To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-15
Ogłoszenie nr 510219295-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Gmina Miasto Sieradz: Dostawa pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593551-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.38.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na bioodpady w łącznej ilości 320 sztuk z podziałem na: - 270 sztuk pojemników o pojemności 120 l, - 50 sztuk pojemników o pojemności 240 l. 2. Pojemniki muszą spełniać następujące warunki: a) odpowiadać polskim normom EN 840-1, E-840-2, E840-3, b) posiadać atest PZH o braku negatywnego wpływu na użytkowników, c) posiadać kolor brązowy np. RAL 8002, 8024, 8025, d) wykonanie z tworzywa HD-PE, odpornego na działanie promieniowania UV, niskich i wysokich temperatur, uszkodzenia mechaniczne itp., e) posiadać zintegrowane drugie dno w postaci kratki - rusztu trwale złączonego z pojemnikiem w celu odsączenia odcieku z pojemnika; ruszt powinien być uchylny, a elementy mocowania rusztu nie powinny wymagać interwencji użytkowników ani obsługi podczas normalnej eksploatacji, jak również mycia pojemników. Ruszt musi być tak zamocowany, aby nie wypadał przy wysypywaniu ani myciu, a jednocześnie jego wychylenie ma umożliwić umycie spondej części rusztu, f) posiadać otwory wentylacyjne, g) umożliwiać poprzez swoją konstrukcję (zaczep/obrzeże) ich opróżnianie przy użyciu grzebieniowego mechanizmu załadowczego pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, h) być trwale zamykane i czytelnie oznakowane oraz wyglądać estetycznie, i) posiadać możliwość montażu naklejki oraz transpondera (chipa), tj. w okolicy miejsca na uchwyt grzebieniowy śmieciarki powinno być zlokalizowane gniazdo na transponder o wymiarze 15 mm i 30 mm średnicy; gniazdo powinno posiadać przetłoczenia umożliwiające trwały montaż mechaniczny bez użycia kleju, lepiszczy i zawieszek, j) posiadać koła z pełną oponą gumową, osadzone na osi stalowej, k) posiadać zamykanie (odpowiednią klapę) w celu zabezpieczenia przed dostępem do wód opadowych, przy czym klapa powinna posiadać dystanse umożliwiające wentylowanie zawartości. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest PZH potwierdzający, że oferowane pojemniki nie mają negatywnego wpływu na użytkowników. W przypadku, gdy atest PZH traci ważność w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać nowy atest PZH i przedstawić go Zamawiającemu. 5. Dokładny termin dostawy pojemników wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35440.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SSI SCH?FER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45146.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- "ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE O POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.