eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Budowa zewnętrznej sauny dla Aquadrom Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510224147-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Budowa zewnętrznej sauny dla Aquadrom Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594042-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka , 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot o kto?rym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa zewnętrznej sauny dla Aquadrom Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na budowie sauny zewnętrznej w obrębie istniejącego kompleksu rekreacyjno-saunowego AQUADROM. Inwestycja zakłada rozbiórkę istniejącej nieczynnej drewnianej parterowej sauny zewnętrznej "Rudzka Bania" i wykonanie nowej parterowej murowanej sauny zewnętrznej w miejscu poprzedniej. Ze względu na zwiększone gabaryty nowej sauny konieczna jest rozbiórka elementów małej architektury ogrodowej i instalacji wewnętrznych prowadzonych w terenie w obrębie ogrodu saunowego (w tym elementów oświetlenia), takich jak: - rozbiórka istniejącego stanowiska schładzania "wiadra bosmana" mocowanego do drewnianych słupów osadzonych na murowanym postumencie wraz z demontażem istniejącej kratki kanalizacyjnej i fragmentu instalacji wodociągowej; - demontaż oprawy ozdobnej oświetleniowej mocowanej w gruncie; - zmiany w zakresie utwardzeń i ścieżek ogrodu saunowego. Do budynku sauny należy doprowadzić instalacje: elektryczną oraz wod-kan z uwzględnieniem, że zasilanie budynku w wodę zimną będzie odcinane w miesiącach zimowych. Z budynku należy odprowadzić ścieki deszczowe do istniejącej kanalizacji wewnętrznej deszczowej Aquadromu. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu przyległego do sauny, w tym m.in.: wykonanie nowej strefy schładzania - strefy natrysków otwartych letnich z zimną wodą (w ramach małej architektury ogrodu saunowego) wraz z zapewnieniem zasilania w zimną wodę i zapewnieniem odbioru ścieków sanitarnych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do budowy zewne?trznej sauny dla Aquadrom Sp. z o.o., a w szczego?lnos?ci do: a) wykonania rozbio?rek, b) zapewnienia Kierownika Budowy, c) wykonania budowy, montaz?u i wykon?czenia zewne?trznej sauny wraz z koniecznymi instalacjami, d) wykonania instalacji, e) zapewnienia koordynacji mie?dzy wszystkimi branz?ami na etapie wykonawstwa, f) uzyskania wszelkich ostatecznych zezwolen?, decyzji, uzgodnien? oraz opinii wymaganych przez prawo i poniesienie koszto?w ich uzyskania, g) sporza?dzenie Dokumentacji Powykonawczej, h) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na uz?ytkowanie dla obiektu budowlanego (o ile jest wymagane) lub zgłoszenie zakon?czenia robo?t (o ile jest wymagane). Zamówienie należy wykonac? zgodnie z Dokumentacja? Projektowa?, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robo?t budowlanych, warunkami okres?lonymi w pozwoleniu na budowe? oraz innych niezbe?dnych decyzjach administracyjnych, dokumentach, przestrzegaja?c zasad włas?ciwej sztuki i praktyki budowlanej oraz zalecen? Zamawiaja?cego a takz?e zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa, w tym prawa miejscowego. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie określone w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w aktach wykonawczych wydanych na podstawie art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.). 2. Równoważność 1) Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 2) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4) W przypadku zastosowania materiału równoważnego Wykonawca, przed jego wbudowaniem, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji karty techniczne materiałów, w których opisane są parametry techniczne przytoczone powyżej, na minimum 10 dni roboczych przed wbudowaniem. Nie przedłożenie kart technicznych materiałów równoważnych jest równoznaczne z tym, że Wykonawca zastosuje materiały zastosowane w projekcie budowlano-wykonawczym. 5) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji Zamawiającemu potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. 3. Dostępność Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 4. Wymagania w zakresie art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty, o których mowa w pkt 1 powyżej w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów; c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania Robót. 3) W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących roboty, o których mowa w pkt 1 powyżej na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty określone we wzorze umowy. 4) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1 powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawca lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej określonej we wzorze umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne polisy ubezpieczeniowe: a) od ryzyka s?mierci lub trwałego uszczerbku na zdrowiu w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy i oso?b upowaz?nionych do przebywania na Placu Budowy. b) ubezpieczenie od odpowiedzialnos?ci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnos?ci - na sume? ubezpieczenia w kwocie 500.000,00 złotych. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w: 1) dokumentacji projektowej 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 3) przedmiarach robót 4) dokumentacji fotograficznej 5) sprawozdaniu z badań geotechnicznych 6) pozwoleniu na budowę nr 487-19 z dnia 24.07.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45111291-4, 45112700-2, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 419051.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH "INFO-BUD" Krzysztof Małek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 11
Kod pocztowy: 44-218
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 581916.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581916.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 616456.07
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.