To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-22
Ogłoszenie nr 510226183-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych i dostosowujących pomieszczenia do możliwości dostarczenia oraz zainstalowania nowego tomografu komputerowego dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567706-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540146747-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 16021349900000,
ul. Os. XXX-Lecia
21,
47-303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 67 228, e-mail
przetargi@kcz.krapkowice.pl, faks
77 44 59 826.
Adres strony internetowej (url): http://kcz.krapkowice.pl/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych i dostosowujących pomieszczenia do możliwości dostarczenia oraz zainstalowania nowego tomografu komputerowego dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN / 8 / VII / 19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa m.in. załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://kcz.krapkowice.pl/przetargi, program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU) wraz z załącznikami stanowiący integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Osobą do kontaktu w sprawie dokonania wizji lokalnej jest Violetta Wilk - nr tel. 77 44 67 216, sekretariat 77 44 67 228 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) projekt adaptacji pracowni wraz z obliczeniem nośności stropu, projekt klimatyzacji, projekt instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji p.poż, b) projekt instalacji technologicznych dla tomografu, c) opracowanie projektowanej charakterystyki energetycznej (o ile będzie wymagana), d) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie - o ile będzie wymagane (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), f) uzgodnienie projektu ochrony radiologicznej przez Wojewódzką Stację Sanitarno- Epidemiologiczną w Opolu, g) dopuszczenie do użytkowania pracowni przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Opolu (Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo rodzajowe w tym zakresie), h) wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych na podstawie powyższych projektów, i) wzmocnienie stropu/posadzki pod tomograf - o ile będzie to wynikało z obliczeń, j) projekt ochrony radiologicznej, Należy wykonać projekt osłon stałych przed promieniowaniem X dla nowo projektowanej pracowni, a następnie go zrealizować w ramach niniejszej inwestycji. Podstawa opracowania dokumentacji projektu osłon stałych: o Polska Norma PN-86/J-80001 - Obliczenia osłon stałych, o Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. Nr 51 poz. 265), o Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. Nr 180 poz.1325), o Ustawa z dnia 29 listopada 2000r. Prawo Atomowe (Dz.U. nr 3 poz.18 z 18.01.2001r. z późn. zm.), o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005r. w sprawie dawek granicznych promieniowania jonizującego (Dz.U. nr 20 poz.168), o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002r. w sprawie dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego albo przy zgłoszeniu wykonywania tej działalności (Dz.U. nr 220 poz. 1851 z 19.12.2002r. z późn. zm.), k) zapewnienie kierownika budowy, l) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, b) Organizację ruchu i oznakowanie budowy, c) Próby i odbiory z udziałem Zamawiającego, d) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, e) Prowadzenie prac w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania szpitala, f) Utylizację odpadów i przekazanie Zamawiającemu kart potwierdzających ten fakt. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) Prace ogólnobudowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215140-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Całość zamówienia należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ do 90 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji opracowaną wstępną koncepcję adaptacji pomieszczeń na pracownię tomografii komputerowej, montażu tomografu oraz rozwiązań technicznych i funkcjonalnych. 2. Termin rozpoczęcia robót budowlanych nastąpi wraz z protokolarnym przekazaniem placu budowy, które odbędzie się w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty otrzymania pozwolenia na budowę. Wzór przekazania placu budowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi min. 24 miesiące, licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
244589.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "HOL-BUD" Bernard F. Holik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.