eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-15

Ogłoszenie nr 510219382-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.

Miasto i Gmina Serock: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590814-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku usługowego celem zmiany sposobu użytkowania na placówkę Klub "Senior+" w miejscowości Szadki, gmina Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ART INDUSTRY Elżbieta Leszczyńska, ul. Warszawska 116, 05 - 119 Michałów Reginów. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty ziemne: ? wykopy pod wykonanie izolacji ścian fundamentowych. b) roboty rozbiórkowe ? rozbiórka schodów zewnętrznych, podestu i wiatrołapu; ? rozbiórka wewnętrznych ścian działowych; ? rozbiórka zamurowań otworów okiennych pod istniejącymi nadprożami; ? rozbiórka posadzek, c) roboty budowlano-montażowe: ? wykonanie ścian działowych, nadproży; ? wykonanie otworów okiennych i drzwiowych; ? montaż stolarki okiennej i drzwiowej; ? wykonanie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u.); ? wykonanie instalacji elektrycznych w tym montaż osprzętu oraz opraw oświetleniowych; ? roboty wykończeniowe: wykonanie tynków, wykonanie sufitów z płyt g-k podwieszanych na systemowym stelażu, okładzin ścian z glazury, malowanie, wykonanie posadzek wykończonych płytkami podłogowymi i wykładziną winylową, ? wykonanie nowego ocieplenia przegród poziomych i pionowych w tym pokrycia dachowego, obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe), izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych i cieplnych; ? wykończeniem elewacji tynkiem silikonowym. d) dostawa i montaż wyposażenia budynku - sprzęt rtv-agd, meble, sprzęt sportowo - rehabilitacyjny (drabinki, piłki lekarskie, materace) zgodnie z zakresem wskazanym w przedmiarze robót. 3.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.7.1 Zamawiający przewidział wynagrodzenie kosztorysowe w rozumieniu art. 629 kc. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją projektową, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.7.2 W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Przedmiarami robót a dokumentacją projektową, wycenę należy sporządzić w oparciu o przedmiary. Wykonawcę wiąże zakres wskazany w przedmiarach robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45315300-1, 45317300-5, 45311100-1, 45314000-1, 45312310-3, 45317000-2, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 392800.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Tadeusz Głowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 4A lok. 25
Kod pocztowy: 05-100
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 595032.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 595032.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595032.15
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.