jezdnie, parkingi, ścieżki pieszo -rowerowe, chodniki zaliczone do II i III standardu zimowego utrzymania dróg, 3) 1 raz na miesiąc - ulice zaliczone do IV standardu zimowego utrzymania dróg. Nadzór i kontrola jakości usług. 1. Wykonawca dozoruje roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do jego reprezentowania wobec Zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług. 2. Kontrola obejmuje wizualne sprawdzenie zgodności wykonania usługi z ustalonym standardem na wszystkich drogach objętych akcją zimowego utrzymania o każdym czasie ustalonym przez Zamawiającego oraz kontrola pochodzenia materiałów stosowanych do usuwania śliskości (świadectwo dokonania zakupu). 3. Dokumenty podlegające kontroli: karta pracy zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 2), harmonogram finansowy (załącznik nr 3). W przypadku dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca - zaproszony na podpisanie umowy - najpóźniej w dniu podpisania wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na czas obowiązywania umowy. Fakturowanie wykonanych usług. Płatności dokonywane będą na podstawie faktur, po wcześniejszym zweryfikowaniu przez Zamawiającego jakości prowadzonego zimowego utrzymania czystości, w okresach miesięcznych, w terminie określonym w formularzu oferty (zał. nr 4) od ostatniego dnia miesiąca i doręczenia faktury przez Wykonawcę do siedziby Urzędu. Wysokość miesięcznej faktury oparta będzie o procentowy miesięczny harmonogram finansowy stanowiący załącznik do umowy (przygotowany przez Wykonawcę i najpóźniej w dniu podpisania umowy). Harmonogram będzie stanowił podstawę do rozliczania się z Zamawiającym (załącznik nr 3). W celu pełnego doinformowania Wykonawcy o zamówieniu, Zamawiający wskazuje poniżej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z którymi Wykonawca winien się zapoznać: Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg (ZUD); Załącznik nr 1a - mapa zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola; Załącznik nr 1b - lokalizacja skrzynek z piaskiem; Załącznik nr 1c - standardy zimowego utrzymania dróg obowiązujące na terenie miasta Tuchola; Załącznik nr 2 - karta pracy zimowego utrzymania dróg; Załącznik nr 3 - harmonogram finansowy. Zamawiający podkreśla iż, w przypadku wystąpienia uszkodzeń nawierzchni wynikających z winy Wykonawcy, a związanych z używaniem niewłaściwego sprzętu czy materiału do zwalczania śliskości, Zamawiający zleci wykonanie naprawy uszkodzeń na koszt Wykonawcy. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 618516.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński
Email wykonawcy: solotuchola@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Transportowa 12
Kod pocztowy: 89-500
Miejscowość: Tuchola
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 660000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 660000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 660000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.