To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-15
Ogłoszenie nr 510219882-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe: Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582505-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 13037770600000,
ul. 17 Stycznia
7,
06-400
Ciechanów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 6723485, e-mail
ewasmolinska@ciechanow.powiat.pl, faks
236 722 945.
Adres strony internetowej (url): http://stciechanow.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WO-ZPI.272.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Wytyczne do zakresu realizacji projektu budowlanego - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Część nr 1 - Część korytarza oraz pomieszczenia wg projektu od nr 15 do nr 26; Część nr 2 - Sala obsługi wraz z informacją główną - pomieszczenia wg projektu od nr 2 do nr 10; Część nr 3 - Hol 1; Część nr 4 - Toalety - pomieszczenia wg projektu od nr 11 do nr 14 wraz z częścią korytarza. 3.Wszelkie prace muszą być wykonywane w danej Części w taki sposób, aby nie zakłócały realizacji robót w pozostałych Częściach, a w szczególności Wykonawca każdej z Części zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonych prac oraz bezpieczeństwa terenu budowy dla pracowników, interesantów oraz innych użytkowników czynnego budynku Starostwa z możliwości korzystania z ciągów komunikacyjnych, klatki schodowej, dostępu do windy, dostępu do wejścia i wyjścia z budynku przez cały okres trwania robót; 2) zapewnienia bieżącej obsługi interesantów oraz ciągłości pracy wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa zlokalizowanych w budynku; 3) zabezpieczenia terenu budowy, miejsc składowania materiałów budowlanych, sprzętu, miejsc składowania materiałów pozyskanych z rozbiórki, odpadów (np. gruzu) do czasu ich wywozu lub utylizacji przez cały czas trwania robót. 4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót dla Części nr 1, 2, 3 i 4 został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Wytycznych do zakresu realizacji projektu budowlanego - Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45432100-5
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45432110-8, 45432120-1, 45421000-5, 45430000-0, 45432210-9, 45421146-9, 45432000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45421160-3, 45331210-1, 45342000-6, 45111300-1, 45300000-0, 45330000-9, 45317300-5, 45311100-1, 45311200-2, 45311000-0, 45310000-3, 45314320-0, 45314200-3, 45314100-2, 45314000-1, 45312000-7, 45314300-4, 45311100-1, 45431100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część korytarza oraz pomieszczenia wg projektu od nr 15 do nr 26 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Cena oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PREMIUM" Marcin Pijanowski, ul. Warszawska 1706-456 Ojrzeń, wynosi 1 242 300,00 zł, a zatem przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, a którą odczytał bezpośrednio przed otwarciem ofert tj. 600 000,00 zł brutto. Powyższe wyczerpuje przesłankę unieważnienia Części Nr 1 postępowania z przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sala obsługi wraz z informacją główną - pomieszczenia wg projektu od nr 2 do nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
272719.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PREMIUM" Marcin Pijanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
455592.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Hol 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155839.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PREMIUM" Marcin Pijanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Toalety - pomieszczenia wg projektu od nr 11 do nr 14 wraz z częścią korytarza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116879.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PREMIUM" Marcin Pijanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- Dostawa materiałów okulistycznych
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
- Zakup i dostawa ziemniaków
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.