eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › REMONT POMIESZCZEŃ I OCIEPLENIE STROPODACHU W CENTRUM KULTURY W SZCZEPANKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-11

Ogłoszenie nr 510217073-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

Miasto i Gmina Ostroróg: REMONT POMIESZCZEŃ I OCIEPLENIE STROPODACHU W CENTRUM KULTURY W SZCZEPANKOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578159-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Ostroróg, Krajowy numer identyfikacyjny 52815500000000, ul. ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 29 31 710, e-mail ostrorog_UMiG@wokiss.pl, faks 061 29 31 712.
Adres strony internetowej (url): www.ostrorog.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT POMIESZCZEŃ I OCIEPLENIE STROPODACHU W CENTRUM KULTURY W SZCZEPANKOWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i ocieplenie stropodachu w centrum kultury w Szczepankowie Część I - Ocieplenie stropodachu Charakterystyka robót: o remont kominów skucie i uzupełnienie tynków oraz rozbiórka i wykonanie nowych czapek kominowych o demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej o wykonanie ocieplenia stropodachu styropapą min EPS 100 o wykonanie pokrycia papa termozgrzewalną wraz z elementami towarzyszącymi obróbki blacharskie tytan cynk o demontaż i montaż nowych rynien i rur spustowych blacha tytan cynk Część II - Remont pomieszczeń Remont powłok malarskich w pomieszczeniach - zeskrobanie i zmycie ftarych powłok malarskich - poszpachlowanie ścian i sufitów - malowanie sufitów i części ścian farbami emulsyjnymi - malowanie lamperi farbą natryskową na bazie żywic akrylowych o odporności min 8000 cykli w/g testu ASTM do wysokości 2m, Remont posadzki w pomieszczniach - zerwanie starej wykładziny - wykonanie warstw wyrównawczych pod wykładziny - ułożenie wykładziny obiektowej PCW z cokolikiem wykładzina homogeniczna klasa uzytkowa w/g ISO 10874 koercyjna 34 Bardzo intensywne natężenie ruchu; grupa ścieralności w/g EN 660 Grupa T Montaż rolet okiennych typu dzień noc w kasetach z prowadnicami Część III - Wyposażenie muzeum - zakup mebli

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-6


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 39100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ocieplenie stropodachu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53088.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WKJ USŁUGI SPECJALISTYCZNE KAROLINA JANKOWSKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KOCHANOWSKIEGO 6
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: KALISZ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52902.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66420.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont pomieszczeń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części II zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części II zamówienia: Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:00 dnia 13.08.2019 roku nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla Części II - REMONT POMIESZCZEŃ

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie muzeum

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części III zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części III zamówienia: Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:00 dnia 13.08.2019 roku nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla Części III - Wyposażenie muzeum.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Część II zamówienia - Remont pomieszczeń, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta. Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części II zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego i wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec powyższego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki postępowania nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.