To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-11
Ogłoszenie nr 510217729-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.
Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu: Roboty budowlane - remont dachu ze świetlikiem oraz remont pokrycia dachu wieży w zabytkowym gmachu Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto
w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587096-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070597800000,
ul. ul. Młyńska
,
61-729
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-61 647 34 44, e-mail
przetargi@poznan-staremiasto.sr.gov.pl, faks
0-61 647 34 41.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - remont dachu ze świetlikiem oraz remont pokrycia dachu wieży w zabytkowym gmachu Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):49/SRSM/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu ze świetlikiem oraz remont pokrycia dachu wieży w zabytkowym gmachu Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a. 2. Przedmiot zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: a. Dokumentacja techniczna: ? branży budowlanej - załącznik nr 8 do SIWZ, b. Przedmiar robót: ? branży budowlanej - załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Zakres przedmiotu Umowy: Realizacja poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia polegać będzie między innymi na: A. W zakresie remontu dachu ze świetlikiem: a. Demontażu pokrycia oraz obróbek z blachy, b. Demontażu pokrycia z papy (dwie warstwy), c. Demontażu gąsiorów ceramicznych, d. Wymianie deskowania, wraz z krokwiami i elementami konstrukcyjnymi (impregnowanie), e. Wykonaniu pokrycia dwuwarstwowego z papy termozgrzewalnej, f. Ułożeniu membrany, g. Wykonaniu nowego pokrycia z blachy płaskiej tytanowo-cynkowej na podwójny rąbek stojący, h. Wykonaniu nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej kominów i wyłazu dachowego, i. Wymianie części poliwęglanu komorowego w świetlikach dachowych, j. Wymianie części uszczelek i listew dociskowych do płyt z poliwęglanu, k. Czyszczeniu przez szczotkowanie całej konstrukcji dachowej stalowej, l. Odtłuszczeniu całej konstrukcji dachu, m. Dwukrotnym malowaniu całej konstrukcji dachu, n. Dostawie i montażu drabiny stalowej mocowanej do ściany z obręczą ochronną do wyłazu dachowego przy świetlikach, o. Demontażu i ponownym montażu nowej instalacji odgromowej. UWAGA! W trakcie prowadzenia prac remontowych dachu ze świetlikiem należy zabezpieczyć przestrzeń pomiędzy świetlikiem zewnętrznym (remontowanym) a świetlikiem wewnętrznym w sposób uniemożliwiający uszkodzenie świetlika wewnętrznego co w konsekwencji zagrażałoby zdrowiu i życiu osób poruszających się po holu na parterze budynku oraz galeryjkach znajdujących się na 1 oraz 2 piętrze budynku. B. W zakresie remontu wieży: a. Demontażu pokrycia oraz obróbek z blachy, b. Wymianie deskowania, c. Wykonaniu nowego pokrycia z blachy płaskiej tytanowo-cynkowej na podwójny rąbek stojący, d. Uzupełnieniu brakujących elementów balustrady, e. Czyszczeniu i dwukrotnym malowaniu balustrady, f. Czyszczeniu i dwukrotnym malowaniu masztu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287169.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Renowacyjna Marcin Sobierajski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
353218.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.