eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno- kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 510220728-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Sąd Rejonowy w Zawierciu: Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno- kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592167-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 32223500000000, ul. ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 497 901, e-mail zampubliczne@zawiercie.sr.gov.pl, faks 326 497 903.
Adres strony internetowej (url): https://zawiercie.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd Rejonowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno- kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno- kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu" Nr sprawy: ZP 1/20 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ Przedmiar robót, Dokumentacja projektowa, STWiOR -kpl. Rysunki - kpl.1.Prace związane z realizacją zamówienia prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. W godzinach urzędowania sądu roboty budowlane należy prowadzić w sposób nie zakłócający funkcjonowania sądu. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w dni wolne od pracy. 2. Wykonawca winien na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, rusztowania, pomosty robocze, i inne zabezpieczenia, w tym zabezpieczenia np. folią miejsc i mienia wykonywania robót oraz bieżącego sprzątania czynnego obiektu, niezbędne do wykonania robót podstawowych. Roboty te należy wycenić w kosztach ogólnych. 3.Zamawiający udostępni Wykonawcy obiekt objęty remontem w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający na potrzeby Wykonawcy wyodrębni pomieszczenie socjalne oraz wskaże miejsce do składowania materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia /w obrębie Sądu/. 4.Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego i systematycznego utrzymywania czystości w obrębie remontowanego budynku. 5.Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem teren na którym odbywać się będą prace. 6.Materiał z rozbiórki Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez Zamawiającego /w obrębie Sądu/ lub do kontenera dostarczonego przez Wykonawcę. 7.Materiały z rozbiórki Wykonawca zobowiązuje się wywozić we własnym zakresie i na własny koszt sukcesywnie, nie dopuszczając do nadmiernego blokowania miejsca w obrębie Sądu. W przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca winien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.). 8.Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wody i energii elektrycznej. 9.Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o Polskie Normy lub ISO, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz ze sztuką budowlaną. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. 10.Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11.Wszystkie użyte w trakcie wykonywania robót materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji robót przedłoży szczegółową informację o źródle produkcji, zakupu, atestach, wynikach odpowiednich badań laboratoryjnych. 12.Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadami BHP i P.poż. 13.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz kompletuje dokumenty na bieżąco w tym: atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przekaże je Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru końcowego robót. 14.Wykonawca wykona wszystkie roboty pod kontrolą i nadzorem wskazanego/ych przez Zamawiającego inspektora/ów nadzoru. Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt zapewni nadzór i bieżącą kontrolę inspektora nadzoru inwestorskiego. 15.Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. 16.Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć wykonywanie robót w terminie do 7 dni od dnia przekazania terenu robót. 17.Miejsce wykonania robót budowlanych - Sąd Rejonowy, 42-400 Zawiercie. ul. Leśna 4. 18.Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcom. 19.Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę tej części zamówienia, której wykonanie zamierza im powierzyć wraz z podaniem nazw firm, dane kontaktowe podwykonawców. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Zamawiający przy realizacji niniejszego zadania wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 22 ust. 1 Kodeksu pracy, min. 5 osób: z czego 4 osoby wykonujące wszelkie czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (np. płytkarz, malarz, murarz, itp.) oraz min. 1 osobę posiadającą aktualne specjalistyczne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bądź w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagany przez Zamawiającego charakter zatrudnienia tj. np.: kopie umów o pracę, zgłoszeń do ZUS-u, itp. - potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców: w/w dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na teren budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 20. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów z pkt. 19 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku dot. zatrudnienia pracowników biorących udział przy realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. 21.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami świadczącymi roboty budowlane będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 22.O każdej zmianie personalnej osób Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł wprowadzić na budowę nowe osoby dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 23.Zmiany czynności o których mowa w pkt. 22, wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych dokumentów potwierdzających wymagany przez Zamawiającego charakter zatrudnienia. 24.Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym pkt. 19. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216112-2, 45330000-9, 45310000-3, 45430000-0, 45442100-8, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50813
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłąd Usługowo- Handlowy BUD MAL Eugeniusz Klimek
Email wykonawcy: e.klimek@op.pl
Adres pocztowy: ul. Stawowa 14
Kod pocztowy: 42-450
Miejscowość: Łazy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77192.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77192.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77192.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.