eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510224590-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Gmina Wilkowice: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604402-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 72182309000000, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 334 990 077, e-mail wcendrzak@wilkowice.pl, faks 33 817 30 43.
Adres strony internetowej (url): http://www.wilkowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2018/2019. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 - Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE B (cześć 1). 2.2. Zadanie nr 2 - Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE C (cześć 2). 2.3. Zadanie nr 3 - Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE D (część 3). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawierają Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz Spis Dróg stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać. W załączniku 2 do SIWZ Zamawiający określił ulice i ich długości dla poszczególnych rejonów. 5. Wykonawca winien posiadać telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 6. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. 7. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie wskazanym w ofercie (nie dłuższym niż 60 minut) liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. 8. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania. 10. Materiał do zwalczania gołoledzi będzie dostarczany przez Zamawiającego. 11. UWAGA: Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca potwierdza przeprowadzenie wizji lokalnej w druku OFERTA - stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. W przypadku niedokonania obowiązkowej wizji lokalnej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020 - REJON B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50277.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GlobCenter Iwona Talik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dworska 1
Kod pocztowy: 34-321
Miejscowość: Okrajnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66158.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66158.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66158.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020 - REJON C

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena ofert z najniższą ceną, złożonych na unieważnione części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może również zwiększyć tej kwoty o tak dużą sumę. w związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm./ część postępowania została unieważniona.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2019/2020 - REJON D

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena ofert z najniższą ceną, złożonych na unieważnione części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może również zwiększyć tej kwoty o tak dużą sumę. w związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm./ część postępowania została unieważniona.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.