Ogłoszenie z dnia 2020-11-12
Ogłoszenie nr 510225101-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód- ETAP I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl; https://e-propublico.pl;
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód- ETAP I.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.114.2020.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje budowę części obiektu rekreacyjnego w postaci skateparku zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, pt. "Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą". 2. Zamówienie obejmuje wykonanie części robót z udostępnionej dokumentacji projektowej w następującym zakresie: 1) Budowę części płyty głównej skateparku o powierzchni ok. 100 m2, na terenie obejmującym działki nr 1963/3, 3005/7 z obrębu Koźle, przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu, wraz z budową jednego urządzenia rekreacyjnego w postaci przeszkody do ewolucji typu "Grindbox + Grindbox z copingiem": 2) Wykonanie ścieżek pieszo-rowerowych, umożliwiających dojście i dojazd do skateparku, połączonych z istniejącymi ciągami pieszo-rowerowymi. 3) Urządzenie zieleni; 4) Zakup, dostawa i oraz montaż elementów zagospodarowania terenu i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice z regulaminem). 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym). 2) Kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 6) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, w tym Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz inwestora i użytkownika. 7) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach przyległych, oraz przywrócenie stanu poprzedniego dla naruszonego podczas robót przyległego terenu zielonego. 8) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń rekreacyjnych, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz ich prawidłowe funkcjonowanie w okresie gwarancji i po jej zakończeniu. 10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD. 11) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Należy uporządkować także teren przylegający do terenu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 12) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 200.000,00. [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 13) Wykonawca uwzględni w ofercie i pokryje wszystkie koszty wynikające z warunków nałożonych przez Powiatowego Konserwatora Zabytków i inne instytucje. 14) Wykonawca uwzględni w ofercie utrzymanie i pielęgnację nasadzeń (w tym trawników) w okresie jednego roku po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru przez Zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku - plik pn. ,,Podstawowe wytyczne zieleń nasadzenia 28.02.2020". Czynności utrzymania i pielęgnacji urządzonej zieleni, powinny obejmować dwukrotne skoszenie i przynajmniej dwukrotne właściwe nawożenie. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz oraz cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, czII SIWZ Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami przesłane do Wykonawcy w wersji elektronicznej stanowiące integralną część zaproszenia do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45233200-1, 45340000-2, 45100000-8, 45111200-0, 45233300-2, 45233253-7, 45112710-5, 36000000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174956.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALTRAMPS Tomasz Brzozowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 17 września 2020 r. zostało wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód - Etap I.".
Do dnia otwarcia ofert, tj. 02.10.2020 nie wpłynęła żadna oferta
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Z racji braku oferty w postępowaniu spełniona została przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp. Podjęto decyzję o wszczęciu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.