To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217205-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592667-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14976316000000,
ul. ul. Traugutta
41,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl, faks
227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.43.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji - projektów stałej organizacji ruchu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, dla dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego o łącznej długości ok. 100 km, z uwzględnieniem uwag, zaleceń i wytycznych Zamawiającego oraz uwag i koniecznych uzupełnień wymaganych przez instytucje opiniujące lub zatwierdzające poszczególne części dokumentacji projektowej. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. Lokalizacja. Drogi powiatowe na terenie Powiatu Grodziskiego - Według wykazu dróg powiatowych Powiatu Grodziskiego objętych zamówieniem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4. Zakres zamówienia: 1. Przeprowadzenie oceny i analizy istniejących rozwiązań w zakresie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg powiatowych. 2. Pozyskanie we własnym zakresie niezbędnych do wykonania zadania materiałów, w szczególności aktualnych map zasadniczych w skali 1:500 z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Grodzisku Mazowieckim. 3. Inwentaryzacji istniejącego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, z uwzględnieniem wszystkich elementów geometrii pasa drogowego. 4. Opracowanie projektów dla poszczególnych dróg powiatowych objętych zamówieniem według wykazu dróg powiatowych (załącznik nr 7 do SIWZ), w zakresie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przystanków komunikacji zbiorowej zgodnie z Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Grodziski (załącznik nr 8 do SIWZ), a następnie przedstawienie ich do akceptacji zamawiającego przed rozpoczęciem procedur formalnych związanych z uzyskaniem zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu dla poszczególnych dróg powiatowych. 5. Wykonanie dokumentacji projektowej - Projekt stałej organizacji ruchu w oddzielnych opracowaniach dla każdej z dróg powiatowych osobno. Opracowanie dla każdej drogi powiatowej powinno zawierać 4 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej oraz wersję cyfrową na płycie CD / Nośniku typu PENDRIVE. Wersja cyfrowa powinna być wykonana w formie PDF oraz w pliku edytowalnym typu DWG/DXF. 6. Opracowanie mapy zbiorczej w skali 1:10000 obejmującej przebieg wszystkich dróg na terenie powiatu Grodziskiego wraz z wyszczególnieniem na mapie punktów lokalizacji miejsc przystankowych wraz z opisem zgodnym z Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.5. Wymagania dotyczące zaprojektowania: 1. Dokonania wizji w terenie. 2. Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem zamieszczone w Dz. U nr 177 poz.1729 z 2003 r., a także ustawą z dnia 20 czerwca 1997r "Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908, z późn. zmianami), a w szczególności uzyskania niezbędnych uzgodnień w tym: * Opinii Zarządców dróg: Wójtowie/Burmistrzowie; Zarządy Powiatów; Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich; Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, * Opinii Komendantów Policji Stołecznej i Powiatowej, * Opinii organizatorów transportu zbiorowego w zakresie lokalizacji miejsc przystankowych, w odniesieniu do obowiązującej Uchwały Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Grodziski , * Zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu przez zarządzającego ruchem. 3. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie ze stosowanymi dobrymi praktykami, uwzględniając szczegółowe wytyczne Zamawiającego wynikające z wymogów funkcjonalności, ekonomii realizacji, oraz powszechnie stosowanych standardów. 4. Opracowanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego projektowanych zmian, zawartych w opracowanych projektach stałej organizacji ruchu. 1.6. Szczegółowe wymagania dotyczące zmian w organizacji ruchu : 1. Uporządkowanie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD (uzupełnienie, przeniesienie, likwidacja znaków), zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Oznakowania miejsc przystankowych zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Powiatu Grodziskiego nr 213/XXIII/20 z dnia 24 września 2020r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych (załącznik nr 8 do SIWZ), poprzez zaprojektowanie miejsc przystankowych, weryfikację poprawności lokalizacji w stanie istniejącym. 3. Inne zmiany jakie będą wynikały z procesu projektowania oraz w trakcie prowadzonych uzgodnień z jednostkami opiniującymi. 1.7. Wymagania co do formy dokumentacji projektowej : Projekt stałej organizacji ruchu będzie sporządzony odrębnie dla każdej z dróg powiatowych objętej zamówieniem, powinien zawierać w szczególności: Opis techniczny, w tym: ? Opis stanu istniejącego ; ? Opis stanu projektowanego ; ? Zestawienie oznakowania w formie tabelarycznej (z wyszczególnieniem podziału na oznakowanie istniejące oraz projektowane zmiany w oznakowaniu), ? Plan orientacyjny w skali od 1:10000 do 1:25000 ? Rysunki w skali 1:500 z naniesionym oznakowaniem projektowanym oraz istniejącym. 1.8. Inwestor udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa niezbędnego do uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień dokumentacji wymaganych do prawidłowej realizacji zadania. Należy uwzględnić w procesie projektowym (strony tytułowe, opisy, tabelki, uzgodnienia, opinie itd.). Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o złożeniu do innych organów wszelkich wniosków w imieniu Inwestora (w zakresie uzgodnień, opinii itp.). 1.9. Wykonawca, spełniając wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, winien uwzględnić nadrzędną rolę obowiązujących przepisów, norm i wytycznych projektowych oraz przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91000.00
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JPPC Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz
- Budowa drogi gminnej ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.