eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › "Budowa stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki" w formule zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510219377-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: "Budowa stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki" w formule zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577521-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540165309-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki" w formule zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rir.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa z przebudową stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Zamówienie jest podzielone na dwie części tj.: Część I - Budowa z przebudową stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych. Część II - Budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia w tej części jest budowa z przebudową Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Obrubniki wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej zasilającą projektowaną stację. Wykonawca zaprojektuje nowy budynek SUW wykonany w technologii uprzemysłowionej tj. budynek kontenerowy, montowany z elementów płyt warstwowych, zapewniający odpowiednie warunki cieplno-wilgotnościowe o pow. zabudowy 105 m2 i wysokości pomieszczeń wewnętrznych nim. 3,60 m. Projektowana Stacja Uzdatniania Wody musi osiągnąć parametry tj. wydajności Qhmax= 50 m³/h, Qdśred=1 100 m3/d, możliwość pompowania wody do sieci w ilości 100 m3/h, pompowanie wody dwustopniowe oraz inne szczegółowo wskazane w PFU. 1) W ramach projektu budowlanego Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania wymagane w PFU, jeśli zostaną zachowane wyższe standardy lub nastąpi zmniejszenie kosztów lub poprawa walorów użytkowych budowanych instalacji. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian na każdym etapie wykonywania zadania. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót budowlanych, b) właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) w zakresie niezbędnym do uzyskania "Pozwolenia na budowę" zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz wykonania projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót budowlanych dla przedmiotowej Stacji Uzdatniania Wody celem uzyskania wymaganej wydajności i niezawodności funkcjonowania przedmiotowych obiektów, poprawy parametrów uzdatnianej wody, poprawy właściwości funkcjonalno-użytkowych, poprawy efektywności uzdatniania i dostarczania wody, c) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano-montażowych dla Inwestycji, jaką jest przebudowa stacji uzdatniania wody jw., d) utrzymanie ciągłości "produkcji" i dostaw wody do odbiorców w odpowiedniej ilości i jakości w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, e) uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia, f) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie, g) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia, h) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu pogwarancyjnego, i) uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów pozwalających przekazać obiekt do eksploatacji i użytkowania. 3) Prace projektowe. Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) Projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane obejmujący plan zagospodarowania terenu oraz wszystkie wymagane branże zgodne z zakresem robót dla stacji uzdatniania wody tj. architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, technologiczną, instalacyjną w zakresie instalacji sanitarnych, elektroenergetyczną, AKPiA, i monitoringu do siedziby Referatu Gospodarki Komunalnej w Dobrzyniewie Dużym. Faza projektu budowlanego winna być zakończona uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę o ile okaże się to konieczne i wynika z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, b) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji budowy. Dokumentacja (projekty techniczne) powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego, c) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci, instalacji i obiektów, d) Instrukcje rozruchowe, eksploatacyjne i konserwacji oraz instrukcje BHP i p-poż dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i sytuacjach awaryjnych, e) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy (w tym technologiczne w przypadku zmiany proponowanej technologii załączonej do opracowania), inwentaryzacje uzupełniające oraz ekspertyzy techniczne niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, f) Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu dokumentu przez Zamawiającego, który odmówi jego zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że Dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań Kontraktu, g) Przez okres realizacji robót Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski projektanta, oraz zapewni, że projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego, aż do daty upływu Okresu Zgłaszania Wad. h) Uzgodnienia i decyzje administracyjne. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumenty i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu obiektu do użytkowania. i) Mapy do celów projektowych. Wykonawca, w zależności od rodzaju robót objętych projektem, jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych na tereny i obiekty objęte zakresem robót przewidzianych w Kontrakcie. j) Nadzory i uzgodnienia stron trzecich. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty nadzorów, opinii i sporządzenia dokumentacji wymaganych przez właścicieli obiektów, sieci lub urządzeń. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Inżyniera nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu. k) Projekty i koncepcje Zamawiającego. Przedstawione PFU jest tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadań wchodzących w skład Kontraktu. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań koncepcyjnych i opracowań archiwalnych, poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych, hydraulicznych i konstrukcyjnych dla Zadań wchodzących w skład Kontraktu. l) Dostępność placu budowy. Wszelkie roboty przygotowawcze, tymczasowe, budowlane, montażowe i wykończeniowe będą zrealizowane i wykonane według Dokumentacji Projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Inżyniera i Zamawiającego pod kątem niniejszych wymagań i pozostałych dokumentów Kontraktu oraz uzupełnień i zmian, które zostaną dołączone zgodnie z Warunkami Kontraktu. Zamawiający uznaje, że na etapie przygotowania Projektu Budowlanego Wykonawca uzyskuje wszelkie informacje o dostępie do placu budowy (będącego we władaniu Zamawiającego) i trasach dostępu oraz, że projektuje roboty według pozyskanych informacji. Roboty wykonywane będą na terenie istniejącej stacji uzdatniania wody lub ujęć wody głębinowej zlokalizowanych na wydzielonym geodezyjnie terenie. m) Rozpoczęcie robót. Warunkiem rozpoczęcia Robót w ramach kontraktu jest zatwierdzenie dokumentów Wykonawcy oraz wypełnienie pozostałych wymagań wynikających z Kontraktu. n) Wizytacja terenu budowy. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcy przeprowadzić wizytację Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny (na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko), wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, podstawowe i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych i instalacyjnych jak i przygotowania projektu do uzyskania pozwoleń i niezbędnych uzgodnień. W celu umożliwienia równego dostępu do informacji i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim zapoznania się potencjalnych Wykonawców ze stanem istniejącym i skonfrontowaniu go z zakresem robót przewidzianym w PFU odbędzie się spotkanie potencjalnych Wykonawców z przedstawicielem (-ami) Zamawiającego połączone z wizją lokalną obiektów objętych zakresem robót. Udział potencjalnych Wykonawców w przedmiotowej wizycie nie jest obowiązkowy, jednakże ze względu na złożoność Kontraktu wysoce wskazany. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane jakiekolwiek odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ, jednakże po jej zakończeniu Wykonawca może złożyć zapytania do SIWZ pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Powyższe podyktowane jest koniecznością zachowania w postępowaniu zasady uczciwej konkurencji. o) Roboty budowlane. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody i ujęcia należy prowadzić montując urządzenia posiadające niezbędne certyfikaty, atesty, znak bezpieczeństwa oraz niezbędne dla uzyskania zakładanych efektów ilościowych, jakościowych i ekonomicznych. Zakres robót obejmuje: - Przygotowanie terenu i zaplecza budowy, - Budowa budynku z halą technologiczną, dyżurka, chlorownia, pomieszczenie na agregat prądotwórczy, łazienka oraz pomieszczenie dla obsługi (stacja przewidziana na czasowy pobyt ludzi), 4) Podstawowe urządzenia technologiczne: a) układ sprężonego powietrza - dwie sprężarki o wydajności min. 15,6 m3/h, ciśnienie pracy 11 bar, przetwornik ciśnienia, rozdzielacz sprężonego powietrza z zaworami. Powietrze z rozdzielacza kierowane jest do napowietrzania wody i pneumatyki. b) aerator - napowietrzanie wody będzie się odbywać w aeratorze dynamicznym o parametrach: średnica wewn. 800 mm, ciśnienie pracy 0,6 MPa, typ dynamiczny, objętość pierścieni 1,25 m3. c) filtry uzdatniające wodę - na nich odbywać się będzie filtracja wody. Przewiduje się filtry pośpieszne szt. 3 o pow. F = 2,00 m2 każdy i średnicy 1600 mm z pełnym osprzętem, ciśnienie pracy 0,60 MPa. Filtry będą wypełnione wielowarstwowymi złożami katalicznymi - dobór wysokości warstw na etapie projektu technologicznego. d) dmuchawa powietrza - w obudowie dźwiękochłonnej, wydajność min. 120 m3/h, ciśnienie min. 60 kPa. Dmuchawa służyć będzie do płukania złóż filtracyjnych powietrzem. e) pompa płucząca z osprzętem, wydajność min. 70,0 m3/h, wysokość podnoszenia min. 13,5 m słupa wody. Pompa służyć będzie do płukania złóż wodą uzdatnioną. Wszystkie urządzenia technologiczne wykonane będą ze stali nierdzewnej. f) zbiorniki wyrównawcze - dla wyrównania nierównomierności rozbioru dobowego przewiduje się budowę 2 szt. metalowych zbiorników wyrównawczych (z osprzętem), pojemności całkowitej każdego 150 m3, razem poj. 300 m3 . W zbiornikach zostaną zainstalowane pływakowe oraz hydrostatyczne czujniki poziomu, pozwalające na sterowanie zbiornikami (zabezpieczenie przed suchobiegiem pompowni II st., zabezpieczenie przed przepełnieniem zbiorników). g) zestaw hydroforowy (z kompletnym osprzętem) - do tłoczenia wody do sieci, zasilanie zestawu: zbiorniki wyrównawcze - praca z napływem na ssaniu pomp, ilość pomp w zestawie 6 szt., wydajność pompowania Q = 100 m3/h przy pracy 5 pomp głównych. Wymagane ciśnienie za zestawem P = 0,35 - 0,55 MPa. Typ sterowania: płynne z regulacją obrotów każdej pompy, praca pomp: przemienna, rozruch pomp: łagodny - falownikiem, zabezpieczenie przed suchobiegiem: na wyposażeniu zestawu, sterowanie zestawem poprzez rozdzielnię zasilająco-sterującą ZH. Wszystkie elementy hydrauliczno-mechaniczne zestawu należy wykonać ze stali kwasoodpornej. h) stacja dozująca podchloryn sodu - do dezynfekcji wody, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, na polecenie SSE. Wydajność stacji do 6,0 l/h, wysokość podnoszenia 100 m sł. wody, poj. zbiornika 100 l. Stacja dozująca ustawiona zostanie w wydzielonym pomieszczeniu chlorowni. Na rurociągu - wyjściu wody uzdatnionej z SUW (do odbiorców) należy dodatkowo zamontować lampę antybakteryjną UV. i) zbiornik na wody popłuczne o poj. całkowitej do 60 m3 i konstrukcji żelbetowej. Wody popłuczne po sklarowaniu będą przepompowane pompą wód popłucznych do istniejącego systemu kanalizacyjnego. j) zbiornik na ścieki bytowe - projektuje się zbiornik szczelny bezodpływowy z tworzywa sztucznego o poj. V = 2 m3. k) zbiornik na ścieki z chloratorni - projektuje się zbiornik szczelny bezodpływowy z tworzywa sztucznego o poj. V = 2 m3. l) przewody technologiczne i armatura - wszystkie rurociągi technologiczne wewnątrz wykonać z rur i kształtek stalowych ze stali gatunku 0H18N9, łączonych poprzez spawanie w technologii TIG (w osłonie gazów szlachetnych). Połączenia rozłączne kołnierzowe ze stali nierdzewnej. Przewiduje się następującą armaturę: przepustnice międzykołnierzowe z napędem ręcznym i pneumatycznym, zawory odcinające, zwrotne, elektromagnetyczne. Do pomiaru ilości wody projektuje się przepływomierze elektromagnetyczne (na wodzie surowej, na instalacji wody płuczącej i na wodzie uzdatnionej). m) instalacje sanitarne w stacji: - wentylacja: w hali technologicznej czerpnia i wyrzutnia powietrzna ścienna, w chlorowni wentylacja nawiewno-grawitacyjna oraz mechaniczna wywiewna, zapewniająca 5-krotną wymianę powietrza, przy użyciu wentylatora o wydajności ok. 200 m3/h, -instalacja kanalizacyjna, -instalacja elektryczna i automatyki, ogrzewanie budynku za pomocą grzejników elektrycznych z termostatem do pracy automatycznej, osuszanie powietrza w hali technologicznej za pomocą osuszaczy. n) szafa sterująca pracą stacji - umieszczona będzie w pomieszczeniu stacji. 7) Wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku: SUW, w tym m. in. osuszania, wod-kan, ogrzewania, wentylacji. 8) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego, rozruchu urządzeń, prób eksploatacyjnych i eksploatację próbną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU. 9) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z Klasyfikacją Środków Trwałych, oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania obiektu do użytkowania. 10) Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w PFU. CZĘŚĆ II: 1) Przedmiot zamówienia w części II obejmuje budowę systemu odbioru ścieków bytowych ze Szkoły Podstawowej i doprowadzenie do projektowanej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qd max = 5,0 m3/d. W ramach niniejszego zamówienia zamontowane zostaną następujące urządzenia: zbiornik oczyszczalni ścieków, dwie przepompownie ścieków (do ścieków surowych i oczyszczonych), studzienka rewizyjna, studnia chłonna z filtrem żwirowym z kruszywa płukanego o frakcji od 16 do 30 mm, instalacje: sanitarna i elektryczna. 2) Zamawiający informuje, iż podstawowym warunkiem wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązanie Wykonawcy do takiej organizacji robót, aby była możliwa ciągła dostawa wody do odbiorców o wymaganych parametrach fizyko-chemicznych, bakteriologicznych i odpowiednim ciśnieniu i ilości - spełniająca wymagania wody do spożycia przez ludzi. Wykonawca winien mieć na względzie, iż oczyszczalnia ścieków zapewnia odbiór ścieków bytowych ze Szkoły Podstawowej. 4. Zamawiający wymaga, aby dobór materiałów i urządzeń rozpatrywać w oparciu o PFU - dotyczy wszystkich części zamówienia. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku, gdy w PFU zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w PFU. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w PFU wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 9. Zamawiający za wykonany przedmiot umowy wymaga także udzielenia rękojmi na okres: 5 lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5


Dodatkowe kody CPV: 45342000-6, 45233200-1, 45111300-1, 45223500-1, 45262300-4, 45215000-7, 45261000-4, 45421000-4, 45443000-4, 45255110-3, 45232150-8, 45220000-5, 45332300-6, 45231300-8, 45232460-4, 45330000-9, 45310000-3, 45231400-9, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa z przebudową stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2080000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
Email wykonawcy: realizacja@bartosz.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2490750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2490750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2927769.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części II w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 11.09.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. REMEX Sp. z o. o. ul. Bitwy Białostockiej 6/1, 15-103 Białystok 3 075 369,00 zł 5 lat Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ 2. EMKAN-PRO Krzysztof Murawski Pstrągi Gniewoty 6, 18-300 Zambrów 60 270,00 zł 8 lat Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części II przedmiotowego postępowania tj. 30 750,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). Oferta Wykonawcy REMEX Sp. z o. o., ul. Bitwy Białostockiej 6/1, 15-103 Białystok została odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium. W związku z czym cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy EMKAN-PRO Krzysztof Murawski, Pstrągi Gniewoty 6, 18-300 Zambrów przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 29 520,00 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. "Budowa stacji uzdatniania wody Obrubniki wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki" w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie obejmującym część II zamówienia, której przedmiotem jest Budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w miejscowości Obrubniki. UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.