eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa pomieszczeń w budynkach biurowych oraz dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń biurowych przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 510217353-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Przebudowa pomieszczeń w budynkach biurowych oraz dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń biurowych przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572680-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000, ul. ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6274036, e-mail przetargi@port.gdynia.pl, faks 58 6274578.
Adres strony internetowej (url): www.port.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń w budynkach biurowych oraz dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń biurowych przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZTR-227/27/JG/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń biurowych w budynkach Portowej Straży Pożarnej przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną zgodnie z wielobranżową Dokumentacją projektową "Przebudowy budynku siedziby Portowej Straży Pożarnej oraz nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną", opracowaną przez firmę GARDA sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Plac Kaszubski 15/3 w 2019 i 2020 roku stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ, wraz z dopełnieniem wszelkich formalności związanych z przekazaniem przedmiotu zamówienia do użytkowania; 2) zakup i dostawa (wraz z wniesieniem, ustawieniem, montażem oraz uruchomieniem wyposażenia wyszczególnionego w Projekcie technologicznym będącym częścią Dokumentacji Projektowej) sprzętu oraz urządzeń technologicznych do pomieszczeń biurowych w budynkach Portowej Straży Pożarnej przy ul. Chrzanowskiego 15 i 17 w Gdyni, zgodnie z Projektem Technologicznym część 2 "Przebudowy budynku siedziby Portowej Straży Pożarnej oraz nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną" - opracowanym przez GARDA Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Plac Kaszubski 15/3 w 2019 roku stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) Wykonania robót we wszystkich branżach dotyczących nadbudowy i rozbudowy budynku magazynu rezerw przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni, w tym nie obejmuje: a) budowy fundamentów i słupów stalowych pod konstrukcję lądowiska i hangaru dla dronów; b) budowy lądowiska i hangaru dla dronów oraz schodów zewnętrznych wraz z obudową i furtką; c) budowy lądowiska i hangaru w zakresie przyłączy i instalacji, w tym: przyłącza energetycznego, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, przyłącza telekomunikacyjnego, węzła telekomunikacyjnego, elementów systemu telewizji przemysłowej (CCTV), elementów systemu sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN),elementów systemu kontroli dostępu (KD). 2) Wykonania systemu kamer nasobnych (projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych poz. I.3.7). 3) Wykonania systemu Audio Video w zakresie systemu wizualizacji oraz zintegrowanego systemu sterowania (projekt instalacji teletechnicznych poz. I.3.9 pkt. 1 i 3). 4) Zakupu i dostawy zestawu komputerowego należącego do sieci IT02 (AV) przeznaczonego do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 5) Zakupu i dostawy 11 szt. telefonów biurowych oraz 1 telefonu konferencyjnego przeznaczonych do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-07). 6) Zakupu i dostawy 11 szt.notebook 15" przeznaczonych do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 7) Zakupu i dostawy stacji komputerowej + 2 szt. monitor 24" należącej do sieci IT04 (MILESTONE)przeznaczonej do sali konferencyjnej - pom. 2/B/05 (rys. IT-08). 8) Realizacji IT2 (sieć AV),IT6 (sieć VTOL) i IT7 (sieć zewnętrzna). 9) W związku z rezygnacją z systemów i urządzeń wymienionych w ww. pkt. od 2) do 8) należy nie uwzględniać w ofercie kosztów realizacji instalacji dla tych systemów i urządzeń w zakresie instalacji teletechnicznych i elektrycznych. Natomiast w ofercie należy uwzględnić: a) w miejsce zestawów gniazd WB1 i WB2 należy zainstalować zestawy gniazd ZG1 (zestawy gniazd opisane w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych, rys. E 12), gniazda 2 x RJ 45 należy podłączyć do sieci biurowej IT1,b) w stole sali konferencyjnej należy zainstalować 4 zestawy gniazd DB1 (zestawy gniazd opisane w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych, rys. E-12), gniazda 4 x RJ 45 należy podłączyć do sieci biurowej IT1, c) sterowanie oświetleniem i roletami w sali konferencyjnej zgodnie z projektem instalacji elektrycznych rys. E-16, d) dostosować system nagłośnienia sali konferencyjnej (po wyłączeniu z realizacji zintegrowanego systemu sterowania), 10) W związku z rezygnacją wykonania systemu Audio Video w zakresie wizualizacji należy w sali konferencyjnej wykonać instalację dla projektora wideo (zestaw gniazd 2 x gniazdo wt. DATA 230V/16A + 2 x gniazdo RJ 45 + 4 x HDMI - połączone z zestawami gniazd DB1 w stole konferencyjnym) oraz zainstalować ekran sterowany elektrycznie (przyciski sterowania zlokalizować na ścianie przy ekranie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3860000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOTUS Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wysoka 3
Kod pocztowy: 84-207
Miejscowość: Koleczkowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5104500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5104500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5146614.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.