eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510219999-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

KZB Legionowo Spółka z o.o.: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590000-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-18/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach i na terenach gminnych zarządzanych i administrowanych przez KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o. zgodnie z zakresem czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Wykaz terenów i budynków z podaniem metrażu powierzchni sprzątanej stanowi załącznik nr 2 do umowy. 1) Przez powierzchnię sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnię klatek schodowych, korytarzy, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów i wc), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. W przypadku wyjątkowego utrudnienia z otwarciem okien zamawiający zleca otwarcie okien ekipie konserwacyjnej. 2) Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, jezdni osiedlowych, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych. 3) Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną należy rozumieć powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Do obowiązków sprzątającego będzie również należało koszenie trawy. Utrzymanie w czystości terenów zielonych odbywać się będzie wg potrzeb. Koszt wywozu zmiotek obciążać będzie zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany jest, w celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania zamówienia, do zapewnienia niezbędnych do utrzymania czystości środków czystości i sprzętu, w tym w okresie zimowym dysponowanie mechanicznym sprzętem do odśnieżania jezdni wewnątrzosiedlowych. 5) Zamawiający zapewni w miarę możliwości pomieszczenie dla dozorcy. 6) Zamawiający wprowadzi dziennik kontroli prawidłowego wykonania zamówienia, w którym wpisywane będą uwagi i zalecenia obu stron. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług oraz do wydawania doraźnych poleceń osobom zatrudnionym bezpośrednio przy realizacji zamówienia, co do sposobu, częstotliwości, kolejności i czasu rozpoczęcia wykonywania zadań. Częstotliwość wykonywanych prac zamawiający może kształtować w przypadku nierzetelnego wykonywania prac. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli administrator stwierdzi złe posprzątanie klatki w budynku, w takim przypadku zamawiający ma prawo wydać polecenie dozorcy, który przeszedł już na następny budynek, ponownego posprzątania klatki, na której stwierdzono uchybienia. Ponadto zamawiający może wydać polecenie dot. systematycznego usuwania śniegu w zależności od warunków atmosferycznych (pkt. 3 zakresu czynności). Systematyczność, a więc częstotliwość usuwania śniegu będzie oceniać (ustalać) zamawiający. Również rozpoczęcie odśnieżania przed godziną 7.00 może ustalić zamawiający. Odbiór (sprawdzanie wykonywanych czynności) odbywać się będzie codziennie przez upoważnionych pracowników administracji. W przypadku stwierdzenia złej jakości prac administrator powiadomi niezwłocznie osobę odpowiedzialną ze strony wykonawcy. Komisyjne sprawdzenie zostanie potwierdzone wpisem do książki kontroli. Protokół odbioru prac porządkowo - czystościowych zostanie sporządzony po upływie m-ca obrachunkowego, nie później niż w trzecim dniu następnego m-ca, na podstawie dziennika kontroli. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 10 osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności polegające na utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych, 3. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w Załączniku nr 2 do Umowy pn. "Wykaz Pracowników świadczących Usługi", które zostały wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, zwane dalej "Pracownikami świadczącymi Usługi". 4. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący Usługi będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2019 r. poz. 1040, ze zm.), zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90612000-0, 77314100-5, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291303.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Baros Group Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. B. Roi 2/36
Kod pocztowy: 05-119
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311189.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311189.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 542481.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.