eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu (5 części).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 510220671-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu (5 części).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
- Część I - Projekt OSS - "One Stop Shop towards competetive SMEs, focusing on the ecosystem for the first line service system" r- Część II - Projekt "SUMCITYNET - miasta w kierunku zwiększenia dostępności i zrównoważonej mobilności" na pograniczu polsko - ukraińsko - białoruskim", - Część III oraz V - środki finansowe przeznaczone na zarządzanie PPN-T - Część IV - Platformy Startowe Start In Podkarpackie" w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593693-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540197348-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, e-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks 178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu (5 części).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 35/2020/DWP-DPP-PPNT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część I - Zakup i dostawa 1 nowego laptopa z akcesoriami - projekt OSS. Przedmiotem zamówienia dla cz. I jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego (laptopa) wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu "OSS". Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe. Parametry minimalne: Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 6MB cache Pamięć RAM min. 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400MHz) Liczba gniazd pamięci 2/1 (ogółem / wolne) Dysk SSD M.2 PCIe min. 256 GB (Miejsce na dodatkowy wewnętrzny dysk SATA) Typ ekranu Matowy, LED, IPS Przekątna ekranu 15,6" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony Kamera internetowa Kamera z wbudowaną zaślepką min. 1.0 Mpix Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0), USB Typu-C (z DisplayPort), HDMI, Czytnik kart pamięci, USB 2.0, RJ-45 (LAN), Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, DC-in (wejście zasilania) Typ baterii Litowo-jonowa, min. 3-komorowa, 3750 mAh Kolor dominujący Srebrny Inne Czytnik linii papilarnych, Podświetlana klawiatura, Aluminiowa pokrywa matrycy, Aluminiowa obudowa, Aluminiowe wnętrze laptopa, Klawiatura odporna na zachlapanie, Wydzielona klawiatura numeryczna, Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Białe podświetlenie klawiatury, Możliwość zabezpieczenia linką Dołączone akcesoria Zasilacz, mysz bezprzewodowa, torba min. 2 komorowa Waga max. 1,9kg Gwarancja min. 24 miesiące Zainstalowany system Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny. operacyjny Parametry równoważności systemu operacyjnego: - Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019, - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, - Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS, - Pełna obsługa ActiveX - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego - Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51,35-959 Rzeszów, pokój 217 (I piętro) Część II - Zakup i dostawa 1 nowego laptopa z akcesoriami - projekt SUMCITYNET. Przedmiotem zamówienia dla cz. II jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego (laptopa) wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu "SUMCITYNET". Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe. Parametry minimalne: Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 6MB cache Pamięć RAM min. 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz) Dysk SSD M.2 PCIe min. 512 GB Typ ekranu Matowy, LED, IPS Przekątna ekranu 14,0" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Dźwięk Wbudowane głośniki stereo Wbudowany mikrofon Kamera internetowa min. 1.0 Mpix Łączność Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Moduł Bluetooth Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. USB Typu-C (z Thunderbolt 3) - 1 szt. HDMI - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Pojemność baterii min. 4-komorowa, 3634 mAh Kolor dominujący Szary Inne Czytnik linii papilarnych Aluminiowa pokrywa matrycy Aluminiowa obudowa Aluminiowe wnętrze laptopa Wielodotykowy, intuicyjny touchpad Białe podświetlenie klawiatury Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock) Waga max. 1,15 kg (z baterią) Dołączone akcesoria Zasilacz, mysz bezprzewodowa, torba min. 2 komorowa, adapter USB - RJ45 10/100/1000 mbit/s Gwarancja 24 miesiące Zainstalowany system Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny. operacyjny Parametry równoważności systemu operacyjnego: - Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019, - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, - Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS, - Pełna obsługa ActiveX - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego - Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51,35-959 Rzeszów, pokój 217 (I piętro) Część III - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami. Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe. 1. ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO LAPTOP WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM - 1 SZT. Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 6MB cache Pamięć RAM min. 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz) Dysk SSD M.2 PCIe min. 512 GB Typ ekranu Matowy, LED, IPS Przekątna ekranu 14,0" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon Kamera internetowa min. 1.0 Mpix Łączność Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Moduł Bluetooth Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. USB Typu-C (z Thunderbolt 3) - 1 szt. HDMI - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Pojemność baterii min. 4-komorowa, 3634 mAh Kolor dominujący Szary Inne Czytnik linii papilarnych Aluminiowa pokrywa matrycy Aluminiowa obudowa Aluminiowe wnętrze laptopa Wielodotykowy, intuicyjny touchpad Białe podświetlenie klawiatury Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock) Waga max. 1,15 kg (z baterią) Dołączone akcesoria Zasilacz, mysz bezprzewodowa, torba min. 2 komorowa, adapter USB - RJ45 10/100/1000 mbit/s Gwarancja min. 24 miesiące Zainstalowany system Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny. operacyjny Parametry równoważności systemu operacyjnego: Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019, - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, - Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS, - Pełna obsługa ActiveX - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji. 2. ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO LAPTOPA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM - 1 SZT. Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 6MB cache Pamięć RA min. 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400MHz) Liczba gniazd pamięci 2/1 (ogółem / wolne) Dysk SSD M.2 PCIe min. 256 GB (Miejsce na dodatkowy wewnętrzny dysk SATA) Typ ekranu Matowy, LED, IPS Przekątna ekranu 15,6" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony Kamera internetowa Kamera z wbudowaną zaślepką min. 1.0 Mpix Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0), USB Typu-C (z DisplayPort), HDMI, Czytnik kart pamięci, USB 2.0, RJ-45 (LAN), Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, DC-in (wejście zasilania) Typ baterii Litowo-jonowa, min. 3-komorowa, 3750 mAh Kolor dominujący Srebrny Inne Czytnik linii papilarnych, Podświetlana klawiatura, Aluminiowa pokrywa matrycy, Aluminiowa obudowa, Aluminiowe wnętrze laptopa, Klawiatura odporna na zachlapanie, Wydzielona klawiatura numeryczna, Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Białe podświetlenie klawiatury, Możliwość zabezpieczenia linką Dołączone akcesoria Zasilacz, mysz bezprzewodowa, torba min. 2 komorowa Waga max. 1,9 kg Gwarancja min. 24 miesiące Zainstalowany system Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny. operacyjny Parametry równoważności systemu operacyjnego: Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019, - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI, - Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS, - Pełna obsługa ActiveX - Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu, ? Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji. 3. NISZCZARKA DO DOKUMENTÓW - 2 SZT. Ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4/70g) min.18 Rodzaj cięcia paski Rozmiar cięcia w mm max. 5,8 Poziom bezpieczeństwa DIN min. P-2/T-2/O-2 Pojemność kosza w litrach min. 30 Osobny kosz na płyty CD TAK Automatyczny Start / Stop TAK Funkcja cofania: TAK Poziom głośności w dB max. 65 Możliwość niszczenia zszywki, karty kredytowe, małe spinacze, CD/DVD Zabezpieczenie termiczne TAK Gwarancja 24 miesiące 4. AKCESORIA a) Dysk SSD M.2 - 1 szt. Pojemność 512 GB Interfejs M.2 Prędkość odczytu min. 3500 MB/s Prędkość zapisu min. 2300 MB/s Gwarancja min. 24 miesiące b) Dysk SSD PCIE - 1 szt. Pojemność 512 GB Interfejs PCIe NVMe 3.0 x4 Prędkość odczytu min. 3400 MB/s Prędkość zapisu min. 2100 MB/s Gwarancja min. 24 miesiące c) Pamięć RAM - 1 szt. Rodzaj pamięci DDR4 Pojemność całkowita 16 GB (2x8 GB) Liczba modułów 2 Taktowanie 2666 MHz (PC4-21300) Gwarancja min. 24 miesiące d) Klawiatura - 2 szt. oraz mysz bezprzewodowa - 2 szt. - Zasięg do 10m - podpórka pod nadgarstki - 128 bitowe szyfrowanie (AES) - Klawisze ulubione - Przycisk Windows Start - Klawisze multimedialne - Volume +/-; Next Track; Previous Track; Zoom +/-; Play/Pause - Zasilanie klawiatury: 2 bateria AAA (dołączone do zestawu) - Zasilanie myszki: 2 bateria AA (dołączone do zestawu), - żywotność baterii 8 m-cy - wskaźnik zużycia baterii klawiatury i myszki - Kółko przewijania myszy w 4 kierunkach Gwarancja - min. 24 miesiące e) Dysk HDD - 2 szt. Typ dysku HDD przeznaczony do pracy ciągłej w systemach monitoringu CCTV Format szerokości 3,5'' (LFF) Typ napędu Wewnętrzny Pojemność dysku 4 TB Interfejs dysku SATA III - 6 Gb/s Gwarancja min. 24 miesiące f) Rejestrator 16-kanałowy CCTV - 1szt. Ilość obsługiwanych kamer 16 Kompresja wideo H.265 Pro+ / H.265 Pro / H.265 / H.264+ / H.264 Obsługa kamer TURBO HD (HD-TVI) / HD-CVI / AHD / CVBS / IP na każdym kanale Obsługa 16 dodatkowych kamer IP Inne Możliwość obsługi z poziomu platformy dostarczanej przez producenta - chmura Ilość strumieni danych 2 Liczba portów USB 2 Wyjścia wideo 1x HDMI, 1x VGA Wejścia audio 1x RCA Wyjścia audio 1x RCA Interfejs Ethernet 10 / 100 / 1000 Mb/s Miejsce na dyski twarde 2 Rozdzielczość HD-TVI 8 Mpx Rozdzielczość HD-CVI 4 Mpx Rozdzielczość AHD 5 Mpx Inne wymagana zgodność z posiadanymi przez Zamawiającymi kamerami AHD HikVision 5mpx motozoom Gwarancja min. 24 miesiące Część IV - Dostarczenie elementów niezbędnych do stworzenia prototypu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniżej wymienionego sprzętu. I. ALUMINIUM KONSTRUKCYJNE - fabrycznie nowe 1.)Aluminium odlewnicze w gąskach, AK9 - 200kg 2.) Walce aluminiowe na cylindry, materiał EN AW-2017A PA6: fi 180mm x długość 140mm x2 - 21 kg 3.) Walce aluminiowe na dekle, materiał EN AW-2017A PA6: fi 160mm x długość 40mm x4 - 8 kg 4.) kostki EN AW-2017A PA6: 180x100x długość 180mm ? 4 sztuki - 28 kg 5.) Pręt duraluminiowy EN AW-2017A PA6 - fi 10mm - długość 2000mm - 0.43 kg - fi 12mm - długość 2000mm - 0.62 kg - fi 25mm - długość 1000mm - 3.6 kg - fi 35mm - długość 2000mm - 15.0 kg - fi 50mm - długość 1000mm - 15.5 kg - fi 80mm - długość 500mm - 6.8 kg II. BRĄZ KONSTRUKCYJNY - fabrycznie nowy brąz na tulejki / panewki : - fi 75mm - długość 1000mm B101 (tuleja fi 75mmx10mm) - 10,6 kg - fi 70mmx19mm - 1000mm B101 / RG7 (tuleja o minimalnej średnicy zewnętrznej fi 65mm i średnicy wewnętrznej nie większej niż fi 32mm) - 25,9 kg dla tulei 70x19mm - fi 37mm - długość 1000 mm B101 (tuleja fi 37mm x ścianka 10mm) - 7.25 kg - fi 34mmx7mm - 1000 mm B101 (tuleja fi 34x7mm)- 5,0 kg - fi 55mm - 500mm BA 1044 / BA 1054 (pręt) - 20.2 kg - fi 25mm - długość 2000 mm BA1032 (pręt) - 8.4 kg -fi 22mm - długość 2000 mm BA1032 (pręt) - 6.5 kg III. STAL KONSTUKCYJNA- fabrycznie nowe 1.) stal na rotory stal WLS (X37CrMoV5-1) - fi 75mm - długość 2000 mm - 69.5 kg 2.) stal na czopy korbowe, wałki skrzyni biegów: 18HGT, 18HGM, 18H2N2 - fi50mm - długość 3000 mm - 46 kg 3.) stal na sworznie tłokowe 18HGT, 18HGM, 18HG - fi 25mm - długość 2000mm - 7.6 kg 4.) stal 45 - fi 40mm - długość 1000 mm - 9.9 kg 5.) Stal na tarcze wału korbowego (gat.42CrMo4+QT, ulepszony) - 4x fi200mm x długość 32mm-32 kg 6.) stal na wałki skrzyni biegów / czopy wału korbowego 18HGT, 18HGM, 18H2N2 : fi 35mm - długość 3000 mm -23kg 7.) stal na koła zębate 18HGT, 18HGM, 18H2N2, 18HG, 16HG: - fi 75 mm - długość 2000 mm - 35 kg 8.) Tuleje stalowe na obsady łożysk tocznych 40HM_T (T-stan utwardzony).: fi 100mm - długość 1000 mm - 61,65kg 9.) Podkładki od sprężyny 40HM_T (T-stan utwardzony).: fi 40mm - długość 2000 mm - 19.72kg 10.) stal dowolna w stanie ulepszony 40HM_T fi 25mm - długość 5000 mm - 19.3kg 11.) stal na wkładki gwintowane 18G2a - fi 75mm - długość 1000 mm - 35kg 12.) pręt sześciokątny stal konstrukcyjna (na nakrętki, łączniki itp.): - HEX 10 - długość 1000 mm - 0.68 kg - HEX 13 - długość 1000 mm - 1.2 kg - HEX 14 - długość 1000 mm - 1.3 kg - HEX19 - długość 1000 mm - 2.5 kg - HEX22 - długość 1000 mm - 3.3 kg - HEX24 - długość 1000 mm - 3.9 kg - HEX32 - długość 1000 mm - 7.0 kg - HEX36 - długość 1000 mm - 8.8 kg IV. ŁOŻYSKA (otwarte, bez uszczelnień)- fabrycznie nowe - NA4910 - x8 szt. - NA4903 - x2 szt. - NA4904 - x2 szt. - N306 (koszyk z tworzywa sztucznego bądź z brązu) - x4 szt. - NUP306 (koszyk z tworzywa sztucznego bądź z brązu) - x2 szt. - 6303 - x4 szt. - 6009 - x2 szt. - N205 - x2 szt. V. ŁAŃCUCHY- fabrycznie nowe - 520 - (bez-oringowy z zapinką)- minimum 100 ogniw -1szt. - 530 - (X-ring z zapinką) - minimum 108 ogniw -1szt. VI. ELEKTRONIKA- fabrycznie nowe 1.) komputer sterujący układem wtryskowym typu "stand alone" wraz z kontrolerem szerokopasmowej sondy lambda - 1 szt. 2.) moduł zapłonowy: regulowalny kat zapłonu dla drugiego cylindra w zakresie _+/- 5 stopni:- 1szt. 3.) impulsator (puszka / przesłona dla czujnika halla) o średnicy w zakresie 50-62mm 4.) Cewka zapłonowa 3ohm (podwójna) - 2 szt. 5.) sterownik / emulator ECU typu ,,piggy back" z MAP sensorem min. 2.5 bara - 1szt. VII. ELEMENTY SILNIKA - części fabrycznie nowe lub używane 1.) Sprzęgło motocyklowe silnika V2 o klasie pojemności 900-1500 - 1 szt. 2.) Rozrusznik silnika motocyklowego V2 o klasie pojemności 900-1500 - 1 szt. 3.) Przepustnice z wtryskami i czujnikiem TPS od motocykla klasy min. 500ccm z jednego cylindra - 2 szt. 5.) kompletny alternator motocykla klasy 600-1000ccm 12V 3 fazy o mocy min 150W ze sprzęgiełkiem rozrusznika (wolnym kołem) - 1 szt. 6.) stator alternatora motocykla klasy 600-1000ccm o mocy min 150W , 12V 3 fazy - 1szt. 7.) regulator napięcia motocykla klasy 600-1000ccm do alternatora o możliwości regulacji co najmniej alternatora o mocy 150W, 12V, 3 fazy - 1 szt. Adres dostawy: Borek Stary 5, 36-020 Tyczyn woj. podkarpackie - warsztat firmy OHRV Motorcycle Engines sp. z o.o. Zamawiany sprzęt ma zostać dostarczony na wskazany adres Borek Stary 5, 36-020 Tyczyn (woj. podkarpackie) w godz. 9:00-17:00 w dniach roboczych, na koszt Wykonawcy. Dostawa zostanie potwierdzona dwustronnym protokołem zdawczo-odbiorczym. Część V - Zakup i dostawa niszczarki. Przedmiotem zamówienia dla cz. V jest zakup i dostawa niszczarki wielkogabarytowej. Miejsce użytkowania duże biuro Ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4/80g) min. 19 Niszczone materiały papier, spinacze, zszywki, karty kredytowe, płyty cd/dvd, dyskietki Rodzaj cięcia Ścinki Rozmiar cięcia max. 1,9 mm x 15 mm Poziomy zabezpieczeń (DIN 66399) P-5, O-4, T-5, E-4, F-2 Szerokość szczeliny wejściowej w mm min. 330 Pojemność kosza w litrach min. 145 Średnia prędkość niszczenia w mm/s min. 85 Poziom głośności w dB (bieg jałowy) max. 55 Moc silnika min. 1100 W Gwarancja na urządzenie min. 24 miesiące Waga urządzenia w kg min. 70 Inne Automatyczny START / STOP Przystosowanie do pracy ciągłej system automatycznego oliwienia noży tnących dotykowy wyświetlacz Wykonawca zobligowany jest na własny koszt dostarczyć niszczarkę do siedziby Zamawiającego tj. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów - do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca winien ustalić mailowo z Zamawiającym termin dostarczenia na minimum 2 dni robocze przed datą przywozu sprzętu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30213100-6, 48000000-8, 30237200-1, 37453300-1, 30236110-6, 30191400-8, 32333100-7, 34411000-1, 34300000-0, 44100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa 1 nowego laptopa z akcesoriami - projekt OSS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3129.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InFast sp. z o.o.
Email wykonawcy: infast@infast.com.pl
Adres pocztowy: ul. Legionów 31, 35-111 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-111
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3396.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3396.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3396.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla części I zamówienia i tym samym uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest małym przedsiębiorcą.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa 1 nowego laptopa z akcesoriami - projekt SUMCITYNET.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2336.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InFast sp. z o.o.
Email wykonawcy: infast@infast.com.pl
Adres pocztowy: ul. Legionów 31, 35-111 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-111
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4428.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4428.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4428.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla części II zamówienia i tym samym uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest małym przedsiębiorcą.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14894.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InFast sp. z o.o.
Email wykonawcy: infast@infast.com.pl
Adres pocztowy: ul. Legionów 31, 35-111 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-111
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15916.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15916.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15916.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. III zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla części III zamówienia i tym samym uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest małym przedsiębiorcą.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostarczenie elementów niezbędnych do stworzenia prototypu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18493.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MT. Metale s.c. G. Elert, W. Nielipowicz
Email wykonawcy: info@mtmetale.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 25, 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25779.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25779.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25779.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. IV zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla części IV zamówienia i tym samym uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa niszczarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9344.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DKS sp. z o.o.
Email wykonawcy: m.fracz@dks.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Kowale
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8290.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8290.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8290.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. V zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla części V zamówienia i tym samym uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest średnim przedsiębiorcą.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.