eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Wykonanie robót budowlanych p.n.Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie realizowanych realizowanych w ramach projektu "Rewitalizacja Włodawy" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-14

Ogłoszenie nr 510218639-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.

Burmistrz Włodawy: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie realizowanych realizowanych w ramach projektu "Rewitalizacja Włodawy" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projektu "Rewitalizacja Włodawy" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577855-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Włodawy, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (082) 57 21 444, e-mail pb@um.wlodawa.pl, faks (082) 57 22 454.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wlodawa.eu , www.wlodawa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie realizowanych realizowanych w ramach projektu "Rewitalizacja Włodawy" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPA.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie" realizowane w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Włodawy" z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 3.1.1. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w centralnej części miasta na nieruchomości: Park miejski - działka nr 1035 przy ul. Kościuszki we Włodawie; kanalizacja deszczowa - działka nr 1036 i 1056, przez które biegnie trasa kanalizacji deszczowej do sieci kanalizacyjnej w ul. Spokojnej. 3.1.2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m. in.: 1) Roboty na zniszczonej nawierzchni trawiastej z wyrównaniem powierzchni i uzupełnieniem ubytków. 2) Przebudowa alejek (chodników) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podbudowie z chudego betonu. 3) Przebudowa kanalizacji deszczowej - z wykonaniem dodatkowych kratek ściekowych tak by wody opadowe odbierane były z całej powierzchni parku i odprowadzone do sieci kanalizacyjnej w ul. Spokojnej. 4) Przebudowa ogrodzeń z dostosowaniem wizualnym do istniejącego otoczenia oraz spełniającego warunki umocnienia dużych różnic powierzchni terenu. 5) Roboty związane z nasadzeniami, w szczególności z drzewostanem polegające na: a) dokładnym leczeniu i pielęgnacji egzemplarzy rokujących dalszą wegetację; b) dodatkowe nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył nasadzenia objęte przedmiotem zamówienia w szczególności drzewa i krzewy w sposób, który osłoni je przed ewentualnym uszkodzeniem podczas koszenia trawników. d) Istniejące zieleńce, drzewa i krzewy należy zabezpieczyć przed ich ewentualnym zabrudzeniem i zniszczeniem podczas robót, a po zakończeniu robót pozostawić w stanie niepogorszonym. 6) Budowa i montaż urządzeń technicznych parku i placu zabaw. a) Ławka żeliwna z ozdobnymi okuciami - 12 szt. b) Urządzenia placu zabaw ba) bujak sprężynowy wykonany w kształcie "Koguta"- 1 szt. bb) bujak sprężynowy wykonany w kształcie "Konika" - 1 szt. bc) karuzela z kierownicą (2 ławki) - 1 szt. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikaty lub atesty zgodne z obowiązującymi normami Europejskimi PN-EN. 7) Wykonanie oświetlenia elektrycznego całego terenu: latarnia parkowo - ogrodowa - 6 szt. z oprawą oświetleniową LED. UWAGA! Zamawiający dopuszcza obniżenie wysokości latarni z zaproponowanych w dokumentacji technicznej 5m (latarnia uliczna) na 3,5m (latarnia parkowo-ogrodowa) z jednoczesną zmianą oprawy (również stylizowana na historyczną) po uprzednim uzgodnieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie, oddział w Chełmie. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca, np. spełnienie warunków określonych w decyzji Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków z dnia 14 grudnia 2010 roku, znak: IN.II/4018/W-689/1552/10 wraz ze stanowiskiem do w/w decyzji z dnia IN.II.5183.16.1.2018 z dnia 03.07.2018r. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 zawierającym: dokumentację projektową, przedmiary robót (stanowiące opracowania pomocnicze), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA! W związku z wcześniejszą realizacją inwestycji polegającej na przebudowie ul. Spokojnej odcinek kanalizacji deszczowej oznaczonej na PZT - rys. nr 1 Projektu budowlano-wykonawczego Sk-S5 o długości 36 m został już wykonany i nie ujęty w przedmiarach robót. 9)Postanowienia dodatkowe: - Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej w skrócie "SIWZ" stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje Wykonawcę i Zamawiającego podczas całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w trakcie jego realizacji. - Modyfikacje SIWZ, zapytania Wykonawców w sprawie treści SIWZ i udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ. - Wszystkie prace mają być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż. - Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w oparciu o: a) Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614); b) Ustawę z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067); c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. poz. 2183). - Wykonawca prowadzący cięcia pielęgnacyjne w okresie lęgowym ptactwa tj. od 1 marca do 15 października zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt, przed przystąpieniem do prac dokona bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich. W przypadku obecności czynnych gniazd ptasich cięcia pielęgnacyjne drzew, na których znajdują się gniazda, należy zrealizować po okresie lęgowym. 3.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. 3.1.5 Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest także do zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny. 3.1.6 Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych pochodzących m. in. z wycinki i pielęgnacji drzew, z terenu inwestycji i ich utylizowania. 3.1.7 W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 3.1.8 Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp - w przypadkach wątpliwych (np. rozbieżności, braki, ewentualne wady dokumentacji i przedmiarów) - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 3.2. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia lub którymkolwiek z dokumentów składających się na dokumentację projektową nazw producenta, produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). - W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, że zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. - Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w tych normach. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45236290-9


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45000000-7, 45113000-2, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 665000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WZURiB Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmska 94
Kod pocztowy: 22-200
Miejscowość: Włodawa
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 817950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 817950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1246721.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.