eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup i dostawa dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510225185-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy: Zakup i dostawa dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 92534282000000, ul. ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 36-04-300, e-mail sekretariat@pup.bydgoszcz.pl, faks 52 36-04-341.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pup.bydgoszcz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zakup i dostawa dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. I. W skład materiałów eksploatacyjnych wchodzą: - tonery wraz z pojemnikami na zużyte tonery w przypadkach wskazanych, - tusze do drukarki atramentowej, - bębny światłoczułe, - transfer Belt (pasy transmisyjne), - fuser Unit (grzałki). Nazwy materiałów eksploatacyjnych oraz modele urządzeń, w których dany materiał ma być eksploatowany i zakres zapotrzebowania określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, w oryginalnie zamkniętych opakowaniach i oznaczone w sposób umożliwiający (bez otwierania opakowania) zidentyfikowanie rodzaju materiału eksploatacyjnego do jakiego urządzenia pasuje materiał. Zamawiający dopuszcza dostarczanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta urządzenia lub równoważnych fabrycznie nowych produktów innej firmy. II. Szczegółowy opis parametrów użytkowych materiałów eksploatacyjnych: 1. Za fabrycznie nowe Zamawiający uznaje - materiały eksploatacyjne nieużywane, pełnowartościowe, nieregenerowane, wolne od wad technicznych, dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w przypadku tonerów zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem lub tuszem. Za fabrycznie nowy nie uznaje się tuszu lub toneru, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tuszem lub tonerem. 2. Za oryginalne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek wymienionych w załączniku nr 2b do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 1) Pod pojęciem produkt równoważny, Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne: o kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w których będą wykorzystywane, o posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw), o nienaruszające praw własności intelektualnej i patentów, o fabrycznie nowe, pełnowartościowe, nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad technicznych, posiadające wszelkie zabezpieczenia chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w przypadku tuszy i tonerów zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem lub tuszem oraz dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta - których wydajność jest zgodna z normą ISO/IEC 19752 dla laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych lub za pomocą norm równoważnych do wyżej wskazanych oraz których wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, o nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem, informującym o liczbie wydrukowanych stron, i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego, o niepowodujące dodatkowych czynności (np. w drukarce usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie wywoływacza) oraz niepowodujące wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących). 2) Parametry materiałów równoważnych: a) wymiary obudowy tuszu, tonera, głowicy drukującej, bębna, pasa transmisyjnego, grzałki, pojemnika na zużyty toner muszą być identyczne, jak w materiale oryginalnym, z uwzględnieniem wszelkich wypustek, kształtek czy elementów mocujących, b) bęben tonera zarówno w przypadku materiałów, które mają zintegrowany bęben ze zbiornikiem na proszek tonera, jak i bębnów dostarczanych standardowo osobno, musi się cechować co najmniej takimi samymi parametrami fizycznymi, jak w materiale oryginalnym, tj. posiadać tę samą średnicę, posiadać co najmniej tak samo dobre właściwości elektrostatyczne wynikające z oświetlania bębna promieniem lasera, posiadać co najmniej taką sama trwałość (wytrzymałość na ścieranie i odporność na zmiany czułości w funkcji zużycia) jak materiały oryginalne, nie może powodować zacięć przy wydrukach, c) pigment proszku tonera musi mieć taki sam kolor, jak proszku tonera oryginalnego, tę samą lub lepszą podatność na utrwalanie oraz łatwość czyszczenia bębna z proszku tonera. Proszek tonera musi się cechować porównywalnym lub lepszym pokryciem przy wydruku na papierze oraz musi się cechować porównywalną lub lepszą odpornością na ścieranie, d) proszek tonera musi być wytwarzany tą samą lub lepszą technologią wytwarzania, co w materiałach oryginalnych, tj. mechanicznie, chemicznie lub w inny sposób. Rozmiar ziarna proszku musi być tak samo korzystny dla rozdzielczości druku, jak w przypadku proszku tonera oryginalnego, e) materiały eksploatacyjne muszą zapewniać najwyższą jakość wydruków od momentu instalacji do momentu całkowitego zużycia ładunku barwiącego, tj. na wydrukach nie mogą występować: o zaszarzenia - obszary niezadrukowane nie mogą być pokryte proszkiem tonera w sposób zauważalny ludzkim okiem, o nierównomierności w pokryciu pigmentem/tonerem, o plamy, o artefakty, o niezadrukowane obszary w miejscach, które powinny zostać zadrukowane i inne wady wydruku świadczące o wadliwym działaniu materiału. W przypadku wystąpienia niskiej jakości wydruków, materiał eksploatacyjny podlega reklamacji i wymianie nieodpłatnie na nowy, pozbawiony wady. 3) W przypadku zaoferowania równoważnych oryginalnym materiałów eksploatacyjnych w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: o certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia; o zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; o zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich. 3.1. Wykaz certyfikatów, zaświadczeń i oświadczeń, których żąda Zamawiający: 1. kart charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz.U. UE L 396 z dnia 30 grudnia 2006 r., s. 1 ), 2. aktualnego certyfikatu ISO 9001:2015 lub równoważnego w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych - dla każdego producenta oferowanych produktów równoważnych, 3. aktualnego certyfikatu ISO 14001:2015 lub równoważnego potwierdzającego, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskowego, 4. oświadczenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest zgodny z produktem oryginalnym tzn., że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest w pełni kompatybilny z oryginalnym produktem producenta urządzenia oraz spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej, 5. oświadczenia, że w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta, Wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia, a w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia. 3.2. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1. podpunkt 1, 2, 3, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.3. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1. podpunkt 1, 2, 3, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji jakości i wydajności poszczególnego asortymentu poprzez wezwanie Wykonawców do przedstawienia testowych egzemplarzy asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań jakościowych i wydajnościowych zgodnie z podanymi normami ISO/IEC 19752 dla laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych lub za pomocą norm równoważnych do wyżej wskazanych, za pomocą instytucji posiadającej stosowne uprawnienia w tym zakresie. Oferent oferuje się pokryć koszty ww. badań w przypadku negatywnych wyników badań. 5) Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia, a w przypadku jej naruszenia Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki wynikające z gwarancji producenta urządzenia. III. Gwarancja na materiały eksploatacyjne - co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru zamówionych materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30124100-5, 30124300-7, 30125100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126529.13
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Papierski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIKOM" Adam Papierski
Email wykonawcy: przetargi@multikom.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 15
Kod pocztowy: 85-741
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155630.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155630.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 508004.76
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 w zw. z art. 10 ust. 2 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 w związku z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zgodnie z art. 70 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Niniejsze zamówienie spełnia przesłanki wskazane w powyższym przepisie: 1. przedmiotem zamówienia są dostawy, 2. wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 214.000,00 euro, 3. dostawy mają charakter powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Materiały eksploatacyjne wskazane przez Zamawiającego są oferowane przez wiele podmiotów funkcjonujących na rynku i są ogólnie dostępne dla wszystkich zainteresowanych ich nabyciem. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są typowe, standardowe, nie wymagają indywidualnego dostosowania do specyficznych potrzeb Zamawiającego, jedynie różnicującym je czynnikiem jest cena.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.