eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wyposażenie osiedlowej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w sprzęt i urządzenia służące organizacji działań integracyjnych i prorodzinnych mieszkańców Lenartowic. Etap III - doposażenie obiektów (w część doposażenia osiedlowego placu zabaw dla dzieci w nowe urządzenia zabawowo- sprawnościowe, głównie dla dzieci w wieku 3+ i 5+) zamówienie z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 510217301-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Wyposażenie osiedlowej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w sprzęt i urządzenia służące organizacji działań integracyjnych i prorodzinnych mieszkańców Lenartowic. Etap III - doposażenie obiektów (w część doposażenia osiedlowego placu zabaw dla dzieci w nowe urządzenia zabawowo- sprawnościowe, głównie dla dzieci w wieku 3+ i 5+) zamówienie z wolnej ręki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie osiedlowej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w sprzęt i urządzenia służące organizacji działań integracyjnych i prorodzinnych mieszkańców Lenartowic. Etap III - doposażenie obiektów (w część doposażenia osiedlowego placu zabaw dla dzieci w nowe urządzenia zabawowo- sprawnościowe, głównie dla dzieci w wieku 3+ i 5+) zamówienie z wolnej ręki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.112.2020.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia Zestaw sprawnościowy. A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie rozmieszczenia zestawu opisanego poniżej na placu zabaw przy ul. Zofii Nałkowskiej os. Lenartowice; 2. uzgodnienie miejsc ustawienia urządzeń zabawowych z Radą Osiedla i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej; 3. przygotowanie dokumentacji niezbędnych do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń na mapę - Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę); 4. dostawę i montaż następującego zestawu: Zestaw sprawnościowy - o wymiarach 3,90 ÷4,30 m x 4,90 ÷ 5,30 m i wysokości od gruntu 1,90 ÷ 2,10 m. Wejście na zestaw sprawnościowy musi być możliwe przynajmniej z jednej strony za pomocą drabinki łukowej, po przeciwnej stronie drabinki musi być zamontowana pionowa ścianka wspinaczkowa. W środkowej części zestawu sprawnościowego musi znajdować się pionowy tunel z lin. Z jednej strony zestawu sprawnościowego do części środkowej musi być dołączone rączki do podciągania zamontowane do drążka, za rączkami do pociągania musi być zamontowany podwójny drążek do przewrotów zamontowany na dwóch różnych wysokościach. Z drugiej strony zestawu sprawnościowego do części środkowej musi być zamontowana pionowa drabinka, pionowa lina z klockami do wspinaczki, za drabinką musi być zamontowany podwójny drążek do przewrotów zamontowany na dwóch różnych wysokościach. Przejście pomiędzy drabinka łukową a pionowym tunelem z lin musi być wykonany z poziomej drabinki zamocowanej do górnej części zestawu sprawnościowego, takie samo połączenie musi być zastosowane pomiędzy pionowym tunelem z lin a pionowa ścianka wspinaczkową. Do bocznej strony drabinki poziomej zamontowanej pomiędzy drabinka łukową a pionowym tunelem z lin musi być zamontowana przeplotnia z lin w kształcie przypominającą pajęczą sieć. Konstrukcja zestawu sprawnościowego musi być wykonana z kwadratowych profili zamkniętych o przekroju min. 80 x 80 mm, ocynkowanych i malowanych proszkowo. Zaślepki śrub mocujących oraz słupów konstrukcyjnych muszą być wykonane z tworzywa sztucznego. Zestaw sprawnościowy musi być wyposażony w liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym. Fundamenty zestawu muszą zostać wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości fundamentu min. 0,8 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m, bądź gotowych prefabrykatów betonowych przewidzianych dla tego zestawu sprawnościowego przez producenta. 5. Wykonanie piaszczystych stref bezpieczeństwa: zestaw sprawnościowy powierzchnia - 63 ÷ 68 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 27 ÷ 31 mb; Wykonawca wykona obramowania stref bezpieczeństwa zestawu sprawnościowego i zestawu huśtawek obrzeżami trawnikowymi betonowymi o wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, szer. 100 cm i ułoży je na ławie betonowej z betonu klasy min. C12/15. Przed przystąpieniem do wysypywania stref bezpieczeństwa piaskiem należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30 cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200 g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża. Strefę bezpieczeństwa należy zasypać piaskiem płukanym bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji 0 - 2 mm w kolorze najbardziej zbliżonym do żółtego. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, dostarczyć i zamontować nowe urządzenia zgodnie z projektem wraz z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla zestawu, 2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania, 3. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN - EN 1176 - 1:2009 lub PN - EN 1176 - 1:2017 lub równoważnymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika, 6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca. Zestaw huśtawek (zestaw połączonych huśtawek tworzący wspólną konstrukcję) . A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie rozmieszczenia zestawu opisanego poniżej na placu zabaw przy ul. Zofii Nałkowskiej os. Lenartowice; 2. uzgodnienie miejsc ustawienia urządzeń zabawowych z Radą Osiedla i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej; 3. przygotowanie dokumentacji niezbędnych do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń na mapę - Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę); 4. dostawę i montaż następującego zestawu: 1) Zestaw huśtawek (zestaw połączonych huśtawek tworzący wspólną konstrukcję) ? huśtawka bocianie gniazdo - o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,60 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w siedzisko z przeplotu lin polipropylenowych na oplocie stalowym o wymiarze zewnętrznym min. Ø 1,10m. ? huśtawka podwójna wahadłowo - o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,60 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w dwa siedziska dla dzieci młodszych (typu koszyczek). Wszystkie nogi konstrukcyjne huśtawek wykonane z profili kwadratowych stalowych o wymiarach min. 80 x 80 mm ocynkowane i malowane proszkowo. Górne belki wszystkich huśtawek wykonana z profili kwadratowych stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo. Siedziska wykonane z konstrukcji stalowej powlekanej gumą. Wszystkie łańcuchy w huśtawkach muszą być wykonane ze stali nierdzewnej i kalibrowanej, zamocowane na tulejach samosmarujących bezobsługowych. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,6 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m. lub gotowych betonowych prefabrykatów zalecanych przez producenta. Po zewnętrznej stronie zestawu huśtawek musi być założona na wysokości górnej belki osłona z płyty HPE. Zaślepki profili wykonane z tworzywa sztucznego. Obie huśtawki musza być połączone ze sobą tworząc jedną wspólną konstrukcję. 5. Wykonanie piaszczystych stref bezpieczeństwa: zestaw huśtawek powierzchnia - 50 ÷ 55 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 31 ÷ 36 mb; Wykonawca wykona obramowania stref bezpieczeństwa zestawu sprawnościowego i zestawu huśtawek obrzeżami trawnikowymi betonowymi o wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, szer. 100 cm i ułoży je na ławie betonowej z betonu klasy min. C12/15. Przed przystąpieniem do wysypywania stref bezpieczeństwa piaskiem należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30 cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200 g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża. Strefę bezpieczeństwa należy zasypać piaskiem płukanym bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji 0 - 2 mm w kolorze najbardziej zbliżonym do żółtego. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, dostarczyć i zamontować nowe urządzenia zgodnie z projektem wraz z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla zestawu, 2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania, 3. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN - EN 1176 - 1:2009 lub PN - EN 1176 - 1:2017 lub równoważnymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika, 6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: zał. OPZ, cz. II Istotne postanowienia umowy stanowiące integralną część zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29024.39
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Michał Dołbik EMDE Transport&Inżynieria SJ-E
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stoczniowców 2
Kod pocztowy: 47-200
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33700
Waluta: pln brutto

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnje ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (sygnatura ZP.271.105.2020.DM) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.