eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › "Zmiana zagospodarowania parku Miejskiego i utworzenie ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz Amfiteatr - Adaptacja istniejącej infrastruktury na cele kulturalne i społeczne - w formule zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510224715-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: "Zmiana zagospodarowania parku Miejskiego i utworzenie ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz Amfiteatr - Adaptacja istniejącej infrastruktury na cele kulturalne i społeczne - w formule zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Zmiana zagospodarowania parku Miejskiego i utworzenie ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz Amfiteatr - Adaptacja istniejącej infrastruktury na cele kulturalne i społeczne" objętego dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584652-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540193861-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 81168551000000, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zmiana zagospodarowania parku Miejskiego i utworzenie ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz Amfiteatr - Adaptacja istniejącej infrastruktury na cele kulturalne i społeczne - w formule zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2020.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Zmiana zagospodarowania parku Miejskiego i utworzenie ścieżek zdrowia wraz z oświetleniem oraz Amfiteatr - Adaptacja istniejącej infrastruktury na cele kulturalne i społeczne - w formule zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy pn. "Rewaloryzacja przestrzeni publicznej parku miejskiego w Wolinie", zwane dalej "Przedmiotem Umowy". 1.1. Inwestycja planowana jest na terenie pięciu działek inwestycyjnych w Wolinie, Obręb 3 Wolin, Gmina Wolin, Powiat kamieński, Województwo Zachodniopomorskie, tj.: dz. nr 151/51 - główna pod względem powierzchni działka inwestycji, inwestycja obejmie części działki, dz. nr 151/26 - na części działki, działka "dr", użytek: drogi, dz. nr 152 - na całości działki, użytek: teren rekreacyjno-wypoczynkowy tzw. polana "Malta", dz. nr 151/49 - na fragmencie działki przylegającym do działki nr 151/26 tj. w zakresie wymaganym do wykonania zadania, w tym rewaloryzacji zieleni w pasie terenu przylegającym do ścieżki na dz. nr 151/26, dz. nr 155/2 - na części działki w obszarze wejścia na teren parkowy, działka "dr", użytek: drogi, ul. Parkowa. 2. Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy podzielono na kolejno następujące po sobie etapy: 2.1. Etap I obejmuje w szczególności: 1) inwentaryzację stanu istniejącego, 2) wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych, 3) uzyskanie aktualnych warunków technicznych przyłączenia do sieci, opracowanie dokumentacji technicznej i uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, 4) opracowanie stosownie do potrzeb i ustaleń z Zamawiającym roboczego wstępnego projektu budowlanego/koncepcji w postaci odpowiadającej szczegółowością zawartości projektu budowlanego, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego; 2.2. Etap II obejmuje w szczególności: 1) opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) - przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną, zewnętrzną, niezbędnymi badaniami (np. archeologicznymi), inwentaryzacjami (w tym zieleni parkowej w obszarze realizowanej inwestycji określonej w Programie Funkcjonalno Użytkowym ) i uzgodnieniami i instalacjami wg. potrzeb, 2) opracowanie materiałów do uzyskania i uzyskanie wszelkich stosowanych wymaganych dla realizacji inwestycji uzgodnień pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń, badań, zaleceń itp. od właściwych organów lub instytucji, 3) opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz uzyskanie decyzji środowiskowej w przypadku jeżeli będzie wymagana. Wykonawca opracuje raport oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagany, 4) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji, 5) sporządzenie właściwych i kompletnych projektów wraz z przedmiarami, kosztorysami, a także Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w wyniku, których mają powstać zamierzone projektami obiekty, 6) wg potrzeb: opracowanie projektu organizacji ruchu i inne ewentualne dodatkowe wymagane do prowadzenia robót, 7) uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie robót budowlanych, takich jak np. prawomocne pozwolenie na budowę; 2.3. Etap III obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszelkich wymaganych robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów - autorów Dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu, 4) wykonanie wszelkich innych działań związanych z realizacją inwestycji wymaganych przez Inwestora, w tym np. zapewnienie nadzoru archeologicznego, jeśli zajdzie taka konieczność, 5) prowadzenie dziennika budowy, jeżeli jest wymagany, 6) przygotowanie rozliczenia końcowego robót, 7) przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiającemu, 8) po odbiorze końcowym robót uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przekaże również Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą, a ponadto instrukcje obsługi, dokumentację techniczno-ruchową oraz wszystkie inne dokumenty techniczne związane z budową. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załącznikach do SIWZ, ofertą Wykonawcy a także z zasadami profesjonalnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, poleceniami Zamawiającego lub działającego w jego imieniu Inspektora Nadzoru. 4. Zamawiający udzieli Wykonawcy po podpisaniu umowy, wszelkich niezbędnych pełnomocnictw, umożliwiających uzyskanie przez niego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień itp. koniecznych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Istotne dla stron postanowienia Umowy- stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości dla: 1) dokumentacji projektowej na okres 24 miesięcy oraz 2) robót budowlanych na okres co najmniej 60 miesięcy. Ostateczna długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, określona zostanie przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym . 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca realizując zamówienie zobowiązany jest na każdym jego etapie do uwzględnienia dokumentacji geologicznej opracowanej dla celów wykonania Wieży widokowej. Dokumentacja geologiczna stanowi załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) wykonania robót ziemnych, 2) wykonania robót instalacyjnych, 3) wykonania robót remontowych oraz budowlanych konstrukcyjnych; z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 11. Wykonawca nie później niż do dnia przekazania placu budowy do realizacji robót budowlanych przedstawi Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt 10- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym - Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 71400000-2, 71221000-3, 71300000-1, 71327000-6, 45100000-8, 45000000-7, 45223000-6, 45262420-1, 45200000-9, 45111291-4, 45233260-9, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4206555.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RSK WOLIN Sławomir Zinow
Email wykonawcy: biuro@rskwolin.pl
Adres pocztowy: ul. Rybacka 4, 72-510 Wolin
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4674234.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4674234.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6558091.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Jak w pkt. IV.8)

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zakres 1: Wykonanie robót nawierzchniowych mineralnych, Zakres 2: Wykonanie konstrukcji stalowej wieży widokowej oraz remontu konstrukcji dachu amfiteatru


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.