eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510223114-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Gmina Bircza: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598452-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000, ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 672 60 91, e-mail pawelm@bircza.pl, faks 016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. :"Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021" Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Bircza. Zamówienie zostało podzielone na 23 części. Części zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 i tożsame są z wskazanymi tam rejonami. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zadania lub kilka części zadania łącznie. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne odcinki dróg oraz ulic. Zimowe utrzymanie dróg to zespół prac mających na celu utrzymanie dróg w określonym standardzie. Minimalne standardy utrzymania nawierzchni dróg oraz dopuszczalne czasy osiągnięcia tego poziomu określone zostały poniżej. Określone standardy wynikają z załącznika do zarządzenia nr 46 MTiGM z dnia 25.10. 1994 r. V STANDARD ZIMOWEGO UTRZYMANIA Zakłada się, po intensywnych opadach śniegu, znacznie większe utrudnienia dla ruchu pojazdów, miedzy innymi występowanie na jezdni po zakończeniu pracy sprzętu zajeżdżonej warstwy śniegu, odśnieżenie drogi po intensywnych opadach tylko na szerokości jednego pasa ruchu, z wykonaniem mijanek oraz możliwość przerw w ruchu trwających do 24 godzin. Na drogach tych zwalczanie śliskości prowadzone jest wyłącznie w miejscach decydujących o możliwości ruchu pojazdów. VI STANDARD ZIMOWEGO UTRZYMANIA Na drogach o tym standardzie odśnieżanie będzie prowadzone w sposób interwencyjny, zwalczanie śliskości zimowej prowadzone będzie w miejscach wyznaczonych przez zarządcę drogi. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 48 godzin. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1. Wykonanie kompleksowych usług obejmuje przede wszystkim: a) zapobieganie powstawaniu śliskości, a zwłaszcza gołoledzi, b) likwidację powstałej śliskości, c) odśnieżanie, d) likwidacja zasp śnieżnych, 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wobec osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi usługami i w związku z tym jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przed każdym sezonem zimowym (od dnia podpisania umowy do końca obowiązywania umowy) Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz polisę ubezpieczenia OC na sprzęt biorący udział w ZUD (obejmującej również szkody komunikacyjne). 3. Odśnieżanie winno obejmować: jezdnię, pobocza bitumiczne, utwardzone i gruntowe, zatoki autobusowe, parkingi będące częścią pasa drogowego, skrzyżowania itd. Wykonawca usługi winien pracować z głęboką świadomością wszelkich zagrożeń w ruchu innych pojazdów, rzeczy i ruchu pieszych, wynikających z nienormatywnych gabarytów nośnika z pługiem i skutków energii odrzucanego śniegu. Wykonawca w zależności od otoczenia drogi, lokalizacji chodników, usytuowania budynków, itp. powinien dostosowywać we właściwy sposób prędkość roboczą nośnika w granicach od 20 do 50 km/godz. Wykonawca usługi będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający będzie dokonywał kontroli wykonywanych prac przez Zamawiającego. 4. Do likwidacji śliskości jezdni lub jej zapobieganiu w obrębie jezdni Wykonawca winien stosować środki jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960/.Wysypywane materiały winny pokrywać jezdnię równomierną. Dopuszcza się pozostawienie cienkiej warstwy ubitego śniegu nieutrudniającego ruchu pieszych, i pojazdów posypanej środkiem uszorstniającym (piasek, kruszywo). 5. Zamawiający nie pokrywa dodatkowych kosztów związanych z dojazdem sprzętu oraz transportu materiałów na wskazane miejsce pracy. Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy obciążają Wykonawcę. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wyrażenia zgody na montaż na sprzęcie do odśnieżania i posypywania urządzenia GPS przesyłającego dane o lokalizacji oraz czasie pracy sprzętu. Urządzenie jest własnością Urzędu Gminy Bircza. Miesięczna opłata za świadczenie usług lokalizacyjnych będzie dokonywana przez Zamawiającego. Montaż urządzenia na sprzęcie do odśnieżania i posypywania, a następnie po ustaniu okresu umownego demontaż, leży w gestii Zamawiającego, który wykona to na własny koszt. Zamawiający żąda od Wykonawcy wyrażenia zgody na potwierdzenie sprawności urządzenia GPS przez pracownika Urzędu Gminy. Zamawiający zabrania demontażu urządzenia GPS przesyłającego dane o lokalizacji w czasie trwania umowy bez jego wiedzy. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodnie z wymaganym przez Zamawiającego standardem. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na cały okres świadczenia usługi Wykonawca powinien posiadać ważną polisę OC. 4. Usługi będą rozliczane na podstawie rachunku/faktury VAT - wystawionej najpóźniej do 5-go każdego miesiąca za usługi wykonane w poprzednim miesiącu. 5. Termin płatności - faktura płatna będzie w terminie zadeklarowanym w ofercie od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Stara Bircza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zgkim.bircza@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mjr. Kusiaka 40/2
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Bircza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zgkim.bircza@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mjr. Kusiaka 40/2,
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Rudawka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8680.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zgkim.bircza@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mjr. Kusiaka 40/2,
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.