To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217353-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Przebudowa pomieszczeń w budynkach biurowych oraz dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń biurowych przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572680-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000,
ul. ul. Rotterdamska
9,
81-337
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6274036, e-mail
przetargi@port.gdynia.pl, faks
58 6274578.
Adres strony internetowej (url): www.port.gdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynkach biurowych oraz dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń biurowych przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZTR-227/27/JG/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń biurowych w budynkach Portowej Straży Pożarnej przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną zgodnie z wielobranżową Dokumentacją projektową "Przebudowy budynku siedziby Portowej Straży Pożarnej oraz nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną", opracowaną przez firmę GARDA sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Plac Kaszubski 15/3 w 2019 i 2020 roku stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ, wraz z dopełnieniem wszelkich formalności związanych z przekazaniem przedmiotu zamówienia do użytkowania; 2) zakup i dostawa (wraz z wniesieniem, ustawieniem, montażem oraz uruchomieniem wyposażenia wyszczególnionego w Projekcie technologicznym będącym częścią Dokumentacji Projektowej) sprzętu oraz urządzeń technologicznych do pomieszczeń biurowych w budynkach Portowej Straży Pożarnej przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni, zgodnie z Projektem Technologicznym część 2 "Przebudowy budynku siedziby Portowej Straży Pożarnej oraz nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną" - opracowanym przez GARDA Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Plac Kaszubski 15/3 w 2019 roku stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) Wykonania robót we wszystkich branżach dotyczących nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni, w tym nie obejmuje: a) budowy fundamentów i słupów stalowych pod konstrukcję lądowiska i hangaru dla dronów; b) budowy lądowiska i hangaru dla dronów oraz schodów zewnętrznych wraz z obudową i furtką; c) budowy lądowiska i hangaru w zakresie przyłączy i instalacji, w tym: przyłącza energetycznego, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, przyłącza telekomunikacyjnego, węzła telekomunikacyjnego, elementów systemu telewizji przemysłowej (CCTV), elementów systemu sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN),elementów systemu kontroli dostępu (KD). 2) Wykonania systemu kamer nasobnych (projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych poz. I.3.7). 3) Wykonania systemu Audio Video w zakresie systemu wizualizacji oraz zintegrowanego systemu sterowania (projekt instalacji teletechnicznych poz. I.3.9 pkt. 1 i 3). 4) Zakupu i dostawy zestawu komputerowego należącego do sieci IT02 (AV) przeznaczonego do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 5) Zakupu i dostawy 11 szt. telefonów biurowych oraz 1 telefonu konferencyjnego przeznaczonych do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-07). 6) Zakupu i dostawy 11 szt.notebook 15" przeznaczonych do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 7) Zakupu i dostawy stacji komputerowej + 2 szt. monitor 24" należącej do sieci IT04 (MILESTONE)przeznaczonej do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 8) Realizacji IT2 (sieć AV),IT6 (sieć VTOL) i IT7 (sieć zewnętrzna). 9) W związku z rezygnacją z systemów i urządzeń wymienionych w ww. pkt. od 2) do 8) należy nie uwzględniać w ofercie kosztów realizacji instalacji dla tych systemów i urządzeń w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych. Natomiast w ofercie należy uwzględnić: a) w miejsce zestawów gniazd WB1 i WB2 należy zainstalować zestawy gniazd ZG1 (zestawy gniazd opisane w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych, rys. E 12), gniazda 2 x RJ 45 należy podłączyć do sieci biurowej IT1,b) w stole sali konferencyjnej należy zainstalować 4 zestawy gniazd DB1 (zestawy gniazd opisane w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych, rys. E-12), gniazda 4 x RJ 45 należy podłączyć do sieci biurowej IT1, c) sterowanie oświetleniem i roletami w sali konferencyjnej zgodnie z projektem instalacji elektrycznych rys. E-16, d) dostosować system nagłośnienia sali konferencyjnej (po wyłączeniu z realizacji zintegrowanego systemu sterowania), 10) W związku z rezygnacją wykonania systemu Audio Video w zakresie wizualizacji należy w sali konferencyjnej wykonać instalację dla projektora wideo (zestaw gniazd 2 x gniazdo wt. DATA 230V/16A + 2 x gniazdo RJ 45 + 4 x HDMI - połączone z zestawami gniazd DB1 w stole konferencyjnym) oraz zainstalować ekran sterowany elektrycznie (przyciski sterowania zlokalizować na ścianie przy ekranie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3860000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOTUS Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5104500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
- Dostawa kości pamięci RAM
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.