eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Zakup energii elektrycznej na lata 2020- 2021 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220640-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu: Zakup energii elektrycznej na lata 2020- 2021 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588804-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68 tel 32 627 73 38
Przedszkole Samorządowe nr 4 w Libiążu, ul. Wańkowicza 1a, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 77 92
Szkoła Podstawowa nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 12 13
Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 12 03
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarsak 2, 32-590 Libiaż, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 31 67
Zespól Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 14 21
Przedszkole Samorządowe nr 1 z Oddziałami integracyjnymi w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż NIP 628 226 01 68
Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68, TEl 32 627 73 36
Przedszkole Samorządowe nr 2 w Libiążu, ul. Przedszkolna 10, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 41 11
Miejska Biblioteka Publiczna w Libiążu, ul. Górnicza 11, 32-590 Libiąż, NIP 628 21 59 788 , tel 32 627 75 77
Szkoła Podstawowa nr 2 w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż, NIP 628 226 01 68, tel 32 627 12 22


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 35701067700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 277 338, e-mail zamowienia@mzalibiaz.pl, faks 326 277 338.
Adres strony internetowej (url): www.zmk.libiaz.pl ( zakładka zamówienia publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie udzielone jest w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Upoważnionym do przeprowadzenia postępowania jest Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej na lata 2020- 2021 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZMK.AMK.251.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup energii elektrycznej na lata 2020- 2021 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż, w ramach zamówienia wspólnego. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 11 odbiorców (odrębnych zamawiających) tj. do 28 punktów poboru energii elektrycznej. Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie realizacji zamówienia wynosi: 1 672 849 kWh Przewidywana ilość dostarczonej energii elektrycznej w kWh na okres 2020-2021wynosi: - taryfa B21 całodobowa,320 0000 kWh - taryfa C11, całodobowa,861 617 kWh - taryfa C21, całodobowa, 490 832kWh - taryfa G11, całodobowa, 400 kWh Razem: 1 672 849 kWh Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ 2.Wykonawca sprzedaje a odbiorca ( zamawiający) kupują energię elektryczną do punktów Poboru Energii (zwanej dalej w treści umowy: PPE) wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ tj. wykazie odbiorców i punktów poboru energii elektrycznej. 3.Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy ( zamawiającego), z tym, że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie w przypadku zakupu mniejszej niż prognozowana ilość energii elektrycznej. 4.Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczania energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 8 określona jest każdorazowo w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja. 5. Umowy dystrybucyjne do punktów poboru od nr 1 do nr 16 oraz od nr 19 do nr 28 w załączniku nr 8 do SIWZ zawarte są do 31.12.2019 r. i nie wymagają wypowiedzenia. Poszczególni odbiorcy (zamawiający) samodzielnie zawrzą umowy dystrybucyjne. Wykonawca dokona czynności na rzecz mocodawcy wynikających z pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 2 do umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6.Umowa dystrybucyjna dla punktu 18 w załączniku nr 8 do SIWZ ( Miejska Biblioteka Publiczna w Libiążu) zawarta jest na czas nieokreślony. Wykonawca dokona czynności na rzecz mocodawcy wynikających z pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 2 do umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7.Punkt 17 w załączniku nr 8 do SIWZ tj. budynek komunalny w Libiążu, ul. Piłsudskiego 22 jest nowym punktem odbioru. Gmina Libiąż otrzymała od Operatora Systemu Dystrybucyjnego Tauron Dystrybucja warunki przyłączenia do sieci i dostawę energii elektrycznej o mocy przyłączeniowej 32 kW. Szacuje się, że do końca października 2019 r. zostanie zawarta umowa przyłączeniowa i umowa dystrybucyjna z Tauron Dystrybucja. Wykonawca dokona czynności na rzecz mocodawcy wynikających z pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 2 do umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 8.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie umów zawartych odrębnie przez poszczególnych odbiorców (zamawiających) wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. 9.Energia elektryczna nabywana na podstawie zawartych umów odrębnie dla każdego odbiorcy (zamawiającego) używana będzie na potrzeby budynków komunalnych administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych gminy Libiąż (9 placówek oświatowych). 10.Dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zostaną przekazane wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu w formie pisemnej i elektronicznej ( arkusz Excel). Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: -dokonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, -terminowego złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu niniejszej umowy na sprzedaż energii elektrycznej, -pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia, -niezwłocznego informowania odbiorcy końcowego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania przedmiotu umowy lub jakichkolwiek innych mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy. Termin wykonania umowy: od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 583824.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy: anna.strzemieczna@gkpge.pl
Adres pocztowy: Marsa 95
Kod pocztowy: 04-470
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 718103.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 718103.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 742383.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.