eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków ochrony osobistej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510226189-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Areszt Śledczy w Katowicach: Dostawa środków ochrony osobistej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593259-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27151806600000, ul. ul. Mikołowska , 40-067 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 084 567, e-mail zp_katowice@sw.gov.pl, faks 322 512 931.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Więziennictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony osobistej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKW.2232.5.2020.PP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Część I: Indywidualny zestaw ochrony biologicznej IZOB-001 - 1200 kompletów W skład zestawu wchodzi: - kombinezon ochrony biologicznej typ 4, 5, 6 z dodatkowymi wysokimi nakładkami na buty - 1 szt., zgodność z normami: EN ISO 13688:2013, EN 13034:2005+A1:2009, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010, EN 1073-2:2002, EN 1149-5:2008, EN14126:2003+AC:2004, EN 14325:2004 - półmaska FFP 3 z zaworem wydechowym z tworzywa sztucznego - 1 szt., zgodność z normą EN 149:2001+A1:2009, - okulary ochronne przeciwodpryskowe, regulowana długość zauszników - 1 szt., zgodność z normą EN 166:2002, - rękawice nitrylowe - 2 pary zgodność z normami: EN 420:2003+A1:2009, EN 421:2010, EN 374:2003. - ochraniacze na obuwie z folii jednorazowego użytku, wykonane z antypoślizgowej folii, ściągane gumką - 1 para - worek na odpady medyczne - 1 szt. Rozmiary: XXL - 400 kpl., XL - 400 kpl., L - 200 kpl., M - 200 kpl. 2) Część II: Rękawice nitrylowe - 100 000 sztuk jednorazowe, nitrylowe, bezpudrowe, zgodne z normami EN 455-1-2-3-4; deklaracja zgodności z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, oznakowanie znakiem CE, - w opakowaniach po 100, w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, w rozmiarach M, L, XL. Rozmiary: XL - 60000 szt., L - 20000 szt., M - 20000 szt. 3) Część III: Fartuch ochronny - 15000 sztuk gramatura min. 30g/m kw. - zgodność z normami EN 13795, PN-EN ISO 22610, PN-EN ISO, 22612, - deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE), 2017/745, - oznakowanie znakiem CE. Rozmiary: XXL - 5000 szt., XL - 5000 szt., L - 5000 szt. 4) Część IV: Środek do dezynfekcji powierzchni 5 l. - 600 sztuk. o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym, o zawartości alkoholu min.70%, w pojemnikach o pojemności 5 litrów. W zależności od tego do jakiej grupy produktów środek do dezynfekcji został zaklasyfikowany (decyduje o tym przeznaczenie środka dezynfekującego). Środki dezynfekcyjne jako wyroby medyczne powinny spełniać zgodność z normami: PN-EN 13624:2006, PN-EN 13727:2012, PN-EN 14348:2006, PN-EN 14561:2008, oznakowanie znakiem CE. Środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinny posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. 5) Część V: Maseczka medyczna - 200 000 sztuk. spełniająca wymagania normy EN 14683, skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub, IIR, oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II, lub IIR, - biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinny być wykonane z materiału spełniającego powyższe wymagania lub być wykonane z trójwarstwowej włókniny medycznej, wymiar w stanie złożonym "na płasko" co najmniej: 9 cm x 17,5cm, posiadająca dwie gumki do mocowania o uszy, w części środkowej powinna posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy zakrycie nosa, ust i brody, w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające, dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, w kolorach odcieni niebieskiego, zielonego, białego, pakowana od 10 do 50 sztuk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Indywidualny zestaw ochrony biologicznej IZOB-001 - 1200 kompletów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196444.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELGRAF DISTRIBUTION Piotr Strzępek
Email wykonawcy: elgraf999@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Grzybowska 5/504
Kod pocztowy: 00-132
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87084
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87084
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159408
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa rękawic nitrylowych 100 000 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) UZASADNIENIE Wykonawca: GREG POL Jolanta Nowak, ul. Sportowa 25/7, 41 - 608 Świętochłowice, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla części 2 przedmiotowego postępowania, tj.: dostawa rękawic nitrylowych - 100 000 szt., złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z tym, Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert i zwrócił się do Wykonawcy: ELGRAF DISTRIBUTION Piotr Strzępek, ul. Grzybowska 5/504, 00 - 132 Warszawa, celem uzyskania potwierdzenia na podjęcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca: ELGRAF DISTRIBUTION Piotr Strzępek, ul. Grzybowska 5/504, 00 - 132 Warszawa, złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. W oparciu o obowiązujące orzecznictwo prawne, w sytuacji gdy wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia umowy, zamawiający dokonuje wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Powyższe oznacza, że zostaje wybrana oferta następna w kolejności i uprawnienie powyższe przysługuje zamawiającemu tylko raz. Inne rozumienie tego przepisu mogłoby bowiem prowadzić w wyjątkowych sytuacjach do obowiązku wyboru oferty najmniej korzystnej, jeżeli wszyscy wyżej sklasyfikowani wykonawcy odmówiliby podpisania umowy, co byłoby wprost sprzeczne z zasadą celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi (art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych), a także celem przepisów ustawy, którym jest m.in. wybór oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa fartuchów ochronnych 15000szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94444.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Modus Przedsiębiorstwo Odzieżowe S.A
Email wykonawcy: sekretariat@modus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Karola Szajnochy 11
Kod pocztowy: 85-738
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa środka do dezynfekcji powierzchni 5l

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22222.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Michor Sp.j K. Michalski, S. Stefaniak
Email wykonawcy: k.stelmaszewski@michor.pl
Adres pocztowy: ul. Sklęczkowska 18
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12279.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12279.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71915.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa maseczek medycznych - 200 000szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 19
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 18
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CMS Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: oferta@cmspolska.com
Adres pocztowy: ul. Boya - Żeleńskiego 25C
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 373680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.