To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-17
Ogłoszenie nr 510221753-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.
Powiat Mielecki: "Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych: przebudowa parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury, budowa kanalizacji kablowej, budowa instalacji zalicznikowej oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego parku sensorycznego" w ramach projektu "Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych" dofinansowanego w ramach Osi Priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593832-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mielecki, Krajowy numer identyfikacyjny 69058144200000,
ul. ul. Wyspiańskiego
6,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 78 00 400, e-mail
euzar@powiat-mielecki.pl, faks
17 78 00 530.
Adres strony internetowej (url): https://powiat-mielecki.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych: przebudowa parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury, budowa kanalizacji kablowej, budowa instalacji zalicznikowej oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego parku sensorycznego" w ramach projektu "Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WA.272.1.24.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: "przebudowa parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury, budowa kanalizacji kablowej, budowa instalacji zalicznikowej oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego parku sensorycznego" w ramach projektu "Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych". 2. Zakres robót budowlanych - Zamówienie obejmuje nadzór nad następującymi robotami: 2.1. Zagospodarowanie terenu, przebudowę istniejącego parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury oraz budową kanalizacji kablowej: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe związane z istniejącym zagospodarowaniem terenu, b) wycinkę drzew i krzewów, c) roboty ziemne i przygotowawcze, d) budowę kompleksu placu zabaw, e) budowę kompleksu pagórka parkowego, f) budowę wydzielonego śmietnika, g) budowę ścieżek parkowych wraz z klombami, h) budowę drobnych elementów wygrodzenia parku, i) montaż umeblowania miejskiego (ławki, stojaki rowerowe i kosze na śmieci i psie nieczystości), j) urządzanie terenów zielonych, k) budowę kanalizacji kablowej. 2.2. Budowę instalacji zalicznikowej oświetlenia parku sensorycznego oraz kanalizacji kablowej przeznaczonej dla potrzeb monitoringu wizyjnego: a) budowę ziemnej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 instalacji oświetlenia parkowego od istniejącego słupa nr 21 do projektowanej rozdzielni RG, b) budowę instalacji zalicznikowej oświetlenia terenu kablem YAKY 4x16mm2 wraz z zestawami oświetleniowymi (słup + oprawa), c) budowę rozdzielni RG, d) budowę kanalizacji kablowej dwuotworowej fi110 przeznaczonej do monitoringu wizyjnego wraz z podejściami do wybranych słupów oświetleniowych. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach realizacji przedmiotu umowy w szczególności należy: 3.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, Dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, 3.2. sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 3.4. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 3.5. sprawdzanie ilości zrealizowanych robót i dokonywanie weryfikacji stanu zawansowania robót i ich jakości i zgodności z Dokumentacja projektową, 3.6. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 3.7. udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych w czasie trwania okresu gwarancji i w czynnościach przeglądu ostatecznego, 3.8. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 3.9. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, 3.10. sprawdzanie postępu robót, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi: kryterium cena - znaczenie 60 % kryterium ilość pobytów na terenie budowy w tygodniu - znaczenie 40 %. Informacje o odwołaniu: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 1. Terminy wnoszenia odwołania: 1.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 1.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 1.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1.1. i 1.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 1.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie: - 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; - 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 2.1. Odwołanie przysługuje wobec następujących czynności Zmawiającego: - określenia warunków udziału w postępowaniu; - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; - odrzucenia oferty odwołującego; - opisu przedmiotu zamówienia; - wyboru oferty najkorzystniejszej. 2.2. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17390.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ELEKTROMONT Nowak Krzysztof
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15498.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa betonu.
- Zakup, dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych stacjonarnych stacji ładowania (plug in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania.
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.