eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód- ETAP I.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510225101-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód- ETAP I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl; https://e-propublico.pl;

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód- ETAP I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.114.2020.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje budowę części obiektu rekreacyjnego w postaci skateparku zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, pt. "Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą". 2. Zamówienie obejmuje wykonanie części robót z udostępnionej dokumentacji projektowej w następującym zakresie: 1) Budowę części płyty głównej skateparku o powierzchni ok. 100 m2, na terenie obejmującym działki nr 1963/3, 3005/7 z obrębu Koźle, przy ul. Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu, wraz z budową jednego urządzenia rekreacyjnego w postaci przeszkody do ewolucji typu "Grindbox + Grindbox z copingiem": 2) Wykonanie ścieżek pieszo-rowerowych, umożliwiających dojście i dojazd do skateparku, połączonych z istniejącymi ciągami pieszo-rowerowymi. 3) Urządzenie zieleni; 4) Zakup, dostawa i oraz montaż elementów zagospodarowania terenu i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice z regulaminem). 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym). 2) Kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 6) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, w tym Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz inwestora i użytkownika. 7) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach przyległych, oraz przywrócenie stanu poprzedniego dla naruszonego podczas robót przyległego terenu zielonego. 8) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń rekreacyjnych, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz ich prawidłowe funkcjonowanie w okresie gwarancji i po jej zakończeniu. 10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD. 11) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Należy uporządkować także teren przylegający do terenu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 12) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 200.000,00. [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 13) Wykonawca uwzględni w ofercie i pokryje wszystkie koszty wynikające z warunków nałożonych przez Powiatowego Konserwatora Zabytków i inne instytucje. 14) Wykonawca uwzględni w ofercie utrzymanie i pielęgnację nasadzeń (w tym trawników) w okresie jednego roku po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru przez Zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku - plik pn. ,,Podstawowe wytyczne zieleń nasadzenia 28.02.2020". Czynności utrzymania i pielęgnacji urządzonej zieleni, powinny obejmować dwukrotne skoszenie i przynajmniej dwukrotne właściwe nawożenie. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz oraz cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, czII SIWZ Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami przesłane do Wykonawcy w wersji elektronicznej stanowiące integralną część zaproszenia do negocjacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112700-2


Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45233200-1, 45340000-2, 45100000-8, 45111200-0, 45233300-2, 45233253-7, 45112710-5, 36000000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174956.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALTRAMPS Tomasz Brzozowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. 1 Maja 59 A
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zaówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: W dniu 17 września 2020 r. zostało wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Budowa młodzieżowej strefy rekreacji Skatepark w Koźlu - dostęp dla mieszkańców Osiedli Południe, Stare Miasto i Zachód - Etap I.". Do dnia otwarcia ofert, tj. 02.10.2020 nie wpłynęła żadna oferta Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Z racji braku oferty w postępowaniu spełniona została przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp. Podjęto decyzję o wszczęciu zamówienia z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.