eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510220419-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553591-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540128673-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.16.2020.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego obiektu mostowego mająca na celu zmianę geometrii drogi powiatowej nr 1929G na przedmiotowym odcinku, z jednoczesnym zwiększeniem nośności obiektu mostowego do 40t. Inwestycja swoim zakresem obejmuje ? Przygotowanie drogi objazdowej drogami wewnętrznymi wraz z organizacją ruchu; ? Przebudowę istniejącego obiektu mostowego, Podstawowe parametry techniczne obiektu: * nośność kl. B wg PN-8/S-10030 * długość całkowita 26.997m * rozpiętości przęseł 7.40m + 11.28m + 7.40m * szerokość całkowita 11.05m, w tym: * jezdnia 7.00m, z jednostronnym spadkiem poprzecznym 3% * pobocze techniczne 1.10m, z jednostronnym spadkiem poprzecznym 4% * chodnik z ciągiem pieszym o szerokości 2.95m ? Przebudowę układu drogowego wraz z budową konstrukcji towarzyszących Podstawowe parametry drogi : * Klasa techniczna drogi Z * Prędkość projektowa Vp = 40 km/h * Przekrój poprzeczny 1x2 * Szerokość jezdni 6.0 m * Pochylenie poprzeczne jezdni 2.0 % * Kategoria ruchu KR3 * Obciążenie docelowe konstrukcji nawierzchni 100 kN/oś ? Przebudowę urządzeń odwodnienia drogi ? Przebudowę urządzeń teletechnicznych; ? Przebudowę urządzeń elektroenergetycznych w tym : * Oświetlenie drogowe * Przebudowa linii napowietrznej i telekomunikacyjnej; - Budowa kanału technologicznego; Szczegółowy opis projektowych rozwiązań technicznych znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji; UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w systemie pracy wielozmianowej oraz w dni wolne od pracy. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wycinki 2 drzew w osłonie ornitologicznej. Wykonawca ma obowiązek utrzymania objazdu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem terminu zakończenia robót i planowanych faktur częściowych - w terminie 7 dni po podpisaniu niniejszej umowy; 2) protokolarnego przejęcia placu budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie wskazanym w §2 ust.3 umowy, 3) prowadzenie dziennika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 4) prowadzenie robót w systemie pracy wielozmianowej oraz w dni wolne od pracy; 5) złożenia w PINB zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych jak również uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 6) dostosowanie i przygotowanie objazdu drogami wewnętrznymi zgodnie z dokumentacją projektową; 7) oznakowanie dróg i placu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy obiektu; 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej i geologicznej podczas prowadzenia robót; 9) w razie zaistnienia takiej konieczności zapewnienia pełnej obsługi archeologicznej przez osobę posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 37e ustawy o Ochronie Zabytków; 10) powiadomienie z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem gestorów sieci oraz inne instytucje zarządzające infrastrukturą znajdującą się w obszarze prowadzenia prac o zamiarze prowadzenia robót ; 11) zabezpieczenia placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki robót, 12) terminowego wykonania robót, 13) wycinki drzew w osłonie ornitologicznej; 14) w razie zaistnienia takiej konieczności Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód na wejście w teren od zarządców infrastruktury technicznej oraz powiadomienia ich o robotach; 15) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i ofertą Wykonawcy oraz z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, 16) dokonanie wpisów po zakończonych robotach do książki obiektu mostowego; 17) zapewnienia przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, 18) przygotowania planu BIOZ , z przekazaniem 1 egz. Zamawiającemu; 19) przestrzegania zatwierdzonego planu BIOZ; 20) zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiednich kierowników robót; 21) zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających, zgodnie z postanowieniami § 7 niniejszej umowy, 22) zgłaszania Zamawiającemu do odbioru wykonanych robót częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestnictwo w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcie stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy; 23) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego oraz uczestnictwo w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcie stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy; 24) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 25) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie na bieżąco terenu robót w należytym stanie a także doprowadzenia do należytego stanu i porządku placu budowy po zakończeniu prac, 26) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 27) pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania, utrzymywania i zorganizowania placu budowy ; 28) zorganizowanie terenu budowy i jej zaplecza, w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt- tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: a) punktu poboru energii elektrycznej; b) punktu poboru wody ; c) zaplecza socjalno-magazynowego; d) kontenera na wywóz nieczystości stałych i płynnych; e) ogrodzenia terenu budowy wraz z niezbędnym oznakowaniem (tablice informacyjne, tymczasowe urządzenia, znaki itp.); 29) użycia wszelkich kroków zapobiegawczych niezbędnych do zabezpieczenia praw właścicieli posesji przylegających do terenu budowy; 30) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na odbiór końcowy 2 egz. dokumentacji powykonawczej dla wszystkich branż zatwierdzonej podpisem inspektora nadzoru w tym m.in.: ? dokument potwierdzający złożenie w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z kopią inwentaryzacji powykonawczej; ? komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami zaakceptowanymi przez uczestników procesu inwestycyjnego, zgodnej z Ustawą Prawo Budowlane; ? oryginał Dziennika Budowy; ? oświadczenie Kierownika Budowy zgodnie z art.57 ust.1 pkt.2 lit. a i b Prawa Budowlanego; ? oświadczenie autora projektu o zgodności wykonanych robót z projektem; ? wszelkie atesty na materiały, wyniki badań m.in. wody, protokoły badań i sprawdzeń, gwarancje urządzeń; ? protokoły odbiorów technicznych przebudowanej infrastruktury od gestorów sieci, protokoły odbiorów terenu wskazanych w uzgodnieniach oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu ; ? protokół z obowiązkowej kontroli obiektu budowlanego przeprowadzonej przez PINB; ? decyzja PINB o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego; ? dokumentacja powykonawcza w wersji elektronicznej zgodna z wersją papierową - 1 kpl. dla wszystkich branż (format pdf). 31) dostarczenia zarejestrowanej w ZUDP dokumentacji, niezwłocznie po jej utrzymaniu, nie później jednak niż 1 m-c od dnia podpisania protokołu końcowego; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ). 4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: ? Projekt zagospodarowania terenu; ? Projekt przebudowy mostu; ? Projekt przebudowy drogi; ? Projekt odwodnienia drogi (budowa kanalizacji deszczowej); ? Projekt przebudowy urządzeń elektroenergetycznych; ? Projekt przebudowy urządzeń teletechnicznych; ? Specyfikacje techniczne - mostowa, drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna, teletechniczna; ? Przedmiar robót; ? Projekt przebudowy dróg wewnętrznych (objazd); ? Projekt tymczasowej organizacji ruchu; 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy w tym m.in: wykonywanie robót ogólnobudowlanych (tj. instalacyjnych- elektrycznych, teletechni-cznych i sanitarnych, prace ziemne ręczne i mechaniczne, prace montażowe); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umow. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wprowadzenie robót zamiennych lub zaniechanych jest możliwe jeśli: ? stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, ? wystąpienia niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, ? w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. ? w wyniku stwierdzenia iż poszczególne elementy przewidziane do wymiany są w dobrym stanie technicznym umożliwiającym dalszą eksploatację; 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45221111-3


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233260-9, 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6595142.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sikorskiego 2c
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3535180
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3535180
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6027078.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.