To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-13
Ogłoszenie nr 510217768-N-2019 z dnia 13-10-2019 r.
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.: wykonanie badań laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537576-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10055873300000,
ul. ul. Jana Pawła II
35,
97-200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 257 235, e-mail
centrum@tomaszow.org.pl, faks
447 257 251.
Adres strony internetowej (url): szpitalwtomaszowie.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
szpitalwtomaszowie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie badań laboratoryjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/15/Sp./2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest świadczenie usług w zakresie diagnostyki laboratoryjnej dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim. 1. Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu laboratoryjnego koniecznego do pobierania materiału, zgodnie ze specyfiką badania, w ilościach odpowiednich do ilości zleconych badań. 2. Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do dostarczenia załączników i druków zlecenia badania zgodnie ze specyfiką badania. 3. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do dostarczenia wyników badań w terminie zgodnym z czasem podanym w formularzu ofertowym, oraz udostępnienie wyników online, a także przekazania wyników pilnych faksem. Każdy wynik w formie papierowej musi być autoryzowany przez diagnostę laboratoryjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Przyjmujący zamówienie ma obowiązek dostarczyć metodykę badań, wymagany dla testu rodzaj materiału, zakres wartości referencyjnych poszczególnych testów oraz warunków przechowywania próbek do czasu ich odbioru przez Przyjmującego zamówienie. O każdej zmianie Przyjmujący zamówienie niezwłocznie powiadamia Zamawiającego na piśmie. 5. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do dostarczania wraz z comiesięczną fakturą zestawienia wykonanych badań, zawierający imienny wykaz pacjentów, rodzaj badania oraz oddział i lekarza zlecającego badania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizytacji w pracowni wykonującej zlecone badania, celem potwierdzenia zgodności sposobu i metod wykonania badania z metodyką dołączoną do oferty. 7. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do zapewnienia personelu o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i posiadających uprawnienia do wykonywania zleconych badań, oraz aparatury badawczo- pomiarowej pozwalającej na wykonanie zleconych badań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 21.04.2006r. "w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne". 8. Przyjmujący zamówienie oświadcza, że ponosi pełną odpowiedzialność prawną za poprawność wykonywanych badań. 9. Przyjmujący zamówienie ma obowiązek uczestniczenia w ogólnopolskich lub międzynarodowych kontrolach jakości badań, będących przedmiotem zamówienia i przedstawi certyfikaty uczestnictwa w tych kontrolach. 10. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do przedstawienia ewentualnych podwykonawców zleconych badań. 11. Przyjmujący zamówienie wykonuje co najmniej 400 tys. badań rocznie w zakresie badań, oraz ma doświadczenie w prowadzeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia dla jednostek służby zdrowia na terenie Polski. 12. Przyjmujący zamówienie ma obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w aktualnych przepisach prawnych. 13. Przyjmujący zamówienie jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do identyfikacji dodatniego posiewu krwi beztlenowej. 16. Zaoferowana usługa musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymagań spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 17. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. 18. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19765.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Synevo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19335.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
312694.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Synevo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
312694.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
- Remont DP 4332E ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.