eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019)" oraz "Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 510218059-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Miasto Gmina Międzylesie: Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019)" oraz "Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591727-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gmina Międzylesie, Krajowy numer identyfikacyjny 53062000000000, ul. pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 126 327, e-mail urzad@miedzylesie.pl, faks 748 126 126.
Adres strony internetowej (url): https://miedzylesie.ezamawiający.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019)" oraz "Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITiG.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019)" oraz "Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.)" 1. Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi gminnej w Nowej Wsi na działce nr 201cz., zniszczonej w czasie intensywnych opadów deszczu w dniu 05.06.2019 r. Projekt przewiduje wzmocnienie istniejącej podbudowy, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, przebudowę zjazdów, remont przepustów i elementów odwodnienia. Opis stanu istniejącego Droga ma długość 682 m, rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3269 i przebiega przez miejscowość Nowa Wieś. Droga na całym odcinku posiada nawierzchnię tłuczniową która jest w złym stanie technicznym. W wielu miejscach nawierzchnia jest zniszczona, elementy odwodnienia są zamulone lub ich brak. Występują podłużne koleiny i poprzeczne nierówności. Droga posiada przekrój szlakowy a przebieg stokowy na całej długości. Urządzenia obce występują. Zakres prac Droga wykonana będzie w obrębie działki będącej własnością Gminy Międzylesie i w granicach istniejącego pasa drogowego. Inwestorem zadania jest Gmina Międzylesie. Zgodnie z wybraną koncepcją przebieg projektowanych dróg prowadzony jest po istniejącym terenie i na wysokości zbliżonej do rzędnych terenu niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych. Zakres prac obejmie: o Wykonanie remontu elementów odwodnienia o Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod jezdnię i zjazdy o Wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod poszerzenia jezdni o Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm na poszerzeniach jezdni o grubości 20 cm o Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm pod jezdnię, poszerzenia jezdni i na zjazdach o grubości 20 cm o Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubość 4 cm warstwa wiążąca o Nawierzchnia z masy betonu asfaltowego grubość 4 cm warstwa ścieralna o Wykonanie poboczy z mieszanki kamiennej o grubości 20 cm Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni 3,00 m i szerokości korony 7,00-9,00 m. Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie: o Szerokość jezdni - 3,00 m o pobocza szerokość 0,75 m, spadek poprzeczny do 6-8% Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2%. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0% do 4%. Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2% spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na lukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. Dla prawidłowego funkcjonowania odwodnienia zaprojektowano oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych oraz remont istniejących przepustów pod drogą i pod zjazdami. Załącznikiem ukazującym obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokość, jest Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt Budowlany. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa Załącznik nr 6 do SIWZ - Przedmiar Robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi gminnej w Długopolu Górnym na działkach nr 174/6 i 11cz., zniszczonej w czasie intensywnych opadów deszczu w dniu 29.06.2020 r. Projekt przewiduje wykonanie podbudowy, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, przebudowę zjazdów i elementów odwodnienia. Opis stanu istniejącego Odcinek drogi ma długość 237 m, rozpoczyna się w km 0+013 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 119953D i przebiega przez miejscowość Długopole Górne. Droga na całym odcinku 0+013 - 0+250 posiada nawierzchnię tłuczniową która jest w złym stanie technicznym. W wielu miejscach nawierzchnia jest zniszczona, elementy odwodnienia są zamulone lub ich brak. Występują podłużne koleiny i poprzeczne nierówności. Droga posiada przekrój szlakowy a przebieg stokowy na całej długości. Urządzenia obce występują. Zakres prac Droga wykonana będzie w obrębie działek będących własnością Gminy Międzylesie i w granicach istniejącego pasa drogowego. Inwestorem zadania jest Gmina Międzylesie. Zgodnie z wybraną koncepcją przebieg projektowanych dróg prowadzony jest po istniejącym terenie i na wysokości zbliżonej do rzędnych terenu niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych. Zakres prac obejmie: o Wykonanie remontu elementów odwodnienia o Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy o Wykonanie koryta o głębokości 10-30 cm pod jezdnię i zjazdy o Wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej pod jezdnię o grubości 20 cm o Wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką kamienną 0-63 mm o średniej grubości 10 cm o Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W grubość 4 cm warstwa wiążąca o Nawierzchnia z masy betonu asfaltowego AC8S grubość 4 cm warstwa ścieralna Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni 3,00 m i szerokości korony 5,00-6,00 m. Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie: o Szerokość jezdni - 3,00 m o pobocza gruntowe szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8% Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2%. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0% do 5%. Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2% spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na lukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. Załącznikiem ukazującym obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokość, jest Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt Budowlany. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar Robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na obiekcie wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia rozpocznie się po wdrożeniu zmian w organizacji ruchu na obszarze drogi objętym robotami budowlanymi. W okresie wyłączenia przedmiotowego odcinka z ruchu, na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości bądź dróg bocznych do nich prowadzących. Prace ziemne można rozpocząć po pełnym zidentyfikowaniu urządzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej, ich oznakowaniu i zabezpieczeniu. W przypadku natrafienia w czasie robót na nie ujęte dokumentacją lub inwentaryzacją projektową urządzenia podziemne, należy przerwać roboty, zabezpieczyć wykop i powiadomić zamawiającego i odpowiednie jednostki. Roboty ziemne w zakresie odwodnienia drogi należy prowadzić "pod górę", odpowiednio do niwelety terenu, tak aby cały czas możliwy był swobodny odpływ wód. Odbioru wykonania przedmiotu zamówienia dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie. Protokół odbioru końcowego będzie uzupełniony kompletem dokumentacji przewidzianej zakresem wykonania przedmiotu zamówienia. Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276), art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 nr 92, poz. 881). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych. Na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości i zagród wiejskich bądź dróg bocznych do nich prowadzących. 4. Osoby realizujące przedmiotowe zadanie: 4.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 3 osób wykonujących roboty budowlane. 4.2. Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług określonych powyżej oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych usług na rzecz spółki. 4.3. Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę, sporządzonych w sposób uniemożliwiający odczytanie danych wrażliwych, tj. adresu zamieszkania, numeru PESEL, wysokości wynagrodzenia itp., zawartych z ww. pracownikami, przy pomocy których będzie on realizował umowę. 4.4. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umowy z każdym nowym pracownikiem, mającym realizować przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. 4.5. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień i/lub złożenia dodatkowych dokumentów w powyższym zakresie. 4.6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233000-8, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej wraz z przepustami i zjazdami cz. dz. nr 201 Nowa Wieś (intensywne opady deszczu czerwiec 2019)" oraz "Przebudowa drogi gminnej na dz. 174/6, cz. 11 w Długopolu Górnym (intensywne opady deszczu w dniu 29.06.2020 r.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 415896.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAR TRANS TRANSPORT HANDEL Przemysław Parasiewicz
Email wykonawcy: par-trans@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 5
Kod pocztowy: 57-500
Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430090.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430090.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439450.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.