To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-17
Ogłoszenie nr 510221665-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do Laboratorium Biofizyki Molekularnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587713-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 12933300000000,
ul. ul. Wieniawskiego
1,
61-712
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8294440, e-mail
dzpuam@amu.edu.pl, faks
61 8294012.
Adres strony internetowej (url): www.amu.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do Laboratorium Biofizyki Molekularnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3660/D/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych do Laboratorium Biofizyki Molekularnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ: - wymagania techniczne i jakościowe mebli - specyfikacja asortymentowo-ilościowa. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na meble. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia awarii przedmiotu zamówienia do 24 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia przedmiotu zamówienia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę przedmiotu zamówienia na nowe po 2 naprawach gwarancyjnych danego przedmiotu zamówienia. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A do SIWZ normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku A do SIWZ. Odnośnie wymaganych w SIWZ certyfikatów lub sprawozdań z badań (atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), wydanych przez uprawnioną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający wskazuje, iż będzie akceptował odpowiednie inne środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w SIWZ, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (certyfikaty, atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność mebli z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku A do SIWZ. Dokumenty winny być złożone z wyraźnym wskazaniem, których pozycji formularza cenowego dotyczą, tak aby można było przyporządkować dany dokument (certyfikat lub atest) konkretnej pozycji formularza cenowego. Wszystkie dokumenty (certyfikaty, atesty lub inne równoważne dokumenty) muszą być złożone osobno dla każdego wymienionego mebla: 1. Ważny certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015, PN-N-18001:2004 wystawiony przez niezależną akredytowaną instytucję uprawnioną do tego typu certyfikacji. 2. Atest Higieniczny mebli i urządzeń laboratoryjnych wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą, upoważnioną do tego typu badań. 3. Zaświadczenie, że pracownicy serwisu wykonującego montaż mebli i urządzeń posiadają do tego odpowiednie uprawnienia np. uprawnienia typu E oraz D w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV. 4. Certyfikaty zgodności zamawianych mebli z normą PN-EN 13150:2004 "Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań" oraz normą PN-EN 14727:2006 "Meble laboratoryjne - Meble laboratoryjne do przechowywania. Wymagania i metody badań". 5. Certyfikat zgodności instalacji elektrycznej z normą PN-EN 61010-1 "Wymagania bezpieczeństwa elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych" (wymagane przez PN-EN 13150, pkt 6.5) wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. 6. Deklaracja Zgodności CE dla wszystkich elementów/urządzeń oferowanego wyposażenia laboratoryjnego zasilanych energią elektryczną. 7. Dokument wydany przez akredytowane laboratorium z badania odporności korozyjnej blach ze stali konstrukcyjnej czarnej, zabezpieczonych farbą proszkową epoksydową - wg normy PN-EN ISO 9227:2012 lub równoważnej, gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważnej wynoszą nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważnej, wynoszą nie więcej niż 0. 8. Dokument w zakresie reakcji na ogień, sporządzony według normy EN 13501-1+A1:2010 przez akredytowane laboratorium, potwierdzający, że metalowe elementy pokryte farbą proszkową epoksydową ze względu na bezpieczeństwo pożarowe są sklasyfikowane co najmniej jako prawie niezapalne - klasy A2. 9. Deklaracja CE na kształtowniki, z których wykonane stelaże stołów. 10. Świadectwo z Zakresu Higieny Radiacyjnej PZH wystawione przez akredytowane laboratorium dla ceramiki monolitycznej chemoodpornej (blaty robocze i zlewozmywakowe). 11. Certyfikat systemu jakości wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną np. typu EN-ISO 9001:2008, celem potwierdzenia jakości wyrobu do rozprowadzania wody (armatury). Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, lub o tych samych parametrach jakich oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższać.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139837.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fabryka Urządzeń Laboratoryjnych i Medycznych POLON-Poznań Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
171978.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.