eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › "Poprawa efektywności energetycznej budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - modernizacja oświetlenia w budynku szpitala w Ustrzykach Dolnych" Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Część II. Modernizacja oświetlenia w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym. - postępowanie II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 510222056-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego : "Poprawa efektywności energetycznej budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - modernizacja oświetlenia w budynku szpitala w Ustrzykach Dolnych" Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Część II. Modernizacja oświetlenia w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym. - postępowanie II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564976-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego , Krajowy numer identyfikacyjny 37043995300000, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 471 25 00, e-mail przetargi@bieszczadzki.pl, faks 13 471 10 73.
Adres strony internetowej (url): www.bieszczadzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa efektywności energetycznej budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - modernizacja oświetlenia w budynku szpitala w Ustrzykach Dolnych" Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Część II. Modernizacja oświetlenia w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym. - postępowanie II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - modernizacja oświetlenia w budynku szpitala w Ustrzykach Dolnych. Modernizacja polega na wymianie wszystkich dotychczasowych opraw żarowych i świetlówkowych na oprawy światła w technologii LED w całym budynku (segment A, B i C). 3.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Część II. Modernizacja oświetlenia w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę - 2. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy - 2. Część I. zamówienia, dotyczy modernizacji oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne oprócz piętra drugiego części A budynku - oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego, który jest obecnie w remoncie. Część II. Zamówienia, dotyczy modernizacji oświetlenia w będącym obecnie w remoncie oddziale Zakładu Opiekuńczo Leczniczego usytuowanego na II piętrze budynku głównego szpitala (część A). W celu uniknięcia kolizji robót montaż lamp należy wykonywać w porozumieniu z Wykonawcą remontu oddziału ZOL. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. Dokument wydany przez producenta, przetłumaczony na język polski, potwierdzający spełnianie parametrów techniczno-użytkowych zaproponowanych opraw oświetleniowych w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. W szczególności załączone do oferty opisy w formie kart katalogowych opraw, raporty z badań. 2. W zakresie bezpieczeństwa podstawowym dokumentem jest załączona do oferty aktualna deklaracja zgodności wyrobu zgodna z obowiązującymi normami przenoszącymi normy europejskie CE/WE przywołującą tzw. normy zharmonizowane PN-EN - zgodność, z którą producent potwierdza bezpieczeństwo wyrobu. Istotne jest, aby poza numerem normy podana była data jej wydania, oznaczenie CE musi być także na etykiecie oprawy. 3. Dołączenia do oferty Specyfikacji oferowanego sprzętu, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający może żądać od Wykonawców składających oferty do złożenia w trakcie postępowania próbek opraw oświetleniowych po 1 szt. dla wybranego typu opraw, przewidzianych do zastosowania. Próbki podlegają zwrotowi po upływie terminu związania z ofertą. Przedmiot zamówienia obu części- obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy); b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót oraz pomieszczeń, w których prowadzone były roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi. Budynek Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej składa się z trzech części: północnej część A południowej część B zachodniej część C Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony wschodniej, poprzez betonowa pochylnię. Pozostałe wejścia od strony południowej i zachodniej. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wszystkie obowiązki Inwestora (Zamawiającego) w zakresie uzyskania niezbędnych zgód i odbiorów w czasie realizacji inwestycji - jeśli potrzeba. 3.3. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia stanowią integralną część nin. specyfikacji: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokumentacja graficzna - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia wymaganiach i ograniczeniach wprowadzonych przez Zamawiającego; Wszystkie wymienione wyżej załączniki opublikowane będą na stronie internetowej Zamawiającego. 3.4 Charakterystyka inwestycji: Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie istniejącego, czynnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej. składający się z trzech części. Najwyższa północna posiada 6 kondygnacji nadziemnych. Wszystkie części posiadają kondygnację suteren. W związku z faktem, iż szpital musi pracować w trybie ciągłym oraz że możliwe są tylko czasowe wyłączenia. Powyższe pozwoli na minimalizacje ograniczenia czasu pracy szpitala. 3.5 Wymagania i ograniczenia wprowadzone przez zamawiającego Dane ogólne: 1. Modernizacja oświetlenia prowadzona będzie na terenie istniejącego, czynnego szpitala Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych zwanego dalej "szpitalem", który jest jednocześnie "Użytkownikiem", 2. Podczas prowadzenia robót szpital będzie funkcjonował, a ograniczenia funkcjonowania będą następowały czasowo, z koniecznością bezpośredniej ingerencji podczas prowadzenia robót w czynne obiekty, urządzenia lub instalacje szpitala. Wszelkie prace należy wcześniej uzgodnić z dyrekcją szpitala i przedstawić harmonogram prac. 3. Osobą wyznaczoną przez Użytkownika i upoważnioną przez Zamawiającego do dokonywania wszelkich uzgodnień związanych z organizacją i prowadzeniem robót na terenie szpitala oraz przeprowadzenia ewentualnych wizji lokalnych z oferentami, zostaje Kierownik do spraw Eksploatacyjno-Administracyjnych szpitala, Pan Marek Tkacz, zamówienia@spzoz-ustrzyki.pl 4. Ustala się brak możliwości prowadzenia uciążliwych robót budowlanych (emitujących hałas, zapylenie, ruch samochodów ciężarowych) przed godziną 6:00 i po godzinie 22:00. Poza wyznaczonymi godzinami Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac wykończeniowych, wewnątrz budynków i pomieszczeń, 5. Zakazuje się prowadzenia uciążliwych robót budowlanych (emitujących hałas, zapylenie, ruch samochodów ciężarowych) na terenie szpitala w soboty po godzinie 16:00, niedziele oraz dni świąteczne. Warunki techniczne: Wykonawca powinien skalkulować w ofercie koszty wszelkich czynności i prac określonych w materiałach przetargowych oraz tych, które nie zostały wskazane przez Zamawiającego a są niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a nie będących bezpośrednim kosztem związanym z wykonywanym zadaniem. W szczególności należy uwzględnić i skalkulować uwarunkowania i ograniczenia stwierdzone po analizie dokumentacji przetargowej i przeprowadzeniu ewentualnych wizji lokalnych w terenie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 31524100-6, 31524120-2, 31524110-9, 45300000-0, 31524210-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 414559.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro projektowo usługowe Mateusz Głuszko
Email wykonawcy: gluszko.m@gmail.com
Adres pocztowy: Łobozew Dolny 61 B 38-700 Ustrzyki Dolne
Kod pocztowy: 38-700
Miejscowość: Łobozew Dolny
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 509907.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 509907.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1004541.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.